5

2.4K 159 46
                                    

POV Aurora

Vandaag is de dag van het bal, gelukkig hoef ik niet naar school, ik hoef dus ook geen bijles te geven aan Damon.
Vandaag is trouwens ook mijn verjaardag, ik ben officieel 18 jaar. Dus kan ik mijn mate vinden. Wie weet vind ik mijn mate wel op het bal. Ik heb geen idee hoe mijn mate gaat reageren, ik bedoel het is wel een harde klap. ik ben prinses, als ik mijn mate vindt wordt hij meteen prins. Maar Bonnie komt ook vandaag en ik kan niet wachten. Ze zou eigenlijk gisteren komen maar er was vertraging bij het vliegtuig, ik spring uit bed en ren naar beneden om te ontbijten, ik pak een kom doe er wat muesli in en ook wat melk, ik klik op de aan knop van de waterkoker en pak een mok en een theezakje. De waterkoker piept en dag betekend dat het water warm is ik schenk wat water in m'n kop en ga zitten aan het keuken eiland.

" owww, Hey schat wat ben je vroeg op. Waarom?" Vraagt mijn moeder als ze de trap af komt lopen. Met mijn vader op haar hielen.

"Gewoon, ik kan niet wachten vanwege Bonnie." Ik loog niet, ik vertelde de waarheid, een deel van de waarheid.

"Prinses, wat is dat?" Zegt mijn vader

"Muesli?"

"Voor mij?"

"Nee pap"

"Echt niet, want ja ik zo'n zin in muesli"

"Kom op pa! Maak het zelf"

"Naja, dan maar geen muesli" zegt mijn vader met een zielige stem.

"Best! pap eet jij de muesli ik neem Alleen de thee, ik denk dat mijn maag zo vroeg toch niks op kan"

"Danken prinses!" Zegt mijn vader en kust me op mijn voorhoofd, mijn moeder lacht en ik steek m'n tong naar haar uit.

" ik ga in de woonkamer op Netflix totdat Bonnie komt!!" Roep ik als naar de woonkamer loop.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@
*ding, dong*

"Maaaaammmm, het is Bonnie!! Ik doe de deur open!!" Ik ren naar de voordeur en open de deur ik zie Bonnie en haar ouders staan samen met Bonnie beginnen we te gillen, we pakken elkaars handen en springen op en neer. Wanneer we moe zijn van al het springen geven elkaar een dikke knuffel

"ik heb je gemist, gekkie!!" Zegt Bonnie

"Ik jou ook lekkerding" zeg ik terug

"Kom op, ik breng je naar je kamer." Zeg ik en pak haar hand en ren naar boven.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@

"Okay we hebben onze nagels gedaan, bijna alle tijdschriften bekeken en bij gepraat. Dus wat nu?" Zegt Bonnie hopeloos want ze weet niet wat we nu nog moeten doen.

"Bonnie denk jij wat ik denk!!"

"Shoppen!!" Zeggen ik en Bonnie tegelijkertijd

" okay ik pak m'n geld en dan kunnen we gaan!! Ik wil een jurk kopen want ik ga zo niet in een paarse jurk!!" Zeg ik gefrustreerd

@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Ik stap uit de auto van Bonnie en wacht totdat Bonnie ook uit de auto is, ik pak haar hand en trek haar met me mee naar binnen. "Welke winkels?" Zeg ik vragend tegen mezelf maar Bonnie antwoordt me.
"alle winkels met bal of gala jurken, onze missie start nu, go!!"

We lopen langs zoveel winkels maar geen enkele winkel trekt mijn aandacht. Totdat ik een prachtige zwarte jurk zie, één van de etalagepoppen heeft hem aan en het is zo'n mooie jurk wow! "Hier moeten we naar binnen!" Zeg ik enthousiast en trek Bonnie mee naar binnen. Ik loop meteen naar de verkoopster en vraag om de zwarte jurk, binnen no time geeft de vrouw de jurk aan mij en duwt ze me in een pashok. Show time!! Ik trek de jurk aan en ik haat hem! Hij zit raar en ik voel me er niet lekker in, ik laat aan Bonnie zien en zij vindt het ook maar niks. Ik kleed me om en zeg tegen de verkoopster dat ik nog ga rondkijken, Ik kijk zelf wat rond maar ik vindt niks leuks. Pffft
"Bonnie ik zie niks leuks en ik heb honger, zullen wat eten en dan verder zoeken?"

"ik heb ook honger!" Zegt Bonnie als een 5 jarige

Ik en Bonnie lopen naar een café en gaan in een hoekje zitten, en kletsen over de jurk die Bonnie heeft meegenomen voor het gemaskerd bal.
"Welkom bij ruby's wat kan ik voor jullie dames doen" zegt een jongen van onze leeftijd die bediende is.
" 2x chocolade milkshake en portie friet groot" zegt Bonnie

"Was dat het?" Zegt hij  flirtirig

"Ja" zingen Bonnie in koor

Mee jongen Brengt ons eten en ieders pakken we onze milkshake en zetten we het patat in het midden want we delen het. Als we klaar zijn rekenen we af en krijg ik het bonnetje, helemaal onderaan staat de jongens zijn nummer, ik kijk naar hem en lach. Ik heb een mate, ik hoef geen mens. "Komop" zegt Bonnie en ze trekt me alweer een winkel in
@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Ik kijk in de spiegel en zie een prinses,geen nerd. Ik zie een leuke meid in een rode gala jurk, ik kijk goed naar de jurk, hij is strak op de goede plekken, heeft een open rug, een spleet bij mij mijn rechter been en lange mauwen. Ik draag zwarte hoge hakken. Ik draai me om en ik loop naar de deur. Ik open de deur en zie Bonnie vrolijk kijken. ze heeft een emerald groene jurk aan en groene hakken, de jurk heeft geen mauwen is bij haar nek versierd met alleen maar groen stenen en diamandjes en een spleet bij haar benen. ze schreeuwt en rent naar me toe.

"Aurora, je ziet er geweldig uit, wil je op een date?" Zegt ze flirtirig

"Oehh, schat wat denk je? Tuurlijk, hoe laat haal je me op" zeg ik terug. We kijken elkaar aan en lachen keihard Bonnie begint in eenkeer te hikken van het lachen. Waardoor ik de slappe lach krijg. "Aurora, snel! Ga zitten! Ik moet nog je haren en je make up doen" zegt ze ineens erg serieus. Ik knik en ga snel zitten in de make up stoel.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@

"En klaar" zegt Bonnie zangerig, ik sta op en kijk in de spiegel, wow! Mijn make up is mooi, niet te veel. Ik heb rode lippen, zwarte smokey eyes en eyeliner op. Ik heb ook wat rouge en blush op. Ik kijk maar mijn haar en zie dat het is op gestoken in een knot met een paar plukjes los. "Aw Bonnie, ik vindt het prachtig. Dankje" zeg ik en ren maar haar toe, ik geef haar een knuffel. "Okay Bonnie, nu is het jouen beurt" ik duw haar de stoel in en begin met haar make up, omdat ze een groene jurk draagt doe ik groene smokey eyes, eyeliner, een huidkleurige lippenstift en rouge op voor haar. Haar haar laat ik los omdat dat mooist is bij haar, maar voor wel wat chique look gebruik ik de krultang, grote krullen dat is het mooist. Als ik klaar ben haal ik Bonnie uit de stoel en laat haar het eind resultaat zien. "Dankje, dankje, dankje!!" Roept ze en omhelst me.

His mate, Cinderella  [NL] (vervolg op HMTP)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu