6

2K 136 44
                                    

POV Damon

Vanavond is enorm belangrijk voor mij want ik zal vanavond mijn mate vinden. Als een alfa zijn mate vindt word zij Luna. Als ik haar vindt, sommige mannen moeten heel de wereld rond om hun mate te vinden. Maar iets in mij zegt dat ze dichtbij me is. Ik loop richting mijn kast en open de deur waaraan mijn pak hangt. Mijn pak bestaat uit een zwarte pantalon, witte overhemd en een zwarte colbert. Ik draag een strik en bretels, ik heb ook al een masker met de kleuren zwart en blauw. Ik moet zo'n domme masker dragen want het thema is 't gemaskerd bal. Ik vond het maar niks toen ik het eerst hoorde maar toen mijn moeder zei dat ze mijn PlayStation zou afpakken als ik geen masker droeg, moest ik het wel opgeven en gewoon een masker dragen. Ik ga naar het bal toe met mijn ouders en mijn beta en zijn ouders. Ik loop naar de badkamer en doe wat gel ik mijn haren. Ik kam het een paar keer door en loop ik naar m'n schoenen. Ik draag gelakte zwarte schoenen, ik houd niet van die chique schoenen, Maarja ik ben de alfa dus moet ik er wel goed uitzien. Ik loop m'n kamer uit en ga via de trap naar beneden waar iedereen staat te wachten op mij.

"Sorry....." Zeg ik een beetje awkward

"Maak niet uit!! zolang we maar optijd zijn we willen niet later dan het koninklijke gezin zijn anders lijkt het net alsof we geen respect voor hun hebben!!" Ratelt mijn moeder door.

"Mam!"

"Wat?!"

"Rustig okay!! Geen stress!"

"Jaja, ga nou maar"

Ik zucht en loop en loop naar de garage. Ik stap in m'n zwarte Ferrari  die je bijna niet ziet doordat het licht van garage heel dim is. Ik start de auto en rijd naar buiten.

----------------------------------------------
Pov aurora

O god bijna iedereen is er al!!! Ik kijk om me heen en zie Bonnie naar we zwaaien. Ik loop naar m'n moeder en vader en zeg even dat ik naar de toilet moet.

"Bonnieeeeee!" Zacht schreeuw ik naar haar.
"Waarom sta je allen bij de ingang?"

"Ik moet de mensen verwelkomen het is tenslotte ons feest"

"Jaja, kom naar de wc je moet je make-up nog bijwerken"

"Ik kom al!!"
--in de wc--

"Bonnie zoek jij naar jou zielsverwant?"

"Nee hoezo, iedereen zegt dat je je zielsverwant sowieso tegen komt alleen de vraag is wanneer"

"Ja ik weet wel wat je bedoeld maar mijn wolf is de hele tijd sinds 2 weken geleden Zo blij en opgewonden, ik heb ook een raar gevoel dat er iets gaat gebeuren op dit bal"

"Ooeeehhh, mhh ik denk dat ik het weet"

"Wat!wat weet je Bonnie"

"Meid geniet gewoon van de avond het komt vanzelf wel goed"

"Okay dan, kom op zo te horen is iedereen er al en is het feest begonnen!"

Ik trek aan Bonnies arm en duw haar de dansvloer op samen met mij.

His mate, Cinderella  [NL] (vervolg op HMTP)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu