Ne hastahanesi? Kime ne olmuştu? Mert'i saran telaş bütün arabaya ve bana da yayılacak kadar çoktu. Elindeki telefonu arka koltuğa fırlatıp hızla gaza bastı. Çok hızlı sürüyordu, önündeki arabalar umrunda bile değildi. Endişeyle koltuğa yaslandığımda dışarıdan bize çalınan korna sesleri gelmeye başladı. O kadar kural ihlali yaptı, bence geç bile kaldılar.
" Mert ne oldu söylesene? "
" Cihan! "
" Ne olmuş Cihan'a? "
"Bende tam anlamadım, Rüya aradı hastahanedeyiz dedi. "
"Ne olduğu soylemedi mi?"
" Hayır sadece eline birşeyler olmuş Cihan'ın o kadarını söyledi. Ağladığı için konuştuğundan pek birşey anlayamadım. "
"Umarım kötü birşey yoktur."
" Umarım. "
Trafiğe aldırmadan , arabaların korna seslerine maruz kalarak sonunda hastaneye ulaştığımızda arabayı hemen biryere park etti. Arabadan inip hastahaneye doğru koştuğunda ben arabada öylece kaldım. Gene hastahane fobim! Benim arabadan inmediğimi arkasına baktığında farketti. Sıkıntıyla tekrar arabaya doğru yaklaşıp kapımı açtı.
" Gelmicek misin? "
" Yok,yani...Git sen. "
Umursamadan elimden tutup arabadan indirdi ve hastahaneye doğru peşinden sürükledi.
" Mert bırakır mısın? "
" Ilgın yanındayım. Bak Cihan'a birşey olmuş ve benim onun yanında olmam gerekiyor.Sorun çıkarma lütfen. Sana birşey olmayacak,korkulacak birşey yok anlaştık mı? "Sesindeki endişeyi anlayabiliyordum. Kardeşi gibi gördüğü biriydi sonuçta Cihan.Bende onu daha fazla üzmemek , sorun çıkarmamak adına başımı sallayıp peşinden yürüdüm.
Hastahanenin kendine has kokusu ciğerlerime doğru süzülürken bana birşey olmayacağını bildiğim halde içimi korku kapladı. Nedense bu endişeye, tedirginliğe sebep olan şey bir türlü geçmek bilmiyordu.Mert görevlilerden birinden Cihan'ın kaldığı odayı öğrenip koridorda o tarafa yürüdüğünde bende peşinden gittim.
Soldaki odaya girdiğinde yatakta yatan Cihan ve başında ağlayan Rüya'yı fark ettim.
Koşarak Rüya'nın yanına gidip sıkıca sarıldım. Mert'te Cihan'ın yanına geçti.
" Canım iyi misin?"
" İyiyim, sadece korktum biraz."
" Aşkım korkacak birşey yok, iyiyim bak ben. " Rüya'yı teselli etmeye çalışan Cihan'a baktığımda elinde sargı vardı.
" Geçmiş olsun. "
" Teşekkür ederim. " Samimiyetle gülümsediğinde karşılık verip Rüya'ya döndüm.
" Bak Cihan iyi ,üzülme. "
" Nasıl oldu bu?"Mert'in meraklı bakışları Cihan'ın elindeki sargıda geziniyordu.
" Cihanlarda..." Rüya tam anlatacaktı ki " Sakın anlatma bu şimdi benimle kırk gün dalga geçer! "diyen Cihan'ın sözleriyle sustu.
" Lan bi sus kız anlatıyor işte, hem İşim gücüm yok seninle mi dalga geçeceğim !"
" Cihanlarda yemek hazırlayacaktım,annesi ve babası evde yoktu,Cihan da yardım etmek istedi.Tam eti doğrayacaktı bıçak bi anda eline geldi. Çok derin kesilmiş ne yaptıysak kanamayı durduramadık. Bende en son ambulansı arayıp haber verdim.Sonra da buraya geldik.Gerisini biliyorsun zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toplum Öküzü (Askıda)
Teen FictionSinirle yerden kalkıp arkasından bağırdım. "Heyyy!!Toplum öküzü müsün?" Dediğimi duyunca bana doğru bakıp yanıma yaklaştı. "Bana mı dedin?" Etrafıma bakındıktan sonra tekrar ona döndüm. "Senden başka toplum öküzü mü var?"