Sabaha kadar gözüme uyku girmemişti.. acaba arkadaşlarımın dediği doğru muydu?
Ben ona aşık olabilir miydim? Kesinlikle olmamam lazımdı.. teyzem bu yüzden öldürülmüştü.. kurt sevgilisi de öyle.. onun canını tehlikeye atamazdım.
Salona geçip kitapliktaki kitapları karıştırmaya başladım.. belki kurtlarla ilgili bişey bulabilirdim..
Beş dakika geçmeden bir kitap dikkatimi çekti.. elime alıp sayfaları karıştırmaya başladım..Sanırım bir bilgi bulmuştum.. hemen okumaya başladım.. şöyle yazıyordu..;
**kurtlar Aşık olduklarında kendilerini tutamazlar.. onu unutamazlar..
Şaşırmış kalmıştım.. birkaç şey daha buldum..
**kurtlar'in yaşı büyüdükçe burnu ve kulakları'nin şekli değişir. Vücudu güçlenir..
O sırada okul vakti gelmişti. Kızlarda uyanmisti zaten.. vedalasip okula gittim..
Yolda bir insan bulup kan ihtiyaci mi giderdim ve yürümeye devam ettim. Lenslerimi takip okula girdim..
Önüme bakarak sırama oturdum.. kai'ye bakmadan da edemiyordum.. yanıma chanyeol elinde kitapla geldi. Ve okumaya başladı.. 5 dakika geçmeden yanımdan ses geldi..
"Ondan uzak dur.. "
Bu ses chanyeol'dan gelmişti..
Yanıma dönüp;
"Neden"
O sırada baekhyun geldi ve konuşmaya basladi..;
"O bir... "
Derken kris karşıdan sus işareti yaptı baekhyun'da sustu. Ne sakliyorlardi ki..
Ortam fazlasıyla gerilmişti..
**
*
okul bitmisti. yürüyerek eve giderken arkamdan kai geliyordu.. elim ayağıma dolasmıştı.. yolumu değiştirip orman yoluna gittim.. eğer vampirlerin olduğu bir yere gitseydim fazlasıyla kötü olurdu..
En sonunda dayanamayıp durdum.. kai'de ardından durdu..arkamı dönüp konuşmaya başladım..
"Kimsin sen nesin? "
Gözlerimin içine bakıyordu gözlerini devirerek yürümeye başladı tam arkasindan gidiyordum ki kai durdu ve güneşli bir yerde durdu.. ne oldugunu anlamamıştım.. s askinca ona bakıyordum..
Kapı bana bakıyordu güneş ona geldikçe gözlerinin rengi değişti.. bir dakika onun gözleri..
! KIRMIZI!
Ve cildi parildiyordu.. bu vampirin ozellikleriydi...Ne yani o bir vampir miydi nasıl olabilirdi..
O sırada kai masumca konuşmaya basladi;
"Işte ben böyleyim.. uzak dur benden. "
Dedi..
Ne diyeceğimi bilemedim.. ama üzülmüştüm.. teselli etmeye çalıştım ama daha şaşkınlığım devam ediyordu.. ve ne oldu.. dudaklarından o kelimeler döküldü..;
"Nasıl olursan ol hiç umrumda değil.. SENI SEVIYORUM..
Ne dediğimi şaşırmıştım elimle ağzımı kapattım. Çok utanmistim..
Kai'de fazlasıyla şaşırmıştı.. birşey demiyordu... yüzünde bir gülümseme vardı..
Kekeleyerek konuşmaya basladim;
"Sey benim gitmem lazım.."
Diyerek hızlı adımlarla yürümeye başladım.. o sırada kolumda bir el hissettim..
Arkamı döndüğümde kai elini tutuyordu..
Allahım yine mi bu guclerime niye sahip çıkamıyorum..
Eğilip elini tuttum ve üflemeye başladım..kısık sesle;
"Çok mu canını yaktım.. özür dilerim.. "
Diyerek elini öptüm.. o ise gülümsüyordu..
Tekrar ayağa kalkip yürümeye başladım.. içimde kelebekler ucusuyordu.. eve geldim g-dragon ve arkadaşları salonda oturuyordu.. selamlayip odama geçtim.. gözüm kimseyi görmüyordu.. gerçekten ona aşık olmuştum.. ama bu doğru muydu?
Bir kurt ve vampir yasak aşk..