Adevarul.

669 40 2
                                    

*Intamplare din acest capitol si capitolul anterior se intampla in acelasi timp.*
Angelique P.O.V.
M-am aruncat in pat cu fata in perna si cu mana peste obraz. Lacrimile imi cadeau neincetat. Este prima palma pe care mi-o da Zayn. Este prima oara cand ma bate. Este prima oara cand ii ia apararea acelei curve. Este prima oara cand zbiera la mine. E prima oara cand ma simt moarta.
Ma doare tot. Ma doare sufletul pentru ca am vaga impresie ca s-a dus la ea. Simt ca s-a dus la ea. Ma doare sa stiu ca poate in bratele ei are tot ce nu are in bratele mele. Poate ca ea il face mai fericit. Poate ca ea ii ofera totul, cand eu nu i-am oferit nimic.
Ba da, i-am oferit. I-am oferit tot ce am avut eu mai bun.
M-am ridicat din pat in timp ce imi stergeam lacrimile cu dosul palmei. M-am dus la baie si m-am uitat lung in oglinda mare din-nauntru. Avem pungi mari si movalii sub ochi, buza de sus era mica iar cea de jos prea mare pentru fata mea rotunda. Ochii caprui si mari erau parca prea plictisitori. Iar parul lung avea o culoare parca prea plictisitoare.
M-am dus la dulap si mi-am ales niste haine comode apoi le-am imbracat repede. Mi-am luat portofelul si cheile de la masina de rezerva si am plecat in oras.
Am mers la un coafor unde ma uitam lung in catalog la modelele din acesta si nu ma puteam decide.
Pana la urma am ales sa imi fac un Ombre. La radacini l-am lasat negru apoi se deschidea din ce in ce mai mult pana cand, la varfuri, a ajuns alb. L-am tuns in v si m-am pensat putin daca tot eram aici.
M-am dus si prin niste magazine de unde mi-am cumparat mai mult haine negre.
"Angelique!" Mi-am auzit numele strigat de o voce destul de cunoscuta. M-am intors brusc pentru a-l vedea pe Harry alergand spre mine. "Doamne, Angelique! Te-am cautat peste tot." Spune acesta gafaind.
"Ce s-a intamplat?" Intreb cu jumatate de gura. "A patit Zayn ceva?" Intreb iar.
"Nu il mai gasesc. Am fost la o petrecere, la ziua Lydiei mai exact si dupa nu am mai dat de el." Incearca el sa imi explice. Inima mi-a stat pe loc in urma cuvintelor lui.
"L-ai cautat peste tot la Lydia acasa?" Acesta da din cap afirmativ. "Chiar si in camere?" Intreb iar el isi da o palma peste frunte.
"Nu m-am gandit sa il caut in camere. Adica ce naiba ar cauta acolo?" Il iau de mana si il trag dupa mine in parcare. Imi pun sacosile in masina si o blochez iar ca mai apoi sa merg cu Harry la masina acestuia.
Harry conduce destul de repede pe sosele aglomerate si face zig-zaguri printre masini. Ajungem destul de rapid in fata unei case imense de unde se aude muzica si se vad multiple luminite colorate.
Cobor repede din masina si ma indrept sre intrarea in casa ca mai apoi sa urc direct la etaj.
"Tu uita-te pe partea dreapta si eu ma uit pe cea stanga." Ii spun lui Harry cand a ajuns in spatele meu.
Deschid fiecare usa in parte pentru a vedea multe cupluri in mijlocul actiunii pentru a ma scuza mai apoi. Ultima camera era incuiata asa ca am batut pana cand am auzit cheia invartinduse in broasca. Din spatele usii iese Josy infasurata intr-un cearsaf.
"Scuze, am gresit camera." Spun si dau sa plec.
"Daca il cauti pe Zayn este in camera, doarme. L-am cam epuizat." Spune si sa da din usa pentru a-mi face loc in camera. Intru si imi vad iubitul intins pe pat, gol.
Simt cum lacrimile stau sa cada asa ca fug din camera apoi din casa cu Harry pe urmele mele.
"Ce ai de gand sa faci acum?" Ma intreaba acesta.
"Vreau sa imi fac bagajele si sa plec din casa pe care am impartit-o cu el. O sa ma duc la un hotel ceva." Spun iar acesta da negativ din cap.
"In nici un caz nu te las sa te duci la un hotel. O sa vii la noi." Spune iar eu vreau sa ripostez dar acesta imi face semn sa tac. "Sa nu te aud ca doamne nu vrei sa deranjezi sau ceva ca te bat."
Zambesc usor in cerul gurii cu mii de lacrimi curgandu-mi pe fata.
Harry conduce spre casa mea unde imi fac bagajele. Dau sa ies pe usa cand vad pe masuta din hol o cutie rosie, mica. O iau in mana si o deschid. In interiorul acesteia se afla un ininel super cu un diamnat mare care era inconjurta de multe altele mai micute. Inchid repede cutiuta si o arunc in sufragerie apoi ies din casa fara sa ma uit inapoi.
"Imi pare rau, Angel." Ma incrunt la vorbele sale si imi indrept privirea spre el. "Eu i-am spus sa mergem la petrecere. Daca nu eram eu poate ca nu se culca cu ea." Contiuna.
"Nu e vina ta. Stiu ca o data si o data tot se intampla. Zayn mereu a fost atras de Josy si ma asteptam la asta." Spun.
M-am scufundat si mai mult in scaun si mi-am inchis ochii in incercarea de a oprii lacrimile, dar cred ca am adormit.


*needitat*

His MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum