Capitolul 20

4.3K 197 59
                                    

SURPRIZA! Sper ca va place cadoul meu! ^_^ Inca o data va urez Craciun fericit! :* :*
Lectura placuta! ♥♡♥♡

Zis si facut. Acum stau in bucatarie si sorb tacticos din ciocolata, cand deodata aud un zgomot venit din living. Merg acolo si il vad pe Sasuke jos langa scari. Ma duc repede langa el si il ridic. Il duc in bucatarie si il asez pe un scaun si ii pregatesc o cafea foarte tare, pentru ca era beat de-a-binelea.

I-am pus cafeaua in fata si i-am ordonat sa o consume pe toata. El a refuzat si tot a incercat sa ma sarute, dar l-am respins. Cum nu a vrut sa bea cafeaua m-am gandit sa il duc la dus ca sa il trezesc.

L-am dus la mine in camera si l-am bagat in baie. El m-a lipit de peretele bai si a inceput sa ma sarute. Mi-a dat jos hainele pana m-a lasat in lenjerie, iar eu nu am putut riposta pentru ca forta mea nu se masoara cu a lui.

Si-a dat si el hainele jos si a inceput din nou sa ma sarute. M-am gandit ca nu am cum sa ii ripostez, dar pot sa il pacalesc sa intre sub dus. Incep sa il sarut si sa il imping tot mai mult pana ajungem amandoi in dus.

Pornesc apa rece, care se lovea brutal de corpurile noastre. Am stat sub dus mai bine de 10 minute si chiar am crezut ca asta o sa il trezeasca, dar nu a fost asa. El a continuat sa ma sarute mai cu pofta, iar eu incercam sa il indepartez.

M-a luat pe sus si am iesit impreuna din dus. M-a lasat jos si a luat 2 halate. Unul mi l-a inmanat mie si pe celalalt l-a imbracat el. Dupa ce l-am luat si eu pe mine, el s-a napustit asupra mea si a inceput sa ma sarute din nou. M-a luat din nou pe sus si nu m-a lasat jos pana am ajuns langa patul meu, unde m-a asezat cu grija, punandu-se si el peste mine. Imi desface cordonul halatului si il indeparteaza incet.

Isi strecoara mainile pe spatele meu si urca cu ele pana da de sutien de care scapa repede. Incepe sa ma sarute pe sanii, iar eu incercam sa ma impotrivesc, dar nu reusam sa fac nimic, totul e in zadar.

S-a departat putin de mine si si-a dat jos halatul si pentru cateva secunde sa uitat la mine. S-a pus langa nime si a inceput sa ma mangaie in jurul chilotilor. Cand a vrut sa ii dea jos am inceput sa plang. El mi-a mai dat inca un sarut si s-a pus langa mine.

M-am intors cu spatele la el si am luat perna in brate si am inceput sa plang. El m-a imbratisat le la spate, dar eu il resping, indepartandu-ma de el. A luat patura de la marginea patului si a pus-o peste noi. Si-a asezat capul in scorbura gatului meu si si-a incolacit mainile in jurul taliei mele. Nu am mai incercat sa il resping pentru ca am ramas fara putere. El m-a strans tot mai tare la pieptul lui si mi-a soptit la urechie:

Sa: Te rog Saku, iarta-ma! Nu am vrut sa iti spun toate acele cuvinte dure. Nu am vrut niciodata sa iti fac rau.

S: Nu? Si acum ce erai pe punctul sa faci?

Sa: Nu am avut nicio intentie sa te violez, jur! Am vrut doar sa vad daca mai esti suparata pe mine.

S: Cum sa nu mai fiu suparata pe tine cand mi-ai spus ca o sa ma transformi in curva ta personala!

Sa: Am foat prost ca am zis-o pe tonul ala, dar eram nervos. Chiar nu am vrut sa sune asa.

S: A, nu?! Si cu ar suna asta bine?

Sa: Nu asta am intentionat sa spun. In capul meu suna ceva de genu: "O sa te transfor in curva mea in pat si in doamna mea pe strada"!

S: Da, si chiar crezi ca te-as crede ca vrei sa fiu sotia, sau cel putin iubita ta!

Sa: Da! Eu vreau sa fii iubita mea, sotia mea, mama copiilor mei, amanta mea, vreau sa fii toata a mea.

S: Gata cu minciunile! Cine te mai crede? Eu sigur nu!

Travesuras +16 (SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum