Bana çarpan çocuk iyice uzaklaştığında bende kendimi biraz toplayıp üzerimi falan çırptım.
Yere düşen bavulumu yerden kaldırdıktan sonra yürümeye devam ettim.
Yarım saat sonra yeni hayatımın başlayacağı yetimhane tüm iticiliği ile karşımdaydı.
Ne kadar istemesemde bahçeye girip yetimhane binasının aralı kapısını ittirip beni duyabilecek biri olup olmadığını anlamak için içeri doğru seslendim.
" Kimse yok mu?"
Biraz bekledikten sonra yanıma yaklaşan iki kıza bakışlarımı çevirdim.
İçlerinden düz saçlı kumral olan sevecen bir şekilde yaklaşıp sarıldı.Benden uzaklaştıktan sonra gene gülümseyerek konuştu.
" Hoşgeldin. "
"Hoşbulduk. "
" Sen yenisin galiba."
"Şey evet."
"Anladım hadi gel müdürün yanına gidelim. O ne yapacağımızı söyler."
"Peki."
Müdürün yanına gittiğimizde düz saçlı olan kız kapıyı tıklatıp içeri girdi.Ben ve onun yanındaki diğer kız da peşinden müdürün odasına girdik.
Müdür çok yaşlı olmamakla birlikte orta yaşlı bir bayandı. Odaya girince kıvırcık saçlı olan kız konuştu.
" Hocam yeni bir arkadaşımız geldi."
Müdür oturduğu koltuğundan kalkıp yanıma yaklaştı.
" Merhaba ben Nazan."
" Merhaba ben de Ilgın."
"Memnun oldum Ilgın hoşgeldin yetimhanemize."
"Bende memnun oldum , hosbulduk. "
" Kızlar arkadaşınız sizin odanızda kalsın , eşyalarını yerleştirin , dinlensin biraz sonra ben uğrarım yanınıza."Bunu kızlara bakarak söyledi.
"Tamam hocam teşekkür ederiz. "
" Hadi bakalım. "
Kızlar önde ben arkada üst kattaki koridordaki odalardan birine girdik.Oda da biri boş beş yatak vardı.Calışma masaları yatakların hemen yanına konulmuştu.
Düz saçlı olan kız elimden bavulumu aldı.
" Ver sen bana."
Bavulumu ona uzattığımda boş yatağın yanına götürüp koydu.
Tekrar geldiğinde gülümseyerek elini uzattı.
"Rüya ben."
"Ilgın bende."
"Hoşgeldin aramıza Ilgın."
"Hoş bulduk. "
Az önce Rüya'nın yanında olan sarışın kız da yaklaşıp elini uzattı.
"Gökçe bende hoşgeldin."
"Hoş bulduk . "
Adının Başak ve Ceyda olduğunu öğrendiğim diğer iki kıza da gülümseyerek cevap verdim.
Rüya:"Ilgın gel hadi eşyalarını yerleştirelim. "
" Tamam. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toplum Öküzü (Askıda)
Teen FictionSinirle yerden kalkıp arkasından bağırdım. "Heyyy!!Toplum öküzü müsün?" Dediğimi duyunca bana doğru bakıp yanıma yaklaştı. "Bana mı dedin?" Etrafıma bakındıktan sonra tekrar ona döndüm. "Senden başka toplum öküzü mü var?"