Surpriza neplacuta

614 32 2
                                    

Mi-am deschis ochii incet pentru a vedea patul gol. Am marait nervosa si m-am ridicat in sezut. Ochii mi s-au plimbat prin incaperea luminata slab de razele de soare ce treceau prin perdeaua groasa. Am observat telefonul lui Zayn pe noptierea de langa pat si l-am luat curioasa sa vad cat e ora. Este destul de tarziu, este deja amiaza, ceea ce insemna ca am dormit cam mult.
M-am dat jos din pat si m-am uitat in jos la corpul meu acoperit doar cu tricoul lui. Parfumul lui mi-a intrat in nari si l-am inhalat mai mult decat fericita. Ne-am impacat deja de 2 luni si parca suntem mai puternici ca niciodata. De atunci nu am mai lasat-o pe Josy sa intre intre noi, nu i-am mai ascultat toate aberelile.
Mi-am tarat picioarele pana la baie unde m-am spalat pe fata si pe dinti. M-am uitat fugitiv in oglinda si am tipat scurt cand am vazut cuibul de vrabiute ce se afla acum in capul meu. L-am injurat in gand pe Zayn cat timp incercam sa imi descurc parul si speram ca si al lui sa fie la fel.
Am mers in bucatarie topaind si m-am oprit in tocul usii cand l-am vazut pe Zayn la aragaz. Am inaintat silentios si m-am asezat pe scaun. Mi-am rezemat coatele pe masa si capul in palme si l-am privit in continuare. L-am privit minute in sir cum amesteca in cartofii din tigaie. S-a intors sa ia sarea si m-a observat holbandu-ma la el.
"Imi place ca te distrezi pe seama mea" spune acesta venind spre mine. Ma saruta scurt pe buze si se intoarce la aragaz. M-am ridicat si eu repede si m-am dus in spatele lui, ciupindu-l de fund si sarutandu-l pe spate. L-am auzit gemand si am izbucnit din nou in ras. M-am asezat la loc si am continuat sa imi privesc iubitul.
Soneria suna dintr-o data si ma ridic lenesa de la masa si ma indrept spre usa.
Am deschis-o neinteresata si mi-am ridicat privirea din pamant doar ca sa vad cine se afla in spatele usii. Am incercat sa ii trantesc usa in fata dar aceasta mi-a luat-o inainte si a oprit-o cu mana.
"Ce doresti, Josy?" O intreb dandu-mi ochii peste cap. Nu aveam chef de ea si voiam sa plece dar se pare ca nu avea de gand sa o faca prea curand.
Am obervat mica punguta pe care o tinea in mana cand a trecut pe langa mine si a intrat in apartament.
"Zayn este acasa?" Intreaba uitanduse prin incapere. "Trebuie sa vorbesc cu el, urgent."
Voiam sa ii spun ca nu este acasa ca sa o fac sa plece dar spre ghinionul meu prea scumpul meu iubit a iesit din bucatarie cu un prosop in mana. Josy s-a dus imediat la el si l-a luat in brate. Mi-am strans mainile in pumni si am marait. Uram sa o vad la mai putin de 100 de metrii de iubitul meu, d-apai cand il lua in brate.
"Felicitari, iubitule!" Incepe aceasta cand se desparte de Zayn. Scoate din sacosa o cutie mica si inima mi-a stat pe loc cand mi-am dat seama ce e aia. Ochii au inceput sa imi lacrimeze si mi-am ridicat privirea pentru a-l putea vedea pe Zayn.
Se uita fara pic de emotie la ea si cerceta in acelasi timp cutia din mana ei. Se pare ca nu si-a dat seama ce se afla in acea cutie.
Si-a ridicat privirea spre mine si imi dau seama ca mi-a vazut lacrimile din ochi cand i-am vazut fata ingrijorata.
"Ce e asta, Josy?" O intreaba acesta incercand sa o dea la o parte si sa vina la mine dar curva din fata lui nu l-a lasat sa treaca.
"E un test de sarcina, iubire." Da, am avut dreptate. E insarcinata. Cu el. Cu iubitul meu.
"Si de ce mi-l arati mie?" Intreaba acesta repede. Nu s-a prins prostul.
"Inseamna ca o sa fi tata, boule." tip eu dintr-o data lasand lacrimile sa imi cada suroaie pe fata. "Felicitari, Zayn!" Spun sarcastica si plec in dormitor.
Incui usa in urma mea si ma las in jos continuand sa plang.

Zayn P.O.V.

"Inseamna ca o sa fi tata, boule!" O aud pe Angel tipand. Mi-am mutat rapid privirea pe ea si abia acum am inteles de ce avea lacrimi in ochi mai devreme. Si-a dat seama de asta cand a scos nenorocita cutia din sacosa. "Felicitari, Zayn!" O vad plecand grabita in dormitor si vreau sa plec dupa ea dar o mana ma opreste.
"Las-o, iubitule! O sa isi gaseasca ea altul." Glumeste, nu? Chiar daca este insarcinata si idiotenia aia de copil este al meu, nu o las le Angelique nici mort.
"Nici nu cred ca esti insarcinata cu adevarat." Ii spun rece.
"Ba sunt. Stiu, si eu am fost uimita cand am aflat." Spune si se aseaza pe canapeaua mea.
"Hai ma lasi. Cine stie al cui este copilul si tu vi si mi-l arunci mie pe gat ca e al meu." Tip la ea si deschid usa de la intrare. "Dispari din casa mea."
"Ne mai vedem noi, Zayn! Copilul asta nu o sa creasca fara tata." Spune iar dupa asta iese. Trantesc usa in urma ei si alerg spre dormitor pentru a-mi calma iubita.
Incerc usa dar este incuiata si in momentul ala imi dau seama ca iar am dat-o in bara.
"Iubito, deschide, te rog."




----------
Ok, stiu ca ma urati ca nu am mai postat de mult dar chiar nu am avut timp. Am fost in practica (bine, inca sunt) si am avut foarte mult de invatat. Chiar imi pare rau, promit ca o sa ma revansez.

Btw.... OMG IUBIREA MEA A REVENIT IN FORTA. PILLOWTALK E BOMBA!

Capitolul nu este editat.

His MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum