~TÖ~2

289 42 60
                                    

Biz kızlarla dertleşirken içeri müdür girdi.

"Ne yaptınız kızlar?Tanıştınız mı?"

Ceyda:"Tanıştık hocam."

"Güzel.Ilgın nasıl sevdin mi burayı?"

" Yani. "

" Evin gibi olamaz biliyorum ama burda dışarda olduğuna göre daha güvende ve huzurlu olursun. "

" Biliyorum. "

Çalışma masalarından birinin sandalyesi çekip oturduktan sonra konuştu.

" Heryerde olduğu gibi buranın da birkaç kuralı var. Kızlar anlattı mı bilmiyorum ama ben genede anlatayım sana. "

" Yok kurallar hakkında konuşmadık hiç."

" Tamam o zaman en baştan anlatırım ben sana. "

" Peki. "

"İlk olarak yetimhanenin her üç odasına ait banyosu var.Yani üç odada kalan kişiler bir banyoyu kullanıyor. "

" Anladım. "

" Kızlar sana zaten burayı gezdirirler."

" Tamam. "

" Yetimhanenin bahçesi ortak herkes tarafından kullanılıyor . Ancak gece bahçeye de olsa dışarı pek çıkmanızı istemiyorum.Eğer çıkıyorsanızda çok geç olmadan içeride olun. "

"Tamam. "

" Gittiğin okulun buraya uzak mı?"

" Evet , uzak. "

" Anladım, istersen senin için servis ayarlarım istersen kızlarla aynı okula da gidebilirsin."

" Bilmiyorum ki. "

" Kızların okul müdürü ile bi konuşayım okulda yer var mı? Varsa Rüya ve Gökçe ile aynı sınıfta olman mümkün mü hepsini sorayım. "

" Peki. "

" Eğer diğer okulunda devam etmek istersen sana bir servis ayarlayabilirim. "

" Ben bu konuyu düşünsem sonra size söylesem olur mu?"

" Olur tabi. "

" Teşekkür ederim. "

Gülümseyerek cevap verdiğimde tekrar konuştu.

" Gece yanınızda mutlaka biri kalır . Ya görevli kişiler ya ben ya da müdür yardımcımız. "

"Anladım. "

" Onları zor durumda bırakacak şeyler istemiyorum. "

"Dikkat edicem,zor durumda bırakacak birşey yapmam. "

" Birde diğer odalardaki kızlarla herhangi bir tartışma olmasın."

"Tamam. "

"Anlaştık o zaman. "

" Sanırım,bilmem gereken başka bir kural var mı? "

"Yok, birazdan yemekhaneye inersiniz kızlarla. "

" Tamam. "

" Siz yardımcı olun arkadaşınıza kızlar ,herhangi bir sorun olursa çekinme mutlaka gel Ilgın. Elimden geldiğince her türlü yardım etmeye çalışırım. "

" Teşekkür ederim. "

" Rica ederim."

Oturduğu sandalyeden kalkıp kapıya doğru yürüdü. Tam kapıyı açmış çıkacaktı ki geriye döndü. "

Toplum Öküzü (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin