ATENTIE
Vreau sa va anunt ca de acum inainte o sa postez la o anumita zi a saptamani si anume vinerea. Sper sa va placa si acest capitol si scuze pentru greseli. Lectura placuta!S: NU!
Sa: De ce? Te-am mai vazut in lenjerie, ba chiar te-am vazut si goala! Deci de ce iti e rusine! Si in plus eu nu mai ma ridic din pat!
S: Bine!
Am inceput sa imi dau jos hainele si le-am pus pe pat. Trageam din cand in cand cu ochiul la Uchiha ca sa vad daca se uita la mine, si nu mi-a fost de mirare sa il vad privindu-ma ca si cand s-ar uita la un dans la bara. Nu il bag in seama si imi iau rochia pe mine. Tot incerc de cateva minute sa imi inchid fermoarul, dar nu pot nici cum.
Deodata simt mainile lui Sasuke la mine pe sold si urca incet pana sunt in dreptul fermoarului si pe urma il inchide. Ma intoarce spre el si ma prinde de mana si ma "ajuta" sa fac cateva piruete.
Ma opreste brusc, acum stand cu spatele la el.Mainile si le pozitioneaza pe mijlocul meu si ma trage mai tare spre el. Isi pune capul pe umarul meu si imi spune la urechie:
Sa: E o rochie buna pentru bal, dar daca vrei sa ma impresionezi pe mine ai nevoie de una mai scurta, mult mai scurta.
S: De ce as vrea sa te impresionez?
Sa: Ca sa ma ai pentru tine!
S: Si cine a zis ca as vrea eu asta?
Sa: Ochi tai! Trupul tau! TU!
S: Cand am zis eu asa ceva!
Sa: Stiu eu Haruno ca ma vrei inca de cand m-ai vazut! Stiu ca te excita orice atingere a mea. Stiu ca mori de nerabdare sa ti-o tragi cu mine, insa ti-e prea frica de durere. Esti o fricoasa!
S: Eu nu sunt fricoasa!
Sa: Da!? Atunci demonstreaza-mi!
S: Bine, o sa iti dovedesc ca nu sunt fricoasa, dar zi cum, ca nu cumva daca aleg eu sa zici ca ce am ales nu e suficient sa iti demonstrez ca nu sunt fricoasa!
Sa: Bine! Atunci sa facem un pariu.
S: Sa te ascult!
Sa: Daca zici tu ca nu esti fricoasa atunci trebuie sa rezisti o noapte intreaga cu mine, facand sex! Daca rezisti o sa te las in pace, dar, daca nu rezisti o sa ti-o tragi cu mine unde vreau, cand vreau si cum vreau eu.
S: Pai.....
Sa: Deci iti e frica!
S: Nu!
Sa: Atunci de ce nu accepti?
S: Pai.....
Sa: Fricoaso!!!
S: Bineeee, bate-m palma!
Sa: Stai nu asa, o sa face un pariu pe bune! NARUTO!
N: Da ce e frate?
Sa: Taie pariul!
Naruto taie pariul, pe urma pleaca. Acum nu mai pot sa dau inapoi. Dar o sa il castig.
Sa: O sa pierzi Haruno.
S: Nu o sa pierd, si nu o sa fiu obligata sa iti suport toate fanteziile sexuale.
Sa: Hahaha
S: Ce e asa amuzant?
Sa: Papusa, tu tocmai ai pariat cu mine ca o sa rezisti la o partida de sex, cu mine, iar daca nu rezisti o sa ti-o tragi cu mine cand vreau, unde vreau, cum vreau EU.
CITEȘTI
Travesuras +16 (SasuSaku)
Fanfiction"Dupa 20 de minute. Dupa ce termin merg si ma pun in pat sa ma culc. Dupa ce reusesc sa adorm aud usa deschizandu-se. Ma ridic repede in capul oaselor si ma uit spre usa. In fata ei era Sasuke cu o sticla de whisky aproape goala in mana. Merg sa il...