Pov Aurora
"Aurora wakker worden!! Je komt te laat voor school, je moet je nog omkleden!!!"
Schreeuwt mijn moeder vanaf de trap. Ik grom en stap uit bed. Half dood kleed ik me uit en stap ik onder de douche. Stomme school, kan school niet wat later beginnen. Ik bedoel het kan geen kwaad, als school nou om 12:00 begon. had ik geen ochtend humeur en dan had ik misschien, sleutelwoord misschien school leuk gevonden. Pfff wie hou ik voor de gek: 'misschien' My ass. Alsof ik school leuk ga vinden. School is hell, doordat ik me moet vermommen als nerd, word ik gepest zelfs door weerwolven, nee ik ben geen echte nerd. Ik ben een badass prinses die kan vechten. Ik kan die andere weerwolven van school in 1 vingerknip neerhalen. Zelfs mijn hoofdpester 'de alfa'.
En als ik dan van school thuis kom moet ik dan ook nog weerwolf zaken regelen met mijn moeder. Mijn leven is dus superdruk!! Ik stap uit de douche en droog me zelf af. Ik doe mijn ondergoed aan en föhn mijn haar ik pak een handdoek en wikkel het om me heen. Ik open de deuren van de inloop kast en loop door naar het eind, mijn nerd kleding. Ik trek mijn kleding aan en loop naar de make-up tafel, ik doe mijn haar in een knot en doe mijn pruik op, ik pak mijn neppe bril doe het op, als laatst pak ik mijn neppe beugel en doe hem in. Ik kijk in de spiegel en zie een totaal ander meid. Perfect! Tevreden loop ik moet mijn rugtas op mijn rug naar beneden. Ik loop door naar de keuken, en zie iets verschrikkelijks. Mij ouders zijn hevig aan het zoenen. Dat is zoo schattig, ik hoop dat mijn mate en ik zo zullen zijn, als ik hem vind. Ik maak als grap een kokhals geluid en mijn ouders kijken meteen mijn kant op. Ik lach lief en loop naar de fruit schaal en pak een appel. Ik zet mijn rugtas op de grond en ga op één van de barstoelen zitten, mijn vader komt naast mij zitten en eet zijn muesli op tijdens het lezen van de krant, ik draai me om en zie mijn moeder naar me kijken. "Wat is er mam?"
"Hoe ouder je wordt hoe meer je op caleb lijkt" zegt mijn moeder, ik glimlach. mama zegt altijd dat ik op papa lijk, en papa zegt altijd dat ik op mama lijk.
"Mam, ik denk dat ik op jullie beide lijk denk je niet? Ik bedoel....." Ik glimlach als ik mama's rode kop zie. Mijn moeder kijkt mijn vader recht in de ogen. Telepathie......het is waarschijnlijk een Sky & Caleb momentje. Jep dat klopt, je hoort het goed. ik ben de dochter van de koning en koningin van de weerwolven.
--------------/------------/------------------
Okay dus dat was het eerst deel
Hope you like it!!!
JE LEEST
His mate, Cinderella [NL] (vervolg op HMTP)
WerewolfVervolg op His mate, The princess ALFA Ik moet met een andere leerling studeren omdat ik anders niet word geaccepteerd als alfa dus moet ik met een nerd een extra uur op school blijven, toen ik haar voor eerst zag herkende ik haar meteen, mijn vri...