Ca tot e ziua indragostitilor, si totodata si ultima zi de vacanta, am zis sa postez si eu un capitol, asa putin pe tema asta cu Valentine's Day.
Sa: Ce prost sunt! spune in timp ce isi fa o palma peste cap. Sakura, vrei sa vii cu mine sa imi cumpar o perechie de pantaloni?
S: Ce?
Sa: Ca daca vii cu mine sa.....
S: Am inteles aia, dar am crezut ca... .
Sa: ????
S: Nu conteaza! Da o sa vin! Cand mergem?
Sa: Pai hai acum ca se face noapte si sa ajungem pe cina!
S: Ok, atunci hai sa iesim!
Inotam afara de sub pod si observam ca nu mai e nimeni. Mergem la hotel si ii vedem pe Hinata, Naruto si Mighel in bucataria de la etajul nostru. Probabil gatesc cina.
S: Hei, unde sunt restu?
H: Au mers la cumparaturi!
S: Ok, si noi mergem acum, nu veniti si voi?
N: Nu, suntem ocupati deocamdata, dar distrativa!
M: Nu chiar asa de mult, ai inteles Sasuke!
Sa: Hahaha....inteles tata socru! spune in timp ce saluta militareste.
Il vad pe Mighel cun tresare si pe urma ne zambeste!
M: Sa stii ca as vrea un ginere ca tine!
Sa: Pacat ca Sakura nu e fica ta!
M: Da, pacat! spune intristandu-se.
Eu merg la el si il imbratisez, la fel facand si Hinata. Ii dam amandoua cate un pupic pe obraz, iar el zambeste si isi aseaja mainile dupa noi stangandu-ne mai tare.
H: Ne poti considera ficele tale!
S: Pentru ca noi te consideram ca un al doilea tata!
Acesta ne strange tare la piept si ne pupa parinteste pe frunte. Pe urma ii pune din nou la treaba pe cei doi porumbei si noua ne spune sa il luam pe Arturo cu noi. Merg spre camera mea si cand vreau sa o deschid, Sasuke imi sare in fata si imi spune ca nu pot sa intru in camera.
S: De ce ma rog?
Sa: Pentru ca am vazut o tipa buna cand am fost sa inotam si vreau sa o aduc in patul meu la noapte.
S: Afemeat idiot! Si ce traba are asta cu mine, lasa-ma sa intru in camera mea.
Sa: Nu, nu vreau sa strici tot ce am aranjat, printr-un exces de gelozie!
S: CE? Nu sunt geloasa!
Sa: Da, da! Lasa ca te cunosc eu, iubire!
S: Nu mai imi spune asa si lasa-ma sa intru!
Sa: Nu!
S: Bine, dar adu-mi tu niste haine daca tot nu ma lasi sa merg sa imi iau singura.
Sasuke intra in camera si imi aduce cateva haine si lenjeria intima. Dap, deja sunt obijnuita sa imi cotrobaie prin lenjerie, uneori chiar el mi-o alege si cand suntem acasa. Merg in camera la Hinata si Naruto, care era langa camera noastra, sa fac un dus.
Dupa ce termin ma imbrac cu hainele aduse de Sasuke. El mi-a adus o perechie de pantaloni scurti pana in fund albastri si un tricou alb tot gaurit. Imi prind parul cu o clama si imi pun ochelari Hinatei pe cap, nu se supara ea.
Ies afara si il vad pe Sasuke imbracat doar intr-o perechie pantaloni scurti cu palmieri pe ei si cu o perechie de ochelari de soare.
Cand ma vede incepe sa zambeasca pervers si ma intraba daca imi plac hainele. Nu ii spun nimic doar ii zambesc fals. Ii spun sa mergem odata ca vreau sa ajung pe cina.
CITEȘTI
Travesuras +16 (SasuSaku)
Fanfic"Dupa 20 de minute. Dupa ce termin merg si ma pun in pat sa ma culc. Dupa ce reusesc sa adorm aud usa deschizandu-se. Ma ridic repede in capul oaselor si ma uit spre usa. In fata ei era Sasuke cu o sticla de whisky aproape goala in mana. Merg sa il...