Cihan'ın burda ne işi vardı ki?
Hala üçümüzde birbirimize şaşkın şaşkın bakıyorduk.Hadi Cihan'ı geçtim bu Toplum Öküzü de mi burada yaşıyordu?Ya da ne işi vardı ki burada?
Bana delici bakışlarını göndermeye devam ederken Haluk amca tekrar konuştu.
"Biriniz cevap versenize tanışıyor musunuz siz?"
Toplum Öküzü :"Ne yazık ki baba!"Bunları söylerken gözleri hala üzerimdeydi.
Bir dakika... ne?Ne dedi o az önce? Baba mı dedi?Yok canım kesin yanlış duydum.
Haluk Amca:"Cihan oğlum sizde tanışıyor musunuz?"
Yuh bununda mı babasıymış? E bunlar Toplum Öküzü ile kardeş mi şimdi?
Şaşkın şaşkın bir o tarafa bir bu tarafa bakarken bu kez de Cihan konuştu.
Cihan:"Evet Haluk Amca tanışıyoruz biz. "
Demek ki babası değilmiş. Kuzenler galiba.
Karşı koltukta oturan teyzenin fenalık geçirmesine az kalmıştı.Biraz daha konuşursak düşüp bayılacak gibi duruyordu.
Haluk Amca :"Oh oh ne güzel.E hadi oturun niye ayakta dikiliyorsunuz?"
Toplum Öküzü kendini pat diye ve oflayarak arkasındaki koltuğa bırakırken Cihan da yanına geçip oturdu.
Haluk Amca : " Ilgın kızım geç sende otur dikilme ayakta."
Bende tekli koltuğa geçip oturduğumda ne olacağını tahmin etmeye çalıştım.
Hayatım bir anda alt üst oldu.Ailemi yangında kaybettim sonra yetimhane şimdi ise daha önce hiç görmediğim bu insanlar...
Artık olabilecekleri tahmin etmek neredeyse imkânsızdı. Neler olabileceğini kestiremiyordum.
Haluk Amca : " Yasemin sen bize içecek birşeyler getir."
Yasemin Teyze salondan çıkıyordu ki Haluk Amca tekrar konuştu.
Haluk Amca : " Ya da dur dur. Kızım kusura bakma sormadım.Aç mısın önce birşeyler yiyelim."
" Yok aç değilim teşekkür ederim. "
Haluk Amca:"Tamam o zaman Yasemin sen bize içecek birşeyler getir."
Yasemin Teyze:"Peki Haluk Bey. "
Haluk Amca :"Kızım öncelikle başın sağ olsun duyunca çok üzüldüm. "
" Dostlar sağ olsun." Konuşurken gözümden bir damla yaş süzülüp tişörtüme düştü.
"Babanla uzun zamandır konuşmuyorduk bu sebeple sen beni bilmiyorsundur. "
" Birkaç kez babamdan adınızı duymuştum. Birde beraber çekilmiş resimlerinizi görmüştüm. "
" Aslında babanla çok iyi bir arkadaşlığımız vardı hatta arkadaşlıktan da öte kardeş gibiydik. Bir şekilde tartıştık aramız bozuldu .Sonra ikimiz de birbirimizden özür dilemedik. Olay uzadı gitti birdaha birbirimizle konuşmadık.Küs olsakta verilmiş sözlerimiz var birbirimize.Ailelerimize sahip çıkıcaz dedik eğer birimize birşey olursa.Eğer bana birşey olsaydı baban hiç düşünmeden oğluma da eşimede sahip çıkardı.Demem o ki kızım şimdi ben seni o yetim hanede bırakamam."
"Ama ben..."
" İtiraz istemiyorum."
Yasemin Teyze'nin limonatalarımızı getirmesiyle susup uzattığı bardakları aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toplum Öküzü (Askıda)
Teen FictionSinirle yerden kalkıp arkasından bağırdım. "Heyyy!!Toplum öküzü müsün?" Dediğimi duyunca bana doğru bakıp yanıma yaklaştı. "Bana mı dedin?" Etrafıma bakındıktan sonra tekrar ona döndüm. "Senden başka toplum öküzü mü var?"