SEN ONA AŞIKSIN.

156 16 8
                                    

Sabah hazırlanıp okulun yolunu tuttum. Susuzluğum (kan )artmisti. Hemen bir insan bulmaliydim. Yolda yürürken yanımdan bir işçi geçti.. o anda arkama dönüp;

"şey acaba bakarmisiniz? "

Dedim.. tatlı bir sesle.. adam ise arkasını dönerek;

"buyurun dedi"..

Acindirici bir sesle..

"Ben burda biyerde kolyeyi kaybettim. Acaba yardım edermisiniz"

"Ama işe geç kalabilirim malesef yardımcı olamam"

Deyip yoluna devam etti. Arık dayanamayıp arkasından bir daha bağırdım.

"Bana bakarmisiniz"

Bir yandan da yakınlaşmaya başladım aramızda 10-15 adım vardı..

Gozlerimi gözlerinin hizasına getirdim.. ve içimden" Acı "diyerek sayikladim.

Avım etkisiz hale gelmişti. Hemen yanına gidip atar damarının hizasına geldim ve dislerimi boynuna geçirdim.. gözlerim o arada kıpkırmızı olmuştu..

Işimi bitirdiktikten sonra ağzımı silip yürümeye devam ettim.. bu bana akşama kadar yeterdi..

Baya erken gelmiştim okula. Gözlerimin kırmızısı gitmemişti daha. kapıdan içeri girdim.. yine herkes camlardan bakıyordu..sınıf arkadaşlarımı gördüm. Okulun kapısında oturuyorlardı.

O arada lensleri takamdigim aklıma geldi. Çantamı bir arabanın üstüne koyup lenslerimi aramaya başladım.. o sırada birden müzik sesi geldi.. çok güzel çalıyordu. Kim caliyorsa.. arkamı döndüğümde bizim sınıftaki öğrenciden biriydi.

Küçük bir tebessüm edip arkama dönüyordum ki yine o dikkatimi çekti. Hala benim gözlerimin içine bakıyordu.. sanki gözlerinin içinde kayboluyordum. Onunla her göz göze geldiğimizde basima ağrılar giriyordu.. sebebini bende bilmiyorum.. birisi ise oldukça bu durumdan rahatsız gibiydi(suho). Bir bana birde bakıştigim (kai) kişiye bakip suratı kızgın bir ifade alıyordu..

O sırada araba sesi geldi..sese doğru döndüğümde araba fazlasıyla hızlı bana doğru geliyordu..

Napicaktim elim ayağıma dolaştı..birden gözlerimi kapatıp yere egildim.. niye hala vücudumda bir acı hissetmiyordum. Gozlerimi açtığımda yanımda o çocuk vardı. Arabayı eliyle durdurmustu.. ve fazlasıyla yakinimda duruyordu kafamı kaldırsam dudaklarimiz birbirine deyecekti.. birden geri çekilip gözlerinin için baktım. Hala şok geçiriyordum..

O arada yanımıza arkadaşları gelmiş hatta bütün okul toplanmıştı. Birden ayağa kalkip çantamı aldım ve sınıfa doğru koşmaya başladım..

Çıldırmak üzereydim. Bir kurtla bu kadar yakınlık.. ya onu issirsaydim.. resmen atar damarındaki ritim takıldı kaldı beynimde..

Kai'nin Anlatimindan;

Onun o sırada aklını okuyordum.. takı araba sesi gelene kadar.. o yöne baktığımda araba tina 'ya doğru geliyordu. Ilk başta kurtarmak istemedim.. ama aklıma engel olamadım. Koşarak yanına gittim neyse ki birşey olmamisti..

Bu kesinlikle suho'nun bir planıydı.. ama su an umrumda değildi.. göz göz geldiğimizde, fazlasıyla korkmuş görünüyordu..aklını okumak bile aklıma gelmemişti.. beni gözleri büyülüyordu.. sıcak nefesini yüzümde hissediyordum.. oda benimkini hissediyordu. Sesli yutkunmaya başladı.. birden gözüm dudaklarına kaydı.. taki arkadaslar gelene kadar birden gozlerimi devirdim..

O ise hemen ayağa kalkarak çantasını alıp koşmaya başladı..

Suho birden beni ayağa kaldırıp arabaya doğru itekledi..

Ve kızgın bir ifadeyle,

"Ne yaptığını sanıyorsun.. Onun hayatını niye kurtardım. Sen gerçekten onu seviyorsun..bu mu senin intikamın? "

Ne diyeceğimi bilemedim haklıydı.. birden kendimi toparlayıp konuşmaya basladim;

"O böyle kolay bir şekilde ölmeyecek.. acı çekerek.. yalvaracak öldürün beni diye.. anladın mi? "

Kai fazlasıyla kararlı duruyordu..

Suho sakinlesip devam etti;

"2 günün var.. biz sana karişmayacağız. Eğer yapamaz san bu sefer gerçekten kötü olur.. "

Kafamı olumlu anlamda salladim ve sınıfa doğru gitmeye başladık..

Şimdi ne yapacaktım.. 2 gün..
Diye düşünürken sırama gecip oturdum.. o ise kendini sakinlestirmeye çalışıyordu..

Okul bittiğinde eve gidiyorduk. Hala kafam karışıktı.. ne yapacaktım.. aşık olmuş olamam değilmi?? saçmalama tabiki hayir diye sayikliyordum içimden..

Tina 'nin anlatimindan;

Bugün arkadaslarimda yatacaktim.. onların isimleri;

-taeyeon.

-boa.

-jiyeon.

-Tiffany.

Hepsi bir kalıyorlar.. keşke bende onlarla kalsam..

Kapıyı caldigimda kapıyı taeyeon açtı. Sarılıp içeriye geçtik.. bugünkü olanları onlara anlattım onlarda dikkatlice dinlediler..

Ve hepsi bir ağızdan..;

"Sen ona aşıksın. "Oda sana"

Dediler ve gulustuler.. boa devam etti..

"YÜZÜĞÜNE DİKKAT ET. YOKSA KENDİNİ KAYBEDERSİN. "

Deyince gulumsemiyordum.. haklıydı. Kendimi kontrol etmem lazımdı..

*

*

*
Bölüm sonu..

YENİ AY (İntikam Ateşi ) KURT VE VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin