Ma uit in spate si vad ca era Uchiha. Ma intorc cu fata catre el si nu spun nimic. Il analizez din cap pana in picioare si observ ca nu are pe el decat un prosop.
Sa: Ce e Haruno, nu poti sa stai departe de mine nu?
S: Taci Uchiha, nu am venit sa te revad pe tine, ci sa imi iau telefonul. Unde l-ai pus ?
Sa: Nu iti zic pana nu imi dai ceva! Asa ca ce esti dispusa sa imi dai? spune acesta cu vesnicul sau zambet pervers.
S: Nu am timp de glume Uchiha. Da-mi-l odata!
Sa: Cine spune ca eu glumesc. Uite eu sunt un domn si te las pe tine sa imi spui ce imi oferi. Deci ce esti dispusa sa imi dai?
S: Sunt dispusa sa nu iti dau acum niste suturi in fundu ala mare. Ce zici nu sunt foarte darnica?
Sa: Da Haruno, esti foarte darnica. Insa eu nu mai sunt darnic acum.
S: Si ce, ai de gand sa nu mai imi dai telefonul?
Sa: Ti-l dau cu o singura conditie!
S: Sa-te aud!
Sa: Iti dau telefonul doar daca imi faci stripris si te comporti ca si fata din videoclipul meu! spune acesta venind spre mine.
S: Ceee??? Nu, sub nicio forma! Asa ca da-mi telefonu ala odata!
Sa: Stai sa ma gandesc.....Nu. Ti-am zis ca nu ti-l dau daca nu indeplinesti conditia mea.-spune el apropiindu-se de mine, insa cand trece pe langa mobilierul sau ramane fara prosop, iar eu din reflex ma intorc cu spatele.- Ce e Haruno nu iti place privelistea?
S: Du-te si te imbraca!
Sa: De ce, mie imi place asa, e mai lejer. Nu vrei sa incerci si tu? -spune el in timp ce vine in spatele meu si imi pune mana pe sold si incepe sa imi ridice bluza.
S: Daca mergi sa te imbraci,o sa .....
Sa: O sa ce?
S: O sa fac striptis in fata ta, dar doar daca te imbraci!
Sa: Bine, bate-m palma!
Acesta merge sa se imbrace. Intre timp eu mai caut telefonul, dar nu il gasesc asa ca ma pun la leptop si incep sa caut o melodie adecvata, daca tot trebuie sa fac striptis, sa o fac bine, nu? Pe usa intra Sasuke. I-a un scaun si il pune in mijlocul camerei, si se asaza pe el. Eu pornesc melodia si merg senzual langa el.
Sa: Vad ca vrei sa faci striptis ca la carte, imi place asta!
Nu spun nimic si incep sa dansez lasciv pe langa el. Acesta imi urmareste cu precizie fiecare miscare si in privirea lui se vede ca incet, incet incepe sa fie nemultumit asa ca m-am gandit ca mai bine incerc sa fiu mai lasciva, nu de alta da poate il apuca sa imi ceara altceva pentru ca nu a foat "multumit". Poate va ganditi, cum de nu imi cumpar alt telefon daca totusi parinti mei au foarte multi bani, pai simplu am pierdut/spart/stricat de la inceputu anului pana acum 15 telefoan toate S5, S6 sau Iphon-uri.
Ca sa il incit un pic mai mult incep sa ii dansez in poata si sa ma "frec" incet de rama lui. Ca sa incing si mai mult admosfera incep sa il sarut si acesta bine inteles ca imi raspunde. Il trag de par si el isi lasa capul pe spate, iar eu incep sa il sarut incet pe gat, si tot mai in jos pana cand materialul tricoului sau ma impiedica sa merg mai departe. Ii dau jos bluza si incep sa il sarut, iar dupa un timp ma intorc cu spatele la el si ii iau mainile si le pun pe sold. El imi da jos bluza si maieu si raman doar in sutien. Ma intoarce cu fata spre el si incepe sa ma sarute pe gat, pe urma coboara in zona abdomenului. Sa fiu sincera, saruta chiar bine. Stai ..... ce tot spun eu aici. Nu imi place cum saruta!
Dupa ce termina sa imi sarute abdomenul, a inceput sa ma sarute pe buze. Il ridic de pe scaun si in trantesc pe pat. Eu incep sa imi dau jos si ultima piesa de vestimentatie care ma mai opreste din a fi in lenjerie, pe urma ii dau jos si pantaloni lui, lasandu-l si pe el doar in boxeri. Eu incep sa dansez pe melodie, ca doar ziceam ca fac striptis, nu ca ma culc cu el. Uchiha priveste foarte incantat miscarile mele lascive, iar mie de-o data mi-a venit o idee pe care am de gand sa o pun si in aplicatie.
Ma urc si eu in pat si merg spre el cu miscari de felina si ma urc peste el incepand sa il sarut pe abdomen. Saruturile erau foarte umede si vad ca acest lucru nu il deranja deloc, ba din contra, cred ca ii placea foarte mult. Pe urma am inceput sa il sarut pe buze,iar cu mainile il trageam de par.
Imcitat de acel sarut, acesta se urca peste mine si imi lasa saruturi peste tot pe corp. Mainile lui imi examineaza toate partile corpului, cateodata oprinduse pe fumdul meu si tragandu-ma tot mai aproape de el. Mainile lui urca din ce in ce mai sus pana dau de sutien, pe care il si deschide fara a mai stea pe ganduri. In cateva secunde am ramas fara sutien, iesindu-mi la iveala sanii mari. Sasuke incepe sa ii sarute si sa ii muste, dupa propia placere. Eu imi reiau locul de dominanta (deasupra lui) si ii leg mainile, cu o cravata de-a lui, de pat. Acesta zambeste pervers si ma saruta. Eu il apuc de solduri si ma imping in el si il intreb la urechie unde mi-a pus telefonul. El imi spune ca e in al doilea sertar al biroului sau sub cartea de engleza.
Atat mi-a trebuit sa stiu. M-am impins in el inca o data, acesta gemand din cauza dorintei de a ma avea, il mai satut odata pe buze cat de pasional pot si ma ridic de pe el,imi iau telefonul din birou si incep sa ma imbrac sub privirea furioasa a lui Uchiha.
Sa: CE CREZI CA FACI HARUNO!
S: Cu bine, baby! Sper ca ti-a placut, pentru ca va fi ultima scena perversa pe care ai avut-o cu mine, cu exceptia celor din fanteziile tale.
Sa: Asta sa crezi tu papusa. Eu nu ma las asa usot, si avand in vedere scena pe care ai facut-o acum, nu mai scapi de mine pana nu te fut si nu o sa fiu asa bland cum vroiam sa fiu inainte de faza asta, o sa fiu mai brutal, mai dur, iar tu o sa ma rogi sa ne-o tragem din nou, iar in timpul partidei o sa zici : "S-Sa-Sasuke....ahhhhh.....m-mai i-in-incet, n-nu, m-mai bi-bine m-mai t-t-areee ahhhhh.....ooooo.....ahahahah aaaa" si o sa afirmi cand voi termina: "Esti minunat, ahhhh, esti un taur cu un sarpe, un sarpe mareee. Te stii asa bine, te rog mai hai o data, mai futema cum nu ai mai futut pe nimeni, ahhh."
S: Viseaza in continuare Uchiha. Singurul lucru pe care o sa ti-l spun o sa fie: "Uchiha, trezirea, sa terminat ora de istorie"!ii spun eu in timp ce ies din camera lui.
Cand ajung afara o sun pe Hinata sa vina sa ne plimbam putin pe strazile goale ale orasului. Aceasta accepta, si nu dupa mult timp ne si intalnim. Ii povestesc tot ce am patit cu Uchiha, si singura reactie pe care a avuta a fost sa moara de ras. Pe urama o mai intreb si eu chestii despre ea.
Am aflat ca ea mai o are doar pe mama el, pentu ca tatal ei a murit inainte sa se nasca, insa el a iubit-o foarte mult si i-a lasat toata averea lui, ei. Am aflat ca mama ei este avocata si ca este una din cele mai bune din lume, si am aflat amandoua ca mamele noastre au fost cele mai bune prietene, dar dupa un timp fiecare a mers pe drumul ei.
Ne mai plimbam putin si decidem sa ne intoarcem, dar dintr-o data simt o mana care ma trage spre o strada intunecoasa. Ma uit la faptas si vad ca era.....
Wow.....am facut 1K de vizualizari! ♥♥ Va multumesc ca imi cititi cartea! :* Sper sa va placa acest capitol si sa ma scuzati pentru greseli! :* :*
CITEȘTI
Travesuras +16 (SasuSaku)
Fanfiction"Dupa 20 de minute. Dupa ce termin merg si ma pun in pat sa ma culc. Dupa ce reusesc sa adorm aud usa deschizandu-se. Ma ridic repede in capul oaselor si ma uit spre usa. In fata ei era Sasuke cu o sticla de whisky aproape goala in mana. Merg sa il...