Cearta

713 37 4
                                    

Nu am dormit toata noaptea din cauza gandului ca Zayn ar fii putut fii in acelasi pat cu Josy. Am atipit la un moment dat vreo jumatate de ora dar m-am trezit din cauza cosmarului pe care l-am avut. Nu imi pot lua mintea de la acea imagine ce mi-a aparut in cap in timpul "somnului" meu. Nu stiu ce as face daca acel vis ar devenii realitate. Nu stiu ce as face daca Zayn chiar m-ar lasa pentru acea blonda idioata. Il iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine si mi-as da si viata pentru el.
M-am ridicat din pat si m-am dus in micuta baie din camera mea de hotel. M-am uitat lung in oglinda si sincera sa fiu nu ma mai recunosteam. Aveam niste pungi imense sub ochi care prindeau o culoare mov inchis. Mi-am dat cu apa rece pe fata si slava Domnului ca am gasit o periuta nou nouta si impachetata in sertarul de sub chiuvete plus o pasta de dinti. Am facut si un dus rapid si m-am imbracat in hainele de ieri apoi am platit camera la receptie apoi am plecat spre casa.
Drumul spre casa a fost unul lung in care am meditat. M-am gandit la Zayn si la mine, la relatia noastra. Au trecut aproape 3 ani de cand formam un cuplu si credeam ca sunt singura din viata lui dar am inceput sa am dubii in legatura cu asta. Mi-e frica ca am sa ajung sa il pierd in favoarea unei panarame, ca o sa plece de langa, ca o sa se plictiseasca de mine si o sa isi gaseasca alinarea in bratele altei femei. Poate ca faptul ca stam impreuna il aduce in pragul disperarii.
Am intrat cu inima cat un purice in apartament pentru ca imi era tare frica ca ori nu am sa il gasesc acasa ori as putea gasii haine de femeie aruncate pe jos. Spre surprinderea mea l-am gasit pe Zayn stand in mijlocul sufrageriei dormind dus. M-am descaltat de adidasi iar zgomotul provocat de contactul acestora cu parchetul l-a facut pe Zayn sa tresara speriat. S-a ridicat in picioare cu viteza luminii si a venit la mine tragandu-ma intr-o imbratisare care aproape m-a lasat fara aer.
"Doamne, iubito, unde ai fost?" Intreaba in umarul meu. "Tu stii cate griji mi-am facut?" Continua iar eu il imping cu tiata forta mea si am plecat in dormitor pentru a ma schimba.
"Sigur ti-ai facut griji." Spun ironica in timp ce imi dadeam bluza jos.
Mi-am luat un tricou pe care l-am tras imediat peste cap, dupa mi-am schimbat si pereche de blugi cu o pereche de pantaloni de trening.
"Ce vorba e asta?" Intreaba. "Bineinteles ca mi-am facut griji. Unde ai fost toata noaptea, Angelique? " isi incolaceste mainile la piept si se apropie de mine.
"In Liverpool" ii raspund scurt. Imi iau hainele pe care abia le-am dat jos pe mine care sunt acum aruncate pe jos si le duc in cosul de rufe murdare din baie.
"Ce ai facut in Liverpool? Esti nebuna? Sunt 367 km pana acolo." Se rasteste acesta la mine.
"Scuza-ma ca nu aveam chef sa ma uit la iubitul meu care flirta cu o panarama" tip inapoi si deja simt cum mi se umezesc ochii.
Zayn tace si se uita la mine cu o spranceana ridicata. Se apropie de mine si ma ia in brate pe la spate. Imi saruta pielea din spatele urechii si ma strange si mai tare in brate.
"Geloaso." Sopteste acesta si isi duce mana pe coapsa mea urcand usor spre zona mea intima.
"Nici sa nu indraznesti." Il imping din nou si ma intorc cu fata la el. "Poti sa te duci la Josy, oricum ieri mai ca iti lasai balele pe decolteul ei."
Acesta incepe sa rada si ma uit deja nervoasa la el.
"Daca am pe ce sa salivez." Spune iar eu imi deschid gura de uimire.
"Atunci poti sa te duci dracu la ea si sa o numesti iubita ta. Ma mir ca nu te-am gasit cu ea." Ii scuip in fata si incerc din rasputeri sa imi opresc lacrimile.
"Nu sunt eu ala care si-a petrecut seara pe cine stie unde. Cine stie pentru cine ti-ai deschis picioarele si cu cine ti-ai tras-o in timp ce iubitul tau de aproape 3 ani si-a pierdut mintile ca nu stia pe unde esti." Tipa iar in secunda urmatoare palma mea a facut contact cu obrazul lui.
"Nu imi vine sa cred ca ai spus asta." Las lacrimile sa cada si nu imi vine sa cred ca cel din fata mea este Zayn de care m-am indragostit. "Eu nu sunt Josy a ta."
Daca o privire ar putea udice, eram moarta de mult. In secunda urmatoare i-am simtit palma pe obrazul meu iar eu mi-am dus mana pe locul imflamat. M-am uitat ingrozita la el si am dat drumul lacrimilor si mai tare.
"Iubito.. Imi pa.." Incepe sa spuna dar il intrerup.
"Dispari din fata mea." Ii tip in fata iar acesta lasa capul in jos si dispare din raza mea vizuala ca apoi sa aud usa de la intrare cum se inchide.

*needitat*

His MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum