Myung soo!
Diyebildim sadece. O ise bize sakinlikla bakıyordu. Sonra kendine gelip kai 'ye yumruk attı.kai 'de ona karşılık veriyordu. KAİ çok güçlüydü.
Birden aralarına girip;
"Dur kai! Lütfen yapma ve git. "
Ağlamaya başlamıştım. Eliyle gözyaşlarımı silerek kapıdan çıktı.
Ben ise myungsoo 'nun yanına gidip yerden kaldırdım ve koltuğa oturtturdum. Yaralarına pansuman yaparken yavaş yavaş kendine geliyordu. Tamamen kendine geldiğinde elimi yüzünden çekip
"Sakin bana dokunma! "
Korkmuştum ve ağlamaya başladım. Ya söylerse birine ikimizde öldürürler.
Bir süre sonra ağlamam durmuştu.
"Birine söyleyecek misin? "
"Hayır. Ölmek için çok gençsin. "
"Bunu nasıl yaptığımı bende bilmiyorum. Ama kalp bu"
"Biliyorum. Ben gidiyorum. "
"Peki. "
Kapıya doğru ilerledi.kapıdan çıktı tam yürürken arkasından bağırdım.
"Teşekkür ederim. "
"Soru yok hayatını yasa çocukluk arkadaşım. "
Bu kelime fazlasıyla canımı yakmıştı. Kalbim niye bu kadar hızlı atıyordu kai ye karşı.. şimdi ne yapıyordur acaba.
Kai'nin agzindan:
Aslında onu daha fazla dovebilirdim. Ama tina ağlamaya başladı dayanamayıp ordan uzaklaştım.. kalp atışı çok hızlıydı acaba o da beni seviyor muydu. Eğer myungsoo söylerse ikimizde ölürüz. Ama umrumda degil.
Eve vardığımda çocuklar acıkmış kurt gibi karınlarını doyuruyorlardi. Selam verip odama çıktım. Resmen ben tina'ya aşık olmuştum..
Myung soo'nun agzindan:
Onu deliler gibi seviyordum. Ama o bir kurda aşık olmuş bile. ne yapacağını bilmiyorum. ÇOCUKLUK arkadaşımı kendi ellerimle ölüme surukleyemezdim. Kimseye söyleyemem.
Işler karışacak gibi duruyor. Ya ben değilde g-dragon gelseydi normalde o gelecekti. Tina eşyalarını toplamış telefonlarda cevap vermeyince merak etmişti. Bende o tatlı yüzünü görmek için gitmiştim. Ama bilmiyorum kalbimde bir yarasın..
*
*
*
Bölüm sonu. ❤Biraz kısa oldu ama diğer bolum uzun olacak..