8

167 11 0
                                    

Darcy's synsvinkel.

"Gravid?"

Jeg kiggede over på Niall og så på lægen som bare stod med papirerne og nikkede kort "Det kommer nok som et chok men du var 4 måneder henne" sagde han og smilede skævt "Og barnet er dødt ik'?" sagde Niall og begyndte at bide negle "Jo, dødt som en sten" sagde han og kiggede over på mig med medlidenhed i øjnene. Har den mand over hovedet ingen  situations fornemmelse? 

Han gik ud af rummet jeg var i chok, havde jeg været gravid i 4 måneder uden at have opdaget det det var jo sygt "Sig noget" sagde jeg og kiggede over på Niall der bare sad og stirrede "Hold da op" sagde han og roede hans hår.

   Harry's synsvinkel.

Hun skal nok klare den Darcy skal nok klare den. Det gjorde mig bekymrede vi havde ikke hørt fra ham siden igår "Hør, drenge skal vi ikke tage en hen på hospitalet?" sagde jeg og tog Elena op af sin vugge "Jo, jeg håber bare hun vågner" sagde Liam og slukkede play stationen. Vi satte os ud i bilen og kørte forbi Burger king, der lå ved siden af hospitalet.

Darcy's synsvinkel.

Vi var lige faldt i søvn i min seng, da der var nogen der bankede på døren "Kom ind" sagde Niall søvnigt. Drengene kom stille ind af døren.De så godt nok trætte ud "Darcy?" sagde Harry og gav Elena til Liam og gik over og krammede mig "Er du okay, hvad skete der?" sagde han lige ud i et "Altså Joey, sagde at hvis jeg ikke hoppede ud fra London Eye ville i komme til skade, og jeg gjorde det" sagde jeg og smilte skævt og trak dynen fra Niall og fniste

"Og Joey er i fængsel nu" sagde Liam og gav Elena til mig "Hej skat" sagde jeg og smilede "M" sagde hun og tog armene rundt om min hals "Har i passet godt på hende?" sagde jeg og løftede det ene øjenbryn. Jeg var ikke i humør til at de svarede "nej". 

Jeg måtte komme hjem idag, så jeg pakkede alle mine ting sammen og gik ned til indgangen hvor Niall og Poul sad og snakkede "Så." sagde jeg og stilte min taske på gulvet "Vi skal bare lige have jer gennem den klump der" sagde han og pegede over på en stor klump med Journalister, paperatzier, og fans. 

**

Hej allesammen et kapitel til. 

Håber det var okay, husk 5 stemmer! 

Jeg ved godt der ikke var 5 stemmer på sidste men havde bare lyst til at skrive.


Unspeakably| N.HWhere stories live. Discover now