Merhaba arkadaşlar.. yeni bir hikaye ile karsinizdayim.. umarım beğenirsiniz. Fazla uzatmayacagim.. kai ve jiyeon.. biri kurt biri vampir.. Hadi başlayalım.. size bazı kişiler ve özelliklerini yazacağım..
********************************Tina:bir vampir. kurt okuluna giden tek vampir. Gücü; kendine özel kalkanı var. karşı saldırılardan etkilenmez. Ve odaklanarak kisiyi kendi koruma kalkanina alabilir.. vücudu elektrik yüklüdür. Gözleriyle kendi istediği duyguyu yaşamınızı saglar(acı, gülümseme, ağlama vb. )ve oldukça güçlüdür.. bu yüzden kendini kaybetmemesi için (fazla kan içmemek)elinde bir yüzüğü vardır. Çıkarılsa kendini kaybeder ve herkese saldırır.
Kai; yarı kurt yarı vampir.böyle olmasının sebebi annesinin ve babasını yasak aşk yaşaması. (Annesi vampir babası kurt )Annesi ve babası idam edilmiştir.boynunda bir kolye vardir. Bu kolye kurtlarin yaninda vampir kokusu getirtmez.gunese ciktiginda gozleri kirmizi olur. onu vampirler istememiş kurtlar sahiplenmistir. O yüzden yarı vampir özelliğini sadece yakinindakiler bilir. Vampirler eger bulurlarsa kai'yi oldureceklerdir. Vampir olduğundan bir ozelligide vardır. Düşünce okuyabilir ve kendi dusuncelerini başkasının okumasına izin vermez.
Taeyeon:hipnoz edebilir.tina'nin yakın arkadaşlarından biridir.
Jiyeon:4 elementi kontrol edebilir. (Hava, şu, toprak, ates)
Boa:seni düşündüğün yere götürebilir. Istediğin ortamı yaratabilir ve sizi sakinlestirir. Tina kendini kaybettiğinde en çok boa onu sakinlestirir.
Tiffany; insanların doğru veya yanlış söylediğini anlar..
G-dragon :tina'nin kuzeni.. onu fazlasıyla çok sever ve korur. Özelliği ise vücudu uyusturur. O istese nefes bile alamazsınız.
T.O.P; g-dragonun yakın arkadaşı. Hızlı kosabiliyor.
Myungsoo:g-dragonun en yakın arkadaşı tina'yi seviyor. Özelliği görünmez olmak. Tina'nin gücünden etkilenmez..
Exo:hepsi kurtdur.. 12 yürek. kurt hepsi kardeş gibi buyumuslerdir. Kai'yi fazlasıyla korurlar.. onların özellikleri ise fazlasıyla guclulerdir. Ve vampirlerin kokusunu 1 km uzaktan bile anlayabilirler.
Suho: kai'nin kuzeni. Vampir okulunda kardesi suzy'i oldurmuslerdir. Ve intikamını almak için kai'yle bir olmuşlardır..
Kısa bir özet..
Kurt okulu ve vampir okulu aradaki anlaşmayı sağlamak için transfer edilen iki öğrenci. Işte vampir okuluna giden ogrenci suzy. Vampirler kanini emerek oldurmuslerdir. Ve bu kisi yuzugu cikartilarak kendini kaybeden tina'dan başkası değildir. Myungsoo yuzugu zorla çıkarmıştır. Bu yaptığından çok pismadir. O yüzden kurtlarda okulundaki vampir'i oldurmuslerdir. Sıra yeni öğrencilerde. Oraya cezasını çekmek için tina gönderilmiştir. Kurtlardan kai öldürmüştür ama suçu başkasına atarak onun gitmesini sağlamıştır. Işte hikaye böyle başlıyor.. kai ve Suho kesin intikamlarini alacaktı.O kızı gördüğünde ne olacaktı. Kız onları bilmiyordu. Ama exo o kızı çok iyi biliyorlardı...