Bugun guzel giyinmem lazimdi sonucta seni seviyorum demistim.. utanmıyor değildim içim içimi kemiriyordu sanki..
Merdivenlerden indim birde ne göreyim g-dragon ve arkadaşları eve birkaç çıtır, güzel bir kız atmış ve güzelce kanını emmislerdi.
Yanlarına gittim ve ayak ucumdaki myungsoo'ya ayagimla durttüm. Daha kendinde değillerdi.. sıkıca bir daha durttugumde kendine geldi ve boş gözlerle bana baktı..
Ben ise tek kaşımı kaldirarak konuşmaya başladım..;
"Hey naptınız siz burda! Şu insanı uzaklastir burdan yoksa ölecek.. ve eve geldigimde her yer tertemiz olacak.. haberiniz olsun "
O ise çoktan uykuya dalmıştı..
Sinirlenip kapıdan çıktım.. susuzluğum iyi artmıştı.. akşamları eskisi kadar avlanmiyordum..
Bu kurt çok değiştirdi beni.. dedim gülümseyerek...
Yolda polisler vardı.. tabi kaç günden beri insanlar yaralaninca olacak o kadar.. peki ben avımı nerden bulacaktim.. ara sokaklardan birine girdim.. burda kesin biri bana yakınlaşmaya kalkışır bende işini bitiririm..
Diye düşündüm.. düşündüğüm gibi oldu..dolgu topuk ayaklarım boş sokakta yankilaniyordu..
O sırada arkamdan ıslık çalan biri oldu.. saçlarımı savurup arkama döndüm.. yavasca bana yaklaşıyordu.. bende ona yaklaşmaya başladım ve duvara yasladim ve vakit geçirmeden boğazına yaklaştım.. ve...
Işimi halletigimde hızlı adımlarla yürüyerek devam.. ama boş sokakta benden başka ayak sesleride geldi.. arkamı döndüğümde kai bir demet gülle bana bakıyordu.. gülümseyip yanına gittim..
O ise bana sıkıca sarıldı.. bende ona karşılık verdim.. ama kendime sahip çıkamıyordum.. yavasca kendimi uzaklaştırıp elini tuttum.. O 'da anlamış olmalıydı.. ortam fazla sessizdi. Ben bozdum..
"Kai sana birşey sorabilirmiyim.? "
"Sor bakalim"
"Senin gözlerin dün kırmızı oldu. Kurtların gözleri kırmızı olurmu? "
O arada beni sıkıca duvara yasladi.. ve gözlerimin içine bakarak konuşmaya basladi..
"Sakin birisine söyleme.. sana güvendim. Sadece arkadaşlarım ve sen biliyosun"
"Tamam. Ama sebebi ne"
"Onuda yakında ogrenirsin.. "
Hala beni duvara yasliyordu ve oldukça rahatsız ediciydi..
"Artık gidellimmi? "
"Peki"
Okula yaklaştığımızda hala elimi bırakmıyordu.. bu benim garibime gitmisti.. herkes bize bakıyordu...
Hele ki arkadaşları.. şok olmuşlardı.. hep benim yanımdaydı.. bu kadar romantik olunurmu?
Çıkışta yine beraberdik.. ona sırrımı soylemelimiydim. Ya benden uzaklaşırsa... O kadar tatliydiki onun herşeyini seviyordum.. bu kadar kısa sürede beni nasıl kendine aşık etmişti..
Hava kararmisti..
Artık gitmek istiyordum.. içimde garip bir his vardı.. O arada kai gülümseyerek konuşmaya basladi..
"Seni biriyle tanistiracagim.. "
Şaşırmış bir tavirla;
"Kiminle? "
"Supriz"
Deyip beni cekistirmeye başladı. Bende arkasından gitmeye başladım... karanlık sessiz sokaklarda sadece ayak seslerimizden başka ses yoktu..
Ama gulusme sesleri geldi.. kai'nin elini daha sıkı tuttum..
O gelenler kai'nin arkadaslariymis..
Ben 12 kurt ile nasıl başa cikacaktim.. ellerim titremeye başladı..
Kai'nin yüzüne bakarak;
"Beni bunlarla mi tanistiracaksin"
"Evet"
"Ama. Ben bunları biliyorum"
Bu sozume yüzüme bakip;
"Gerçek yüzlerini bilmiyorsun ama..;"
Iyice korkmuştum..
Ama cesaretimi toplayıp yürümeye devam ettim. Karşı karşıya gelmiştik.. kai elimi bırakıp arkama geçti..
11 kurt karsimda sinsi bir gülüşle bana bakiyorlardi.. bende onlara bakiyordum..
*
*
*
Bölüm sonu.. okuyan herkese çok teşekkürler..
Sizleri seviyorum..