Dupa ce m-am dat jos din masina lui am inceput sa alerg pana in statia de autobuz. M-am asezat pe unul dintre scaunele acelea de metal si am asteptat linistita masina. Ma abtineam cu greu sa nu incep sa vars lacrimi si sa nu incep sa plang in hohote in strada in plina zii. Din cauza lui a trebuit sa plec si de la ultimele 2 ore cu toate ca asta ar fii ultima saptamana de scoala si nu prea mai facem nimic. Mi-am scos telefonul din buzunarul gecii pentru a vedea mii de apeluri nepreluate si mesaje necitite de la 5 contacte. Andrea, Sofia, Harry, Liam si Zayn.
Nu m-am obosit sa le citesc pe toate, doar pe cele ale prietenei mele de o viat, Andrea.
"Unde esti? Mi-au spus fetele ca ai plecat cu Zayn. Ti-a facut ceva? Vrei sa te invoiesc?" Imi scrie aceasta in unul dintre mesaje. Zambesc cand ma gandesc cat de ingrijorata si de protectoare este si tastez repede raspunsul.
"Da, invoieste-ma. Spune-i doamnei Martin ca mi-a fost rau si am plecat acasa. Multumesc." Dupa ce il trimit primesc alt mesaj de la aceasta in mai putin de 2 minute.
"Ti-a facut ceva?" Da, mi-a facut. Mi-a sfasiat inima in mii de bucatele.
"Nu, sunt bine. Doar am discutat, daca pot sa spun asa." Ii scriu inapoi.
"Diseara il trimit pe Harry la Zayn si noi doua o sa avem un maraton de filme si mancat tot felul de porcarii, mai ales inghetata." Am inceput sa rad ca proasta in statia iar persoanele ce se aflau aici se uitau la mine ca la felul 14.
Cand autobuzul a ajuns am urcat grabita si i-am platit soferului. M-am asezat in spate de tot, pe ultimul rand, singura. Mi-am bagat castile in urechi si am dat drumul melodiei 'Hello' de la Adele cu volumul la maxim. Mi-am rezemat calul de geam si am privit melancolica afara. Vedeam cupluri ce mergeau pe strada si se tineau de mana si imi aduc aminte ca si eu si Zayn eram o data asa.
*Flashback*
"Zayn!" Strig la el cand acesta ma ridica pe umarul sau in plina strada. El rade si imi da o palma peste fund ca mai apoi sa se invarta cu mine in brate.
Rad si eu si ma prind de umerii sai pentru a ma asigura ca nu cad. S-a mai invartit de vreo 3 ori si apoi m-a lasat jos, eu ajungand pe picioarele mele. M-am uitat la el in sus zambind, el fiind cu aproape 15 cm mai inaint la mine. I-am inconjurat gatul cu bratele si m-am ridicat pe varfuri pentru a-l putea imbratisa. Zayn si-a inconjurat bratele in jurul mijlocului meu si m-a ridicat in sus, incepand sa ma invarta iar. Mi-a lasat capul pe spate razand. Eram fericita, cea mai fericita. Mi-a adus capul la acelasi nivel cu al sau si m-a sarutat.
Dupa ce ne-am desprins din sarut, Zayn m-a luat de mana si ne-am continuat drumul pana la apartamentul nostru. Noul nostru apartament. Ne-am mutat impreuna de doar 3 saptamani, si suntem impreuna de 1 an si 2 luni.
O data ajunsi acesta m-a luat in carca si a urcat scarile cu mine in spate. A deschis usa si a intrat in hol. Am coborat din spatele lui si m-am descaltat de bocanci. Dupa ce Zayn a facut acelasi lucru m-a lipit de perete. Si-a bagat mana sub bluza mea si a inceput sa imi sarute gatul. L-am impins de pe mine si am fugit in dormitor in timp ce imi dadeam bluza jos, aruncandui-o in fata. Acesta a procedat la fel si a inceput sa alerge in spatele meu dupa ce si-a dat maieul jos. M-a prins din urma inainte sa intram in dormitor si m-a ridicat din brate ca mai apoi sa ma arubce in pat.
*End of Flashback*
Am inxeput sa plang silentios in timp ce imi aduceam aminte de clipele frumoase pe care le-am trait impreuna cu el. Mi-am sters repede lacrimile ce imi curgeau neincetat pe obraji si m-am uitat pe geam din nou. Am observat ca eram la semafor asa ca eu, curioasa din fire, m-am uitat la masinile care erau si ele oprite din cauza semaforului. Privirea mi-a picat pe masina pe care o cunosteam atat de bine ca mai apoi sa il vad la volan. Avea o sticla de Tequila in mana stanga si cu cu mana dreapta lovea volanul. I-am putut observa lacrimile de pe obraji foarte clar. M-am ridicat imediat de pe locul meu si am rugat soferul sa imi deschida usa. M-am indreptat grabita spre masina si l-am scos pe Zayn de pe locul soferului. Acesta se uita la mine cu ochii mari iar eu i-am facut semn sa se duca pe prtea cealalta. A dat din cap excesiv si s-a urcat in masina. Asa am facut si eu dupa ce le-am aratat degetul mijlociu celor care incepusera sa clacxoneze.
Am condus pana la apartamentul nostru unde l-am ajutat sa urce scarile si sa se schimbe cand eram in apartament. Am vrut sa plec cand l-am vazut deja pe jumate adormit in pat dar mi-a prins mana.
"Dormi aici, te rog!" Vocea ii era sparta si ragusita dar tot avea un efect puternic asupra mea. M-am asezat in pat langa el ca mai apoi sa il simt asezandu-si capul pe pieptul meu.
"Te iubesc, Li! Atat de mult." Sopteste cu fata adancita in gatul meu.____
Capitolul nu este editat. :)
CITEȘTI
His Mistake
Fanfiction-Ai promis. -Știu asta, și regret. Te vreau înapoi. -Nu mai am încredere în tine..