"Tu esti facuta din puta de domn, sa mor eu daca te mint" spune Zayn artagos dupa ce urcam in masina.
Incep sa rad de mutra lui suparata si incerc sa descifrez ce bolboroseste el acolo. Este atat de supar pentru ca l-am pus sa intoarca masina doar pentru ca am uitat sa imi pun un cercel si pentru ca de doua ori l-am pus sa imi deschida portiera masinii.
"Ma scuzi ca imi invat iubitul sa fie un gentlman" ii spun si eu la fel de nervoasa dar totusi amuzata.
Acesta se uita la mine incruntat apoi porneste masina si porneste din loc cu viteza pentru ca mai mult ca sigur Harry o sa ne dea disparuti, am intarziat deja aproape o ora.
Deumul a foat tacut si placum, mana lui Zayn mangaindu-mi in contiinu coapsa stanga. O data ajunsi la destinatie acesta imi face semn sa raman in masina iar eu rad instantaneu. Vine pe partea mea si imi deschide usa intinzandu-mi apoi mana. Rad zgomotos si ii sar in brate saruta du-l dupa ce tranteste portiera si blocheaza masina.
Un tusit fortat ne face sa ne departam din sarut. Harry statea in usa casei cu mainile incrucisate la piept.
"Frate meu, noi nu am pus carnea pe gratar si nici nu l-am aprins pentru ca va asteptam pe voi doi, copii idioti plini de hormoni." Spune acesta enervat. Eu si Zayn am izbucnit in ras si am inaintat spre el.
"Sa ai tu o iubita asa futacioasa ca a mea si ai sa intelegi,frate!" Deschide si prostul de Zayn gura.
Il lovesc peste umar in semn ca ar trebuii sa taca si intru in casa.
Ati simtit vreo data ca v-ati gasit a doua familie? Ca prietenii sunt atat de important pentru voi incat ati murii daca unul dintre ei ar patii ceva ? Eu da. Ei sunt a doua mea familie. Sau poate singura mea familie. Am dezamagit-o pe mama, l-am dezamagit pe tata si am ales sa fug in loc sa dau ochii cu ei. Nu am mai vorbit de aproape un an. Totusi, sunt obijnuita sa traiesc fara parinti. Ei nu prea erau langa mine cand eram mica. Am trait 12 ani din 17 fara ei, erau plecati in Germania si veneau acasa doar o luna pe an. Eram distrusa si plangeam zilnic cand vedeam toti copii cum veneau la serbari. Tata a plecat cand eu aveam 5 ani, iar mama, mama a plecat cand eu aveam 7 ani, cu doua zile inainte de prima mea zi de scoala. Am plans mult atunci. Eram singurul copil care a venit cu bunica. Dar il aveam pe Zayn, cel mai bun prieten al meu de pe atunci. Mereu a fost langa mine, mereu este si sper ca mereu va fii. El este sprijinul meu, puterea mea, motivul pentru care ma mai trezesc dimineata. Doar pe el il mai am de un an de zile, pe el si pe prietenii nostrii. Pe parintii mei i-am dezamagit groaznic de tare prin simplul fapt ca am ajuns sa ma droghez pe ascuns, nici Zayn nu stia si a fost si el foarte suparat pe mine cand a aflat.
"Iubito, esti bine? " ii simt mana calda mangaindu-mi pielea bratului si ma intorc cu fata la el si ii zambesc.
"Da! Zayn, iti multumesc ca ai fost alaturi de mine in tot timpul asta si ca nu m-ai lasat cand.. Stii tu." Vocea mea se sparge la sfarsit si stiu ca si el si-a dat seama ca mai aveam putin si incepeam sa plang.
Mi-a sarutat scurt buzele si mi-a zambit apoi am mers in curtea din spate la prietenii nostrii.
"Au venit si porumbeii." Spune Andrea razand.
Incepem toti sa radem si eu aprop din cap.
"Incearca tu sa il stapanesti pe calul asta in calduri. Zici ca vrea sa mi-o faca piftie." Un val de rasete s-a auzit iar eu am imbratisat-o pe Andrea." Sa va tina in continuare, soro. Sa fiti fericiti."
Aceasca zambeste larg si ma trage la paturile de pe iarba unde se afla si restul turmei.
A urmat o serie de glume si discutii despre relatii si multe alte chestii intre noi fetele in timp ce baietii se ocupau de gratar. Am auzit injuratura lui Zayn pentru ca si-a dat jar pe tricou si l-a ars. L-am injurat si eu in gand putin, ca ne, nu el are grija de haine, dupa cum se si vede.
"Mergem diseara in club. Veniti si voi?" Intreaba Sofia cand am venit de la toaleta.
Am stat putin pe ganduri si mi-am adus aminte ca in seara asta trebuia sa mergem la cina la parintii lui Zayn.
"Mi-ar placea, dar am o soacra pe care trebuie sa o vizitez, si cu niste cumnate de barfit." Spun zambind. Ele stiu cat de bine ma inteleg cu parintii si cu surorile lui Zayn si cate glume facem intre noi.
"La cat trebuie sa fiti la ei?" Intreaba Aurora.
"La 19:30."
"Acum e 15:33. Aveti timp?" Intreaba si Andrea.
"Dap. Nu ne aranjam cine stie ce. E o cina in familie si atat. Doamne crez ca am sa pun 10 kg azi pe mine." Si chiar asa e. Nu prea mananc pe zi. Daca mananc de 2 ori e o minune, iar la mine mancatul se poate numii ciugulit.
Am simtit doua buze moi presandu-se de gatul mei si mi-am lasat capul pe spate, spijinindu-l de umarul iubitului meu.
"Vreau sa va spun ca imi pre bine ca va am aici cu mine in aceasta zi importanta. Imi sunteti cei mai buni prieteni inca din clasa a 2.a si nu vreau sa va pierd. Slava Domnului ca mi-am gasit si iubirea vietii, Andrea. Iubito, iti multumesc ca imi esti alaturi si ca ma suporti. Zayn, Angelique, imi pare bine ca va am alaturi si ca pot sa fac nebunii si farse cu voi si sper din tot sufletul meu ca relatia mea sa tina cat a voastra. Sofia, Liam, imi pare bine ca am amici cu care pot sa cant si care nu aunt afoni ca ceilalti. Glumesc. Aurora, Louis, ma bucur ca am prieteni cu care pot sa dansez si sa nu rada de mine pentru ca si ei sunt la fel de groaznici. Niall, doamne am un prieten cu care pot sa fac concurenta la mancat. Va iubesc enorm de mult. Voi sunteti familia mea!"
Cand Harry si-a terminat discursul toti ne-am ridicat in picioare si ne-am imbratisat in grup. Si da, suntem o familie.Needitat.
CITEȘTI
His Mistake
Fanfiction-Ai promis. -Știu asta, și regret. Te vreau înapoi. -Nu mai am încredere în tine..