Au trecut 5 minute de cand Sasuke a cazut peste mine si nu inteleg de ce nu se ridica, De lesinat nu cred ca a lesinat, apoi mi-a cazut fisa. Eu nu am inchis camasa pana sus. Ma uit unde e capul lui si asa cum credeam, era in decolteu la mine. I-am dat o palma si el se ridica si cu o fata de catelus intreaba:
Sa: Asta pentru ce a fost, doar am fost un copil cuminte, nu ?
S: Da ai fost foarte cuminte cand stateai cu capu in decolteu la mine! ii spun pe un ton ironic
Sa: Vezi, de ce nu m-ai lasat acolo, atunci ramaneam cuminte, dar acum mi-am reamintit ca ai fost rea si trebuie sa te pedepsesc.
Il imping si incerc sa ma ridic, dar el nu ma lasa si ma trage inapoi, de data asta eu fiind peste el. Ca sa nu "evadez" isi incolaceste mainile in jurul talie mele si incepe sa ma sarute. Limba lui a intrat neinvitata in lacasul meu umed. Limbile noastre se duelau si bine inteles a mea a pierdut. Prind ocazia si ma ridic, cand mainile lui erau pozitionate pe picioarele mele. Vine amenintator spre mine si eu ma dau tot mai in spate pana ma lovesc de perete. Cand era pe punctu de a pune mana pe mine am auzit:
M: Copii coborati la masa, ca de nu va pun sa alergati 20 de ture in jurul casei si il pun si pe Arturo pe voi.
Cand aude asta Sasuke sare pe usa si coboara la masa. Eu ii iau pe urme si ma asez la masa langa el, din pacate Naruto si Hinata au ajuns in fata noastra.
S: Nu ca m-am suparat, dar de ce ai fugit asa de repede cand ai auzit de acel Arturo, cine e?
Sa: Arturo e cainele lui Mighel. Si face tot ce vrea Mighel, nu asculta de nimemi inafara de el, iar daca nu il asculti pe Mighel, il pune pe Arturo sa te fugareasca pana nu mai poti, iar daca vrei sa te apropii de Arturo o sa te muste.
S: Aha, deci el e Arturo? spun in timp ce arat spre un caine frunos negru si foarte mare.
Sa: Da.
Ma ridic de la masa si ma indrept spre caine. Sasuke si Naruto se uita speriati catre mine, banuiesc ca amandoi au fost muscati sau cel putin fugariti de Arturo. Ii intind mana sa o miroase si pe urma o linge. Eu incep sa il mangai si sa il alint "baiat bun, baiat bun Arturo". Cei 3 se uita mirati la mine, Sasuke, Naruto si chiar si Mighel.
Vine si Hinata langa mine, si spre surprinderea celor 3 si pe ea o lasa sa il mangaie. Dupa ce ne mai jucam putin cu el am mers spre bucatarie sa ii aducem ceva de mancat si niste apa. Spre bucuria mea am gasit bolurile pe care le-am cumparat cand am crezut ca parimti mei o sa imi cumpere un caine. I-am pus bolurile jos si l-am pupat pe botic. Am mers sa me spalam pe maini si ne-am intors la masa.
Sa: Cum ati reusit asta?
M: Sa fiu sincer, Arturo nu a mai lasat pe nimeni sa il atinga, pana si pe seful meu l-a muscat de fund cand l-a atins.
S: Ei, n-ai ce face, daca Arturo a simtit ca nu e un om asa bun ca si mine si Hinata.
Sa: Aici ai dreptate sunteti BUNEEEEEE.
N: Asa e, BUNEEE.
H: Iubitule, sper ca nu incepi si tu cu asta!
N: Nu iubire! spune el cu o fata de catelus plouat, insa eu il cunosc si il vad cum rade pe sub mustati.
S: Pervers mic! Nu o sa te schimbi niciodata? ii spun lui Naruto in timp ce il cotesc. El nu face altceva, decat rade.-Hei apropo ce zi e azi?
M: Miercuri de ce?
S: Miercuri! Hai, repede, la scoala! Terminati odata de mancati si hai la scoala!
H: Ce e cu graba asta pe tine Saku?
CITEȘTI
Travesuras +16 (SasuSaku)
Fanfiction"Dupa 20 de minute. Dupa ce termin merg si ma pun in pat sa ma culc. Dupa ce reusesc sa adorm aud usa deschizandu-se. Ma ridic repede in capul oaselor si ma uit spre usa. In fata ei era Sasuke cu o sticla de whisky aproape goala in mana. Merg sa il...