~TÖ ~5

140 21 14
                                    

Mert hala onlarla gitmemem konusunda homurdanırken "Ilgın hadi sen üzerini değiştir , biz seni dışarıda bekliyoruz . " dedi.

" Tamam. " deyip merdivenlerden yukarı çıktım.

Bara falan gitmek istemiyordum.Tek istediğim yalnız kalıp saatlerce ağlamak, annemi , babamı, artık geçmişte kalan ve birdaha asla yaşayamicamız anılarımızı düşünmek...

Odaya çıktığımda içerisinde sadece bir kaç parça kıyafet olan bavulumu açtım. Tüm eşyalarım yangınla küllere karışmıştı. Sadece arkadaşımda kalırken yanıma aldıklarım vardı.

Bavulda olan kot pantolonumu ve tişörtü çıkarıp giydim.Zaten başka giyebileceğim birşeyim de yoktu. Açık olan saçlarımı düzelttim , siyah göz kalemi ve siyah rimelle makyajımı da yaptıktan sonra hazırdım.

Aşağı indiğimde Cihan ve Mert salonda yoktu.

Geldiğimi gören Haluk Amca bakışlarını televizyondan ayırıp bana döndü.

" Hazırlandın mı canım? "

" Ah şey evet ben hazırım."

" Dikkat edin olur mu kızım?Alkolü de çok kaçırmayın, hatta sen içme bile bizim haytalara uyup. "

" Peki Haluk Amca. "

" İyi eğlenceler. " Sibel Teyze'nin sözlerine gülümseyerek cevap verdip evden çıktım.

Cihan ve Mert arabalarının yanında beni bekliyorlardı.

Yanlarına yaklaştığımda ikisi bir konuda karar verememiş olacak ki tartışıyorlardı.

"Ya abi gidelim işte bir arabayla! "

" Olmaz Cihan,siz o saate kadar beklemezsiniz beni.Hem sabah dönerim belki ben. "

" Saçma sapan konuşma , her gün bir kız, bi akıllan artık kardeşim. "

" Hayatımı yaşıyorum ben."

"Başlatma hayatına da bin hadi arabaya!"

" Yok ben kendim giderim.Hatta farklı bir yere mi gitsek?"

" Oldu kardeşim! "

" Neyse tamam tamam ,yalnız baştan anlaşalım her zaman yaptığın gibi kızların yanından yangından mal kaçırır gibi çekip getirmiceksin . "

"Ne halin varsa gör Mert!"

" Sağ ol ." Eliyle kalp yapıp Cihan'a öpücük attığında kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırıyordu. Cihan da iğreniyormuş gibi ona bakarken yanlarına geldiğimi daha yeni fark edebildiler.

" Sen ne zaman geldin?" diyen Mert'e Cihan 'da eşlik edip"Aynen sen ne zaman geldin?"dedi.

"On dakika kadar oldu sanırım. "

" Hep senin yüzünden abicim izin verseydin kendi arabamla gitmeme. "

" Ha suçlu benim yani?"

"Yani!"

"Benim arabamla gidiyoruz uzatma,çok geç gelicek olursan taksiye binersin. "

Mert oflayarak arabanın ön tarafına geçtiğinde Cihan Mert'i işaret ederek güldü. Bende gülüşüne karşılık verdim.

Arka kapıyı açtığında binmem için kıyıya çekilip "Buyrun güzel bayan "dedi.

" Teşekkür ederim. "

" Ne demek . "

Arabaya bindiğimde kapıyı kapatıp o da ön tarafa geçti.

" Cihan Rüya'nın arkadaşları var mı? "

Toplum Öküzü (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin