O noua viata

476 19 2
                                    

Am intrat in camera fe hotel. Era frumoasa, luminoasa si plina de alb. Cu un pat mare asezat in mijlocul camerei si cate o noptiera de o parte si de alta a acestuia.
M-am dus in baie pentru a ma spala pe fata si pentru a-mi da machiajul deja intins jos. M-am uitat in oglinda pret de cateva minute si mi-am dat seama de ce se uita asa urat femeia de la receptie la mine. Arat ingrozitor. Fata imi este neagra de la machiaj iar ochii unflati de la plans.
M-am hotarat sa fac un dus asa ca am dat drumul la apa pentru a se incalzii in timp ce ma dezbrac.
Am intrat in cabina ca mai apoi sa mi se zbarceasca pielea de la placerea ce mi-o provoca apa calda. M-am lasat in jos, rezemandu-ma de perete si mi-am adus picioarele la piept. Mi-am asezat capul pe genunchi si am inceput sa palng din nou. Durerea ce o simteam in suflet nu imi va trece niciodata. Mereu o sa fie ceva inauntrul meu, ca un ciob. O sa imi reamintesc de fiecare data de el, de atingerile lui, de chipul sau, de tot ce insemna Zayn.
Am iesit din dus si mi-am infasurat corpul cu un prosop mare pe care statea insigna hotelului intr-un colt.
M-am trantit in pat exact asa cum eram si am lasat lacrimile si somnul sa ma conduca intr-o alta lume, lumea viselor, unde sunt fericita, exact asa cum cred si eu ca merit.

Am iesit grabita din hotel si m-am indreptat spre masina mea. Era deja tarziu iar eu programasem o intalnire cu o doamne pentru a-mi arata mai multe apartamente. Ca de obicei eram in intarziere pentru ca m-am trezit tarziu. Aseara am stat si am plans in pat ore in sir, iar cand am adormit in sfarsit l-am visat pe Zayn cu un baietel in brate.
Cand am ajuns la locul stabilit am inceput sa discutam anumite chestii de baza. Puteam sa inchiriez un apartament si as platii doar 450 de lire pe luna dar sincer imi este mai bine sa stiu ca stau in propria mea casa, macar daca sparg un perete il sparg in casa mea.

Dupa cateva ore m-am decis sa cumpar apartamentul din centrul orasului cu doar doua camere. O sa stau singura, deci nu cred ca imi trebuie mai multe.
Am facut o decizie buna ca m-am mutat in Brighton, la 2 ore de Londra. Aveam nevoie de o schimbare dupa tot ce s-a intamplat in acel oras.
M-am dus la un salon, avand in minte sa imi schimb look-ul dar cand m-am asezat pe acel scaun nu mai aveam acel curaj ca atunci cand am intrat.
Pana la urma am optat pentru un ombre. La radacina a ramas aceeasi noanta de negru, plecand in jos din ce in ce mai deschis ca mai apoi cam de la ureche sa porneasca un blond frumos. Imi placea cum imi statea si ma facea sa par o alta persoana. Am iesit din incapere si mi-am fluturat parul acum blond si drept ce-mi ajungea aproape de fund.

Am hotarat sa imi caut si ceva de munca deoarece banii pe care ii am in acest moment nu o sa imi ajunga pentru o vesnicie.
Am luat un ziar de la chioscul din coltul blocului si m-am dus la cea mai apropiata cafenea. Mi-am luat un croisant cu nutella si un latte machiato.
Aici am sa imi incep noua viata!

Zayn P.O.V.
"Nu ma intereseaza ca sunt riscuri, intelege! Am pierdut cea mai importanta persoana din viata mea din cauza ta si a acestui copil!" Ii tip in fata fetei pe care nu mai vreau sa o vad in viata mea in acest moment.
De cand a plecat Angi viata mea a luat o intorsatura de 180 de grade. Sunt pe cale sa pierd apartamentul in care stau de nu stiu cat timp din cauza ca am uitat sa platesc daranganalele casei. Curent nu am, apa calda nu, iubirea vietii mele a plecat din cauza prostiei mele si acum risc sa raman pe strazi!
O vreau inapoi! Vreau sa ii dovedesc ca acest prunc nu este al meu. Nu are cum sa fie.
Sunt gol fara ea. Plang zi si noapte si imi inec amarul in bautura. Ma distrug!
Dar am distrus-o si pe ea. Nu vreau sa stiu cat de mult sufera din cauza mea si cat a plans in ultimele luni. Ma urasc pentru ca o raneac in halul asta. Ma urasc pentru ca sunt un idiot afemeiat care nu poate sa isi tina scula in pantaloni la betie.
Imi scot telefon, ignorand-o pe idioata din fata mea si ii scriu iubirii mele pentru nu a nu stiu cata oara. Stiu ca nu le citeste, nu merit sa le citeasca. Dar sper! Un om are voie sa spere. Daca nu i-as fi trimis si ea ar fi asteptat? Tot ea ar fi ranita. Mai bine imi omor eu degetele scriind degeaba. Vreau sa o vad, sa stiu ca e bine, sa stiu ca inca mai avem o sansa impreuna si ca nu s-a dus totul pe apa sambetei. Vreau sa ii spun in fata ca este lumina ochilor mei si ca nu pot sa traiesc fara ea.
"Iubito, imi pare rau. Imi pare rau ca iar am dat-o in bara. Dar te rog, nu, te implor macar spune-mi ca esti bine! Da-mi un semn de viata pentru ca simt ca innebunesc. Te iubesc, ingerul meu! Te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta si vreau sa iti demonstrez cat se rau imi pare pentru tot ce ti-am facut. Vreau sa te tin din nou in brate si sa te sarut pana adormi incolacita in jurul meu. Vreau sa ma trezesc din nou dimineata langa tine si sa zambesc doar privindu-ti chipul. Te rog, viata mea, iarta-ma! Te implor, lasa-ma sa te vad. Chiar daca pe urma o sa imi spui ca nu ma mai vrei, dar lasa-ma sa-ti mai vad chipul macar o data! Te iubesc! "
Apas pe trimitere cand imi simt din nou ochii plini de lacrimi. Au trecut deja doua luni fara ea si simt ca turbez. E bine? Are unde sa stea? Si-a gasit pe altcineva? E fericita? Inca plange?
"Stai asa." Sar ca ars cand imi sau seama ca nu are cum sa fie copilul meu. "In cate luni spuneai ca esti insarcinata?" O intreb serios, ridicandu-ma in picioare.
"In 5 luni jumate, iubitule!" Imi raspunde aceasta fericita.
Zambeac victorios si imi sun ingerul chiar daca nu sunt sigura ca-mi va raspunde.
"Bai femeia lui Dumnezeu." Incep eu calm. "Scrie cumva pe fata mea 'prost'? Tu chiar crezi ca nu-mi dau seama ca noi doi ne-am culcat impreuna acum vreo 4 luni? Nu e copilul meu plodul ala de-l tii in burta. Te mai face sa pari si grasa, panarama naibii. Invata matematica inainte sa vii la mine sa ma aburesti." Ii spun serios, nevrand sa tip chiar daca tonul meu este putin mai ridicat decat mi-am propus eu.
"M-ati crezut pana acum." Rade aceasta. "Mica ta panarama nu mai este cu tine acum. Ti-am spus, iubire, ca daca eu nu pot sa te am, nici ea nu o sa te aiba."
Imi vine sa ii rup ranjetul ala malefic de pe fata si sa o scot in suturi afara din casa mea.
"Iesi afara si du-te la prostul de tata al copilului. Du-te si creste-ti plodul. Si stii ce? Sper ca plodului tau sa ii fie rusine cu tine cand va creste. Speri sa suferi si tu atat de mult pe cat am suferit eu si Angi! Nenorocita naibii care esti!" Ii tip nervos cand si o imping spre usa.
Ma asez pe canapea bagandu-mi mainile in par de nervi dupa ce o dau afara din casa. Doamne, de ce mi-ai dat mie o asa panarama pe cap?
"Zayn?" Imi aud dintr-o data numele. Ma uit prin jur speriat crezand ca s-a intors idioata cand imi dau seama ca s-a auzit sin telefon. Il ridic cu mana tremurand si ma uit la durata apelului.
"Angi?"

*needitat*

His MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum