Capitolul 10

4.5K 201 41
                                    

Nu strig pentru ca stiu cine e, e Sasuke. Aceata ma intoarce cu fata spre el si nu ma lasa sa spun nimic pentru ca buzele lui le acopera pe ale mele inaimte sa spun ceva. Ma intoarce cu spatele la perete si ma ia in brate. Se desparte usor din sarut si imi spune:

Sa: Am inceput ceva la mine acasa, iar mie nu imi place sa las lucrurile neterminate, asa ca ce ai zice sa terminam la tine?

S: As zice ca esti nebun! Ti-am mai zis ca nu o sa ma culc nici moarta cu tine.

Sa: Nu trebuie sa te culci cu mine daca nu vrei, pentru ca daca nu vrei.....

S: Daca nu vreau???

Sa: Te voi obliga! Ce crezi ca scapi tu de mine fara sa fii a mea?

S: Vrei sa ma violezi?

Sa: Eu nu il numesc viol, eu ii zic sex surpeiza!

S: Aaaaaa.....vrea sa ma violeze! Ajutor! Violator la mine in camera! Sa ma ajute cineva, va rog! Asta vrea sex surpriza cu mine! strig disperata.

Sa: Mai taci, ca o sa iti placa!

S: Chiar crezi ca o sa imi placa sa fiu violate, de un idiot, care o are mica?

Sa: Nu e adevarat! O am mare! O am foarte mare!

S: Nu te mai da mare, cu ce nu ai , omule!

Sa: O am! E a mea, si daca vrei, poate fii si a ta! O impartim!

S: Imparte-o cu cine o vrea!

Sa: Si tu o sa o vrei!

S: Ba nu o vreau!

Sa: Prima data, e greu! Pana te inveti, ca dupa ai, o sa imi ceri ca disperata, o sa fii asa dependent de ea mai ceva ca de heroina.

S: Eu nu ma droghez!

Sa: Ai prins tu idea!

S: Viseaza, Uchiha! Cel putin acolo sa crezi ca eu as fi dependent dupa tine!

Sa: O sa fii, dar nu doar dupa mine!

S: Uimeste-ma! Dupa cine sa mai fiu dependent?

Sa: Nu dupa cine, ci dupa ce! O sa fii dependenta de sex! O sa vrei tot mai mult, dar nu cu oricine, cid oar cu mine. Eu sunt singura persoana care o sa iti creeze dependenta.

S: S-o crezi tu Uchiha! Nu o sa se intample asta nici in cele mai frumoase vise ale tale.

Sa: Acolo déjà s-a intamplat. Acum urmeaza sa se intample in lumea reala.-spune el in timp ce ma saruta din nou, nepermitandu-mi sa mai spun ceva.

Ma lipeste de perete, ma saruta in continuare si isi pune o mana pe piciorul meu, pe care o plimba in voie pe el, iar cealalta a strecurat-o pe sub tricoul meu. Eu incerc sa il indepartez, insa forta lui e mai mare decat a mea.

Ma ia in brate si ma tranteate in pat cu el peste mine. Imi da jos tricoul si incepe sa ma sarute pe abdomen. Eu il tot imping de pe mine, dar nu reusesc sa il dau jos. Acesta enervat de atitudinea mea ia din buzunarul pantalonilor cravata cu care l-am legat pe el acum cateva ore. Acesta imi ridica mainile deasupra capului si le leaga de pat. Incep sa urlu dupa ajutor, dar nu ma aude nimen.

Se ridica de pe mine si is da jos tricoul si pantaloni, iar pe urma se indreapta spre mine si imi da jos pantaloni. Acesta isi reia locul de dominant, deasupra mea, si incepe sa ma sarute pe tot corpul, as vrea sa tip, dar asta ar fi in zadar oricum nimeni nu mar fi auzit. Sasuke se indreapta cu saruturile spre buzele mele.

Desi nu imi place sa recunosc chiar saruta bine. Dupa ce se plictiseste sa ii refuz saruturile, coboara in jos pe gatul meu, caruia ii lasa un cadou micut (mare), care cred ca o sa ramana acolo timp de cel putin 2 saptamanii.

Isi indreapta atentia spre sutien, pe care il indeparteaza foarte repede. Incepe sa ma sarute pe sanii si sa ma muste cat de tare putea. Eu, gem de durere, lucru care il face pe Uchiha sa zambeasca.

El ma intoarce cu spatele la el, acum eu stateam in pozitia mea "preferata", "capra". Idiotul de Uchiha imi da cateva palme peste fund care cred ca vor lasa urme, si imi da jos si ultima piesa vestimentare care il impiedica sa ma vada goala.

Se ruleaza de-a lungul spatelui meu si incepe sa imi sarute spatele, terminand cu un sarut umed pe fesa dreapta. Ma intoarce cu fata spre el, se ridica si ma analizeaza in intregime. Ii scapa niste cuvinte printre dinti, iar eu nu aud decat: " E perfecta...".

Se pune din nou peste mine si ma saruta, bine inteles nu oricum, ci in stil frantuzesc. Mana lui se plimba in voie de-a lungul piciorului meu gol si cealalta o avea in parul meu. Incepe sa coboare cu saruturile tot mai jos pana pe gat unde imi lasa inca o "amintire" si pe urma coboara pana la sani cu care incepe sa se "joace". Ma mai musca de cateva ori de ei, iar eu bine inteles ca ii "cantam" cantecul lui prefereat.

Dintr-o miscate aceata ma trece deasupra lui si ma prinde de soldurii, si cu miscari lente ma misca, in fata si in spate, deasupra jucarioarei lui pe care o simt tot mai tare. Dupa ce se plictiseste de aceasta miscare incepe sa ma ridice si sa sa ma lase brusc in jos,eu aterizand pe ceva tare, cu alte cuninte, pe viermele lui.

Sanii mei fiind aproape de fata lui el nu rateaza sansa sa ma mai muste inca odata. Din cauza dureri si poate si din cauza ca o sa fiu violata de un idiot disperat sa ma futa, imi cade o lacrima le obraz. Uchiha vazand lacrima mi-o linge si pe urma imi da un sarut panional pe buze. Saturat de pozitia in care se afla, ma pune iar in pozitia "capra". Acesta se impinge de cateva ori in mine, iar eu incep sa plang.

Se departeaza de mine, timp in care eu ma intorc, cu fata spre el. Mare gresala, pentru ca atunci si-a dat jos boxeri si si-a lasat la vedere viermele. Din instinct imi inchid ochii, dorind sa exit contactul dintre ei si viermele lui Uchiha.

El incepe sa rada de reactia mea si vine din nous pre mine. Ma desleaga la maini si pe urma imi desparte pricioarele, pozitionandu-se intre ele. Isi aseaza buzele fine, peste ale mele, pe care el cuprinde intr-un sarut pasional, sarut la care ii raspund, dar nu stiu de ce. El zambeste in sarut si se impinge in mine. Din gura mea, se poate distinge un mic gemat, dintre miile de lacrimi pe care le vars in acest moment.

Travesuras +16 (SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum