2

2.2K 138 20
                                    

POV Aurora

*piep*
Het geluid komt steeds dichterbij
*piep*piep*
Ik hoor het nu helder, *pieeeeeeeepp* ik hoor een oorverdovend geluid en
schrik wakker. Ik houd mijn ogen dicht want ik wil niet verblind worden door het licht dat tussen mijn gordijn heen schijnt. Ik ga met mijn hand over  mijn nachtkastje totdat ik metaal voel. Ik pak mijn iPhone 7 op en zonder m'n ogen dicht te doen klik ik op de uit knop van mijn wekker app. Jaaa ik heb skills. Ik zet mijn wekker bijna elke dag dus kan ik het inmiddels zonder te kijken mijn wekker uitzetten. Ik draai me om van de gordijnen, open m'n ogen en ik haal de deken van me af en ga uit mijn hemelse bed. Ik heb zo'n fijne matras elke keer als ik erop lig val ik zo in slaap, lijkt net alsof iemand mij knock-out heeft geslagen. Ik loop naar de spiegel die boven mijn make up kast hangt. Pow,mijn haren..... Lijkt net een vogelnest dat is niet normaal joh. Ik loop naar de badkamer en doe mijn ochtend routine, mijn ochtend routine bestaat uit 4 dingen namelijk: tandenpoetsen, douchen, haren kammen en dan omkleden. Ik zet mijn muziek aan en ga zitten op de make up stoel. Ik doe mijn haar in een knot en doe een haarnetje aan. Ik pak mijn pikzwarte pruik en zet het op. Ik pak het beugel bakje en doe de beugel in, en als laats om de look te finishen.........de nerd-bril. Ik loop naar de  deur die naast de badkamer deur zit. en druk mijn duim tegen de klinker, je hoort een scan geluid en een piep, dit betekend dat de scan is gelukt. Ik hoor een klik en de deur gaat open, ik loop rechtstreeks naar de tassen en zoek naar mijn nerdy-tas. Na 10 minuten zoeken vind ik gelukkig de tas waarnaar ik opzoek was. Ik loop weer terug naar mijn slaapkamer en pak alle school boeken die ik nodig heb en stop ze in de tas. Ik storm Naar beneden en loop naar de keuken, ik loop Naar de kalender die aan de koelkast hangt en streep vandaag door, nog 2 dagen....Bonnie komt dan, en nog 3 dagen en dan vind ik mijn mate. Ik kan werkelijk waar niet wachten. Is hij ouder dan mij, zit hij op mijn school of moet ik reizen opzoek naar mijn mate. Ik heb echt geen idee.... Ik spring van mijn gedachtes naar de echte wereld door een klik. Een klik? Ik kijk om me heen en zie de klok. Shit. Ik moet gaan!!
Ik storm naar de voordeur en pak onderweg mijn jas en mijn schoenen. Ik ren naar de jeep en stap in. Ik geef een sein dat aangeeft dat hij snel moet zijn, en De chauffeur drukt keihard op het gaspedaal waardoor ik naar achter kletter. Ik ga weer normaal zitten als ik de chauffeur op de snelweg rijd. Ik pak mijn schoenen en trek ze aan. Ik denk niet dat het nut heeft om nog mijn jas aan te trekken dus ik laat mijn jas in de auto als ik zo wegga. Ik zie de school in de verte en ik bereid me voor op een super snelle sprint in koninklijke stijl. Ik hoor de remmen en binnen no time sta ik voor de hoofdingang. Ik gooi de deur open en sprint naar binnen en ga rechtstreeks naar mijn klas; lokaal 403

Ik storm de klas in en besef me dan dat ik een toets heb dit uur.....de leraar kijkt me boos aan, kut. Ik hoop dat de leraar, mij "de nerd" voor deze enen keer niet laat nablijven en mij gewoon de toets geeft en het door de vingers kijkt.

"Aurora, te laat?" Zegt de leraar

"I-ik was bezi-g met me-mijn huiswerk d-dus was i-ik, het sp-"  zeg ik nerdy achtig

"Laat maar, zorg er wel voor dat je de volgende keer op tijd bent!" Onderbreekt de leraar mij.

Ik knik snel en ga zitten op de plek helemaal vooraan omdat de andere plaatsen bezet zijn. Ik krijg een vel papier van mijn docent en kijk op de voorkant van het blaadje.

Wiskunde-Algebra-H6

O, algebra, makkie. Ik moet gewoon zo uitgebreid mogelijk de sommen uitleggen en dan heb ik sowieso een 9.

----------------------------------------------

Uggh, dit is echt hell. Ik zit in de les techniek. En techniek niet 1van beste vakken. Ik krijg maximaal een 7, en dat is alleen als ik me kapot werk. Ik probeer al een kwartier een verdomme plankje te lijmen aan een andere plank. Ik ga dood!! Ik geef het op. Ik sta op en loop naar de docent. 

"Meneer, di-t is o-onmogelijk"  zeg ik weer stotterend. Ik moet echt gaan acteren!!

"Aurora dit slaat echt nergens op! Als je dit niet afmaakt, dan moet je nablij-"

*triiiiinnnnggg*

Yes, saved by the Bel. Ik loop snel naar mijn tas en sprint dan de les uit. Ik had zo'n geluk anders moest ik nablijven. Lekker laatste uur geweest. Nu naar home. Ik loop naar buiten aangezien ik mijn jas niet mee heb dus loop ik meteen Naar huis. Net als ik naar buiten wil lopen wordt ik getikt op m'n schouder. Ik draai me om en zie dat mijn wiskunde leraar voor me staat.

"Hai" zeg ik
" hallo Aurora, ik had een Vraag. Wil jij een leerling bijles geven voor wiskunde. Hij is er slecht in en jij bent de enige leerling die erg goede cijfers haalt voor wiskunde" zegt hij

"Prima?! Ik denk dat ik wel tijd heb."

" o echt! Ik bedoel geweldig!!" Zegt hij enthousiast. Het lijkt net alsof hij te horen heeft gekregen dat hij een loterij heeft gewonnen. 

"Ik ga naar huis, doei"

Ik draai me om en loop nu wel naar buiten.

----------------------------------------------

"Maaaammm, ik heb een probleem!! Ik ga iemand bijles geven, maar ik heb geen idee waar??" Schreeuw ik. Ik hoor voetstappen en weet dat het mijn mama is.  

"Aurora, geef hem bijles in de openbare bibliotheek. Dat is niet hier in het kasteel ook niet op school, en het is erg rustig daar. En o ja voor dat ik het vergeet, er is een gala over een maand voor alle alfa's, Luna's en de koninklijke. Dusss..... Wees voorbereid" ik grom en laat een zucht. Waarom moet ik nou altijd aanwezig zijn bij zulke dingen!!

"Okay, bedankt mam, ik hou van je!!" Zeg ik vlug een duw me moeder uit mijn kamer, ik doe de deur op slot en spring op mijn bed. ik zoek mijn laptop en vind hem in 1 van de lades van mijn nachtkastje. Ik start mij computer op en begin met mijn voorblad voor het verslag.

Middenin mijn verslag krijg ik een Skype. Wie is dat nou??

Incoming call- Bonnie <3

Ik klik op de accepteer knop en zie meteen een superlange meid met blauwe ogen te zien. Soms zeg ik tegen haar dat ze een model moet worden vanwege haar lengte. Maar zei is meer een sportieve type, dus modellen werk is 'niks voor mij' zoals Bonnie het altijd zegt. 

"Haaaaaiii, bæ!!" Roep ik superblij, Bonnie is gewoon een toppunt in mijn leven.

"Hallo lekkertje, ik zie je over 2 dagen, maar ik wil eigenlijk nu al bij je zijn!!"

" ik ook. ik ook, bon bon" zeg ik half lachend

"En nog een nieuwtje voor me princess?" Zegt Bonnie, Bonnie is altijd al een meid geweest die van roddels houd.

"Ik moet iemand bijles geven, dat is nieuw.."

"Is hij hot?"

"Wat? Bonnie ik weet niet wie het is! En waarom een 'hij' het kan ook een meisje zijn"

" ja, maar het kan ook een bad boy Zijn hé!!!"

"Jij Bonnie kijkt te veel films"

"Nietes"

"Welles"

"Nietes"

"Welles"

"Nietes"

"Welles"

" okay ik geef het op, soms Aurora kan je zo irritant zijn!!"

"Ik hou ook van jou!"

" zelfde, maar hè. Aurora ik moet gaan, doei!!"

"Doei lekkertje!!" Schreeuw ik zowat terug en geef haar zo'n lucht kus. Nou moet ik weer bezig met mijn verslag. Pffft!!

His mate, Cinderella  [NL] (vervolg op HMTP)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu