Allahım nasıl dayanacaktim o okula koca bir okul kurt dolu ve bir tane vampir.
Okulun kapısının önündeydim. Ne yapacağımı bilmiyordum. Ya öteki seneki öldürülen kurt dun benim yüzümden olduğu duyulursa kesinlikle ölürdüm.
Sakince okul kapısından içeri girdim. Bütün öğrenciler sınıfın camlarından bahçeden hepsi bana bakıyordu. Fazlasiyla rahatsız edici bir durumdu.
Belliki vampir kokumu duymuslardi. Hizlica okulun merdivenlerden çıkmaya başlıyor dun ki omzumda bir el hissedince irkildim.
Arkama döndüğümde elini tutup yerde kıvranan biri vardı. Birden yanına eğilip kekeleyerek;
"S-şey o-özür d-ilerim.. "
Nerdeyse ağlamak üzereydim. Çok korkuyordum.herkes hala bize bakıyordu. O arada Yüzüme gülümseyerek;
"Sen ne yaptın öyle ya? amacım sadece seninle tanismakti. "
"Şey ben bu okula gelen transfer vampir öğrencisiyim. Özel güçlerimden biri.Sen aniden gelince korktum. Gerçekten özür dilerim.. "
"Sorun değil.. bu arada ismim chen.. "
"Memnun oldum bende tina min. "
"Memnun oldum. Bizim siniftasin.gel seni sınıfa tanıştırayım.. "
Deyince mutlu olmuştum. Ailemden hiç böyle bir kurt duymamıştım. Hep kötü şeyler duyunca korkmuştum tabi.. şimdi içim rahattı.
Sınıfa girdiğimde sadece kiz olarak ben vardım. Ve 12 erkek..
Bana sıra ayrılmıştı. Sessizce sırama oturdum. Ordan birisi konustu;
"Keskin bir vampir kokusu.. "
Dedi gülümseyerek..
Herkes gülmeye başladı.. iki kişi hariç(kai ve suho)
O sırada ders zili çaldı. Bir erkek öğretmen girmişti. Kendimi tanitmamai istedi..
Istemsizce ayağa kalkip;
-adım tina min. Transfer vampir öğrencisiyim..
Dedim ve sırama oturdum.
Ders başladığında hala utanıyordum. Ya kuzenini öldürdüğüm kurt bu siniftaysa..
Kafamı kaldırıp etrafima bakmaya başladım taki biriyle göz göze gelene kadar. Onu bana çeken birşey vardı.. birkaç dakika sadece birbirimize baktık. Takı öğretmenin uyarısına kadar..
*
*
*
Dersler bitmişti. Ve eşyalarımı toplayıp okuldan çıktım. Yolda yürürken aklıma yine o bakışlar geldi. Ne kadar tatlı bakıyordu.. acaba adı neydi. Sadece chen ve baekhyun'u biliyordum..Eve geldigimde. G-dragon diye bağırdım ama ses gelmedi..kesin arkadaşlarıyla bulunmuştur ditmye düşünerek odama çıkıp kendimi yatağa biraktim..
Kai'nin anlatimindan.
Hele şükür kuzenimizi öldüren vampir gelmişti. Kesinlikle intikamimizi alacaktik.
Bu kadar güzel olmamalıydı. Gözleri çok tatlı bakıyordu. Aptalmiyim ne diyorum ben dedim kendi kendime. Ona iki katı acı cektirecektim. Bu arada Baek konuştu zaten hiç susmuyordu.
"Kız gerçekten güzelmiş "
Dedi etrafına bakinarak;
Herkes ona kızgın kızgın bakmaya baslayinca;
"Haksizmiyim kai? "Diye sordu.
Herkes bana bakmıştı ve ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Güzel olması intikam almayacagimiz anlamına gelmez. "
Dedim. Gozlerimi devirerekBaekhyun devam etti;
"Ona bakislarindan belli oluyor zaten.. "
"Yeni bir planım var ona aci cektirecegim.. "
Dedim herkes şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.
O arada chen devam etti;
"Kız çok iyi kalpli nasıl suzy'i (kurt) öldürdü daha inanamıyorum.. "
Suho devam etti;
"Bizi ilgilendirmez.. "
Dedi ve konu kapandı.. O arada eve gelmiştik. Herkes çantalarını bir köşeye fırlatıp odasına çıktı.
Benim ise hala kafam karma karisikti. Yeni planim nasıl olacaktı..
*
*
*
*