Capitolul 25

3.8K 177 38
                                    

Isi fixeaza instrumentul, eu inchid ochii, si pe urma cade lat. Ma uit in spatele lui si il vad pe Sasuke. Vine repede spre mine si ma ajuta sa ma ridic. Il imbratisez si el imi raspunde, strangandu-ma foarte tare la pieptu lui. Mi-a pus sacoul lui in spate si mi-a luat sutienu de jos si mi-a aranjat rochia. Eu in acest timp stateam, ma uitam in gol si plangeam.

Dupa ce ii mai da 2 picioare lui Zak in burta, ma ia de sold, eu tresarind si dandu-i o palma. Acesta ma prinde de mana si ma imbratiseaza, spunandu-mi ca totul va fi bine acum. Ma uit in ochii lui si vad ca e ingrijorat.

Ma uit in spatele lui si vad cum idiotu cu cagula de ridica si scoate un pistol din pantaloni. Nu pot sa spun nimic, doar il intorc pe Sasuke cu toata forta mea spre idiot. Acesta reactioneaza repede si il prinde pe idiot de mana si trage un glont in cer. Sasuke ii da cativa pumni in stomac si in gura si tipul cade lat.

Cand termina vine spre mine si cand era fata in fata cu mine se aude o a 2 impuscatura si Sasuke cade peste mine. Ma uit la bratul lui si il vad ranit. Ma uit in directia de unde a venit glontul si vad pe un tip mascat in tufisuri.

Ma ridic de langa brunet si merg la mascatul de pe jos. Ii iau pistolul si tintesc spre tufisuri. Cand celalalt tip ma vede vrea sa fuga, trag spre el si il nimeresc in picior, cred. Las pistolul jos si ma indrept spre Sasuke care era la pamant.

Ii trimit mesaj lui Mighel, iar acesta apare dupa 2 minute impreuna cu Naruto si Hinata. Eram disperata, nu stiam ce sa fac. Pana au ajuns ei, eu stateam langa Sasuke plangand si il tineam in brate.

Mighel si Naruto l-au luat pe sus si l-au pun in masina. Naruto si Hinata au stat in fata, iar eu m-am asezat in spate si i-am sprijinit capul lui Sasuke de picioarele mele. Inainte sa pornim spre spital Mighel a sunat la politie sa vina sa ii ridice pe cei doi infractorii.

Am ajuns la spital si Sasuke sa fost luat de medici. Acum stam pe holul spitalului si asteptam sa ni se spuna ceva in legatura cu starea lui. Eu ma plimb de colo, colo si opresc fiecare asistenta sau medic care trece prin apropiere, si ii intreb de starea lui Sasuke, insa nimeni nu stie nimic.

Dupa 2 ore, aproape 3 vine un medic la noi si ne intreaba daca suntem rude cu Sasuke, iar pe urma ne spune ca acum a iesit din operatie si este in camera 207. Am mai avut el ceva de spus, dar nu am mai stat s ail ascult si am mers tinta spre salonul in care era el.

Cand am intrat in camera, l-am vazut pe Sasuke stand pe patul de spit, cu o branula in mana dreapta. Alerg spre el si il iau in brate, incepand sa plang, dar m-am departat amintindu-mi de bratul ranit. Mi-am dus un scaun langa patul lui si am stat acolo, cu capul pe el, pana pe usa a intrat doctoral urmat de Mighel, Hinata si Naruto.

H: Saku, nu trebuia sa fugi asa. Trebuia sa astepti sa vezi ce spune doctorul.

S: Scuzati-ma domnule doctor, dare ram foarte ingrijorata.

D.D.: Stai linistita. Asa, cum am zis acum este inafara oricarei primejdi. Poate sa mearga acasa daca vrea.

S: Pai prima data sa asteptam sa se trezeasca.

D.D.: Pai déjà e treaz.

Ma uit la el si vad ca avea ochii inchisi, dar zambea. Eu ii dau cu pumnul ptieteneste in umar si ii sar la gat. Acesta se plange ca il doare gatul, asa ca slabesc stransoare, dar nu il eliberez din imbratisare. Sasuke imi da un sarut scurt pe obraz si realizeaza ca am lacrimi pe obraz. Se apropie de urechia mea si imi spune:

Sa: Stai linistita, printesa, nu am nimic grav. Ma bucur ca tu esti bine, asta conteaza pentru mine, eu pot fii si mort, daca tu esti in siguranta.

S: Nu spune prostii. Eu nu as fi bine ca tu nu ai fii. spun si il imbratisez si mai tare.

******

Travesuras +16 (SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum