Eram cu toti in fata sali de sport. Uimiti de cat de tare se aude muzica si cat de frumos poate fi decorata o sala unde ne lasam duhorile dupa o ora cu doamna Anko. Zici ca eram in filmele americane.
Kiba ma asteapta la intrare. Era imbracat dragut, asemanator cu Sasuke, doar ca poarta o camasa roz pal. L-am luat de brat, sub privirea iritata a lui Sasuke si am intrat in sala. Acolo totul era diferit fata de cum il stiam noi. Unde erau tribunele acum erau mese si scaune, unde erau saltelele, acum isi face veacu dj-ul, iar ringul de dans era in centrul sali, logic.
Ne-am indreptat cu toti spre masa unde ne asteptau Ino, Sai, Tenten, Neji, Temari, Shikamaru, Gaara, Matsuri (prietena lui Gaara), Kamakuo, Sasame (iubita lui Kama), Kail si Jena. Eu m-am asezat langa Kiba, si bine inteles Sasuke langa mine.
Directoarea ne-a artas atentia si a inceput sa spuna ceva, bine inteles ca nimeni nu o asculta. Kiba a plecat pana la baie si dupa nici 30 de secunde dupa plecarea lui directoarea a terminat si i-a spus dj-ului sa puna o melodie lenta pentru deschidere.
Cum Kiba nu era la masa ca sa ma invite la dans, Sasuke a prins ocazia si m-a invitat el. Bineinteles ca nu am refuzat, doar i-am promis.
Ma ia de mana si ma duce pe ringul de dans. Isi pune mainile pe soldurile mele, defapt aproape pe fund, iar eu imi incolacesc mainile dupa gatul lui. Si incepe sa dansam. Ma simteam asa de bine, nu stiu parca am un foc aprin inauntru, un foc ce nu poate fi stins. Era o senzatie chiar placuta, dar din pacate melodia s-a terminat.
Am vrut sa merg sa ma pun jos, dar Sasuke m-a oprit si m-a poftit incontinuare la dans. Acum era o melodie pentru cele ce stiu sa miste bine din solduri si din fund. Preferatele lui Sasuke ce sa zic. Nu am vrut sa stau, dar pana la urma m-a convins sa mai raman putin.
I-am vazut si pe restu ca vin si am inceput destrabalarea. Zici ca eram dorgati, si era doar a doua melodie. Dupa un timp apare si Kiba si ma trage langa el, dar Sasuke ii spune sa astepte pentru ca eu dansam cu el, inca. Insa l-am oprit pe Sasuke si i-am zis ca am venit cu Kiba la bal si ar fi mai logic sa dansez si cu el.
Brunetul a fost cam nemultumit de raspunsul meu asa ca a meras si si-a luat 2 dintre pretendentele lui la dans. Cele 2 disperate au inceput sa se frece de el si sa isi ridice tot mai sus rochiile care erau aproape pana in fund. Disperate.
Ca sa ii fac in ciuda brunetului incep sa ma misc lasciv pe langa Kiba si ma intorc spre el si ii iau mainile si le asez la mine pe fund. Cand a vazut faza brunetul a sarit dintre cele 2 "admiratoare" si a venit tinta spre satem. L-a luat de camasa si era gata sa ii dea un pumn in fata, daca nu il opream eu.
S: Care e treaba ta!
Sa: Care e treaba mea!? Cum indrazneste idiotu asta sa te atinga?
S: Eu i-am dat voie!
Sa: Pai eu nu! Si nici tu nu o sa mai dansezi cu el! Hai!
Ma ia de mana si vrea sa ma duca in alta parte a ringului de dans, dar eu ma eliberez din stransoare si ii zic:
S: Du-te la disperatele tale si danseaza cu el si lasa-ma pe mine sa ma distrez. Du-te fute-le pe ele la cap.
Sa: Da, asta vrei! Bine, si poate o sa le fut nu numai la cap!
Pleaca nervos de langa mine si isi ia 3 disperate cu el si se indreapta spre baie. Disperat-u naibi. Vreau sa merg dupa el, dar mana lui Kiba ma opreste. Ii spun ca nu prea am chef acum sa dansez asa ca mergem si ne asezam la masa.
El a consumat vri-o 10 beri, iar eu vri-o 15, de nervi ce aveam pe Uchiha. Am mai dansat si ne-am destrabalat pe ringu de dans vri-o jumatate de ora, timp in care Uchiha era cu "prietenele" sale in baie.
CITEȘTI
Travesuras +16 (SasuSaku)
Fanfiction"Dupa 20 de minute. Dupa ce termin merg si ma pun in pat sa ma culc. Dupa ce reusesc sa adorm aud usa deschizandu-se. Ma ridic repede in capul oaselor si ma uit spre usa. In fata ei era Sasuke cu o sticla de whisky aproape goala in mana. Merg sa il...