" ik wil niet!" Schreeuw ik naar mijn moeder
"Je moet!!"
"Papaaaaa!! Kom naar de keuken!!"
"Aurora Shira kingstone, houd je vader hierbuiten" zegt mijn moeder. Ik steek mijn tong uit en zie mijn vader binnen lopen ik ren maar hem toe en verstop me achter hem.
"Pap, mama wil dat ik een paarse jurk aan doe voor het bal, paars is erg opvallend!!" Zeg ik erg overdrijvend. misschien zegt pap dan wel dat ik gewoon in een andere kleur jurk mag!!
"Sky, wil jij dat mijn prinsesje een paarse jurk aandoet terwijl ze dat niet wil?" Zegt mijn vader tegen mijn moeder.
"Caleb luister, Aurora overdrijft het is alleen maar een suggestie...."
"Suggestie? Suggestie!! Mama jij wou mij dwingen in een paarse jurk!!"
"Dames, ik heb een idee. Bonnie komt over morgen hierheen. Wat nou als Bonnie en Aurora samen gaan shoppen voor een jurk, en dan heb je dit probleem ook niet!okay?" Zegt papa en zucht namate hij bij het einde komt.
"Okay." Zeggen ik en mijn moeder te gelijk. Ik loop naar mama. Toe en geef haar een knuffel en geef pap een zoen op de wang. Ik wil de trap oplopen om naar mijn kamer te gaan, maar bedenk me dan net dat mijn tijdschrift nog op het keukeneiland ligt. Ik draai me om en zie mijn papa en mama hevig zoenen. Aww so cuteeee. Laat die tijdschrift maar zitten, ik wil ze niet storen. Ik loop naar boven en kijk op mijn horloge. 23:00 ik ga denk ik maar slapen. Ik stap ik bed en ga comfortabel liggen. OverMorgen komt Bonnie, wohoo lekka!!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$*Tring*
Yes!! De bel ik sta op van mijn tafel en loop direct het klaslokaal uit en loop richting de bibliotheek. Okay, wie zitten er allemaal hier? De docent zei dat het wel goed zou komen. Ik kijk omme heen en zie een paar mensen die opzoek zijn naar boeken een gast die aan de tafel zit met wiskunde boeken en de bibliotheek secretaresse. Wacht wat! Een jongen die aan een tafel zit met wiskunde boeken. Ik kijk nog iet beter en zie dat het Damon is. K*t,k*t, k*t waarom heb ik nou zonder te vragen wie de leerling was ja gezegd? Ach geen probleem, hij zal het niet opmerken, toch!? Ik loop rustig naar hem toe en ga ook aan de tafel zitten, maar ik zit tegen over hem.
"H-hai" zeg ik rustig
"Jij? Wat wil je!"
"Ik moet je bijles gev-en"
"Okay dan, maar als ik juist slechtere cijfers haal dan eerst, zorg ik er voor dat je niet meer kan ademen" ik knik meerdere keren want ik wil bang overkomen, pffft mijn laatste adem. Jonge ik ben koninklijk ik kan hem aan. Ik ga zitten en kijk hem aan.
"Wa-ar heb je mo-oeite mee?"
"Algebra, ik snap het gewoon niet!! Hoe kunnen er nou letters in wiskunde voorkomen!!"
"Je moet logisch nadenken, stel nou je hebt 18x+7y, wat is de eerste stap?"
"Umm, weet ik niet"
"De eerste stap is of de termen gelijk zijn. Damon, let jij wel op in de klas?"
"Ja! Alleen soms dan ben ik be-" ik onderbreek hem
"Als ik iets niet snap dan herhaal ik de vraag totdat ik het uit mijn hoofd kan. Snap je me?"
"Ja, maar ik heb alfa taken!" Zegt Damon, alfa taken. Pffft ik heb prinses taken ik moet er in de toekomst voor zorgen dat er geen ruzies zijn onderling de alfa's.
"Dat weet ik maar probeer het dan!!" Zeg ik en Damon knikt. En gaat bezig met de opdrachten die hij snapte. Damon kan wel normaal doen zolang hij maar niet met zijn vrienden is. Hij gedraagt zich dan als een pestkop.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
"Mammmm ik ben thuuus!!!" Schreeuw ik door de lege gang, hopend dat mijn moeder de hoek omkomt om naar mij te schreeuwen dat ik stil moet zijn. Maar het gebeurt niet. Ik verander meteen qua lichaamshouding ik loop nu ingezakt en half dromerig door de gangen. Als ik aankom bij mij kamer dan ga ik direct liggen. Ik ben moe.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&Na 2 uur slapen werd ik wakker van een hemelse slaap maar ik zag er uit als hell. Mijn haar was overal, Er zaten klitten in. Maar mijn wallen waren wel weg dat was wel een pluspunt. Op dit moment zit aan de keukeneiland en magnetron lasagne omdat mijn ouders blijkbaar laat thuis komen, ze hadden een vergadering. Dus zit ik hier alleen met mijn magnetron lasagne die 80% uit kaas bestaat. Ik hou van kaas op mijn lasagne maar niet te veel, dan krijg ik buikpijn. Ik verveel me dood. Wat zal ik doen? Spelletje op mijn iPhone, Call of duty: black ops 3, of zal ik gewoon een film kijken. Ik weet het al!!!
Call of duty!! Ik ga alle online spelers inmaken. Ik ben gewoon goed in een schietspel, en daar ben ik trots op
JE LEEST
His mate, Cinderella [NL] (vervolg op HMTP)
WerewolfVervolg op His mate, The princess ALFA Ik moet met een andere leerling studeren omdat ik anders niet word geaccepteerd als alfa dus moet ik met een nerd een extra uur op school blijven, toen ik haar voor eerst zag herkende ik haar meteen, mijn vri...