פרק 19

155 21 10
                                    

הנערה נעלמה מזמן, והשאירה את מוריאל עם אחותו הגוססת. היא פשטה את בגדים וקשרה אותם סביב צווארה. היא לא אהבה לעשות את זה אבל זו הייתה הדרך היחידה שלה לשמור עליהם שלמים כאשר השתנתה לצורת הלביאה שלה. ככה הייתה יכולה לרוץ מהר מבלי שאף אחד יחשוד שהיא יודעת דבר, וגם, מבלי לבזבז זמן נוסף.

היא התחבאה במסתור שיחים קרוב כשהשתנתה חזרה והתלבשה בשנית. היא חזרה למחנה הקטן שהגיעה אליו בזמן שהתאמנה בירי. היא חיפשה את האדם המתאים להגיד לו מה ראתה.

"רובין," היא פנתה אליו כשישב על שק קמח מלא ונשען על אחד העצים. "יש בעיה."

"יותר מכך שאת מפריעה לי לישון?" הוא שאל אותה ולא טרח להביט בה מתחת לכובע שנח על עיניו.

"כן." היא עזרה אומץ להשיב לו. "האימונים היום," היא התיישבה על ידו. "מישהי מתה בגלל זה."

"מה את אומרת?" הוא לא נשמע מתעניין.

"זה לא מפריע לך?" היא נבהלה. "מישהי מתה בגלל מה שעשינו, חשבתי שאמרת שאף אחד לא משוטט בדרך הזאת, שבטוח לעשות את זה."

"אמרתי וצדקתי. זה שהיא הלכה שם זאת אשמתה."

"אז לא תעשה עם זה כלום?" היא שאלה.

"מה יש לי לעשות, סקיי?" הוא התרומם. "הבחורה מתה, אשמתנו או לא, זה חלק מהחיים במקום הזה, ואת צריכה לקבל את זה."

"אני לא מאמינה שאתה אומר את זה."

"זה נכון, לדאבוננו," הוא אמר לה. "וכדאי לך לקבל את זה כמה שיותר מהר, לפני שתיפגעי מזה בעצמך."

"אבל רובין-"

"סקיי." הוא קטע אותה. "לא משנה מה תעשי, זה לא יחזיר אותה. עדיף לך פשוט לשכוח מכל העניין הזה, זו הייתה תאונה, וזה קורה."

היא נאנחה והנהנה בחוסר רצון.

"זו הילדה שלי." הוא חייך והכה בכתפה בעדינות. הוא התקרב אליה ואמר לה בשקט. "ואני צריך שתדעי שאת צלפת עכשיו, וזה אומר שאת תמיד יכולה לבוא ולדבר איתי, כי אנחנו משפחה."

"ברור." היא אמרה.

"יופי." הוא חייך אליה. "ואולי פעם הבאה נוכל לעשות משהו בנידון." הוא חזר לשכב על האדמה וכיסה את עיניו עם כובעו. סקיי קיבלה את זה כאות לסיום השיחה שלהם ונעמדה על רגליה. היא פנתה למיטה המאולתרת שלה וניסתה להירדם.



במבוך החיצוני לאחד שמגן על ארמונה של המלכה ניצב מקור מים יחד. אגם גדול, אליו רוב הציידים והניצודים באים לשתות ממנו. אלי ונואה עמדו על חופו, ומטרתם הייתה אחרת משל שאר האנשים.

"את בטוחה שאנחנו נמצאים במקום הנכון?" נואה פקפק ברעיונה עוד בראשית הדרך. היא עיקמה את פיה והסתכלה עליו בעיניים מכווצות שנעלבו מהזלזול שלו.

מלכה שחורהWhere stories live. Discover now