*In acest capitol sunt momente sexuale cat de cat detaliate. Cititi pe propria raspundere.*l
"Ma ierti?" Intreaba acesta cu lacrimi in ochi.
Da, il iert. Il iert pentru tot asa cum m-a iertat si el pe mine cand l-am dezamagit. Sunt multe momente in care imi doresc sa dau timpul inapoi. Sa mai traiesc o data acele momente, acele senzatii. Clipele in care chiar simteam ca sunt fericita. Sunt momente in care vreau sa dau timpul inapoi si sa repar cate ceva. De multe ori stau cu orele si plang gandindu-ma la tot ce am facut rau in viata mea. La toate greselile pe care probabil le-am facut care l-au convins pe Dumnezeu sa ma pedepseasca in halul asta. Sa ma faca sa sufar, sa plang in continuu. Sa pierd persoane dragi, sa deschid ochii cand e mult prea tarziu. Si dupa imi dau seama. Am fost prea buna. Am ajutat prea mult. Am ajutat unele persoane care nu m-au ajutat inapoi. Le-am ajutat sa faca nebunii, le-am ascuns a lor mei adevarul de dragul acelor persoane. Si apoi, cand m-am asteptat mai putin, acele persoane m-au facut sa cad intr-o groapa. Una din care ar fii trebuit sa ies greu. Am iesit o data greu dintr-o asemea groapa. Am ajuns sa am propriul meu pedagog care sa ma ajute sa revin pe drumul cel drept. Si apoi, nestiind asta, mi-am deschis inima altor persoane care m-a tradat la randul lor. Si am cazut iar, cand credeam ca am depasit hopul asta. De data asta nu am mai avut pedagog, dar am avut prieteni alaturi. Prieteni pe care nu ii credeam atat de aproape de mine. Persoane despre care credeam ca nu le pasa de mine, dar m-am inselat.
Le-am intors spatele persoanelor care vroiau sa ma ajute si mi-am deschis bratele celor ce mi-au infipt un cutit in aripi. Da, sunt un inger cu aripi frante, dar mi se vindeca usor, usor cu ajutorul unor persoane minunate.
Am ajutat anumite persoane mult prea mult si mi-am sapat singura propria capcana. Am ajuns dependenta de droguri din cauza lor. Am ajuns sa vreau sa mor din cauza ca eram ingropata prea rau. Dar cu ajutorul lui Zayn m-am ridicat si a doua oara. I-am avut pe Harry si pe Andrea, pe Liam si pe Sophia, pe Niall si Louis. Nu ii prea aveam la suflet inainte pe toti. Nu prea vorbeam cu ei dat fiind ca erau prieteni cu Zayn le spuneam buna pe strada. Dar ei ma considerau prietena lor si m-au ajutat sa trec peste acel obstacol. M-au ajutat sa ii recastig increderea persoanei pe care o iubesc.
In acea perioada mi-am pierdut familia. I-am dezamagit atat de tare incat m-au abandonat. Mi-e frica acum sa ma duc la fosta mea casa si sa dau ochii cu ei sau sa imi cer scuze. Mi-e prea rusine. Mi-e rusine de cine am ajuns sa fiu in acel timp.
Mi-am sters lacrimile si i-am luat fata intre palme. I-am sters si lui micile firicele de apa ce ii se scurgeau pe obraji si l-am sarutat.
"Te iert, iubitule." Ii soptesc printre saruturi.
Mi-am dus mainile la baza bluzei mele si mi-am tras-o peste cap, aratandu-i ca vreau asta. L-am simtit incordandu-se si si-a asezat temator mainile pe soldurile mele, ridicandu-ma in sus si asezandu-ma apoi pe pat. S-a urcat peste mine si eram de-a dreptul ametita si in al noua-lea cer din cauza zeului meu ce se afla acum peste mine.
Mi-a sarutat gatul, muscandu-l in anumite locuri si a continuat mai in jos. A ajuns la sanii mei pe care i-a sarutat si supt. Mi-a prins un san in pumnul sau mare si si-a strecurat cealalta mana in egearii mei, pe sub chiloti, astfel ajungand cu mana sa rece la feminitatea mea.
"La fel de umeda ca de fiecare data. Numai pentru mine." Sopteste acesta euforic cand s-a intors cu saruturile pe gatul meu.
I-am simtit degetul intrand in mine si mi-am indoit spatele, lipindu-mi pieptul de al acestuia. I-am gemut numele si mi-am inchis ochii din cauza placerii. Mi-am dus mainile in parul sau negru si am inceput sa trag cat de tare am putut.
"Zayn, te rog." Gem si imi arcuiesc spatele sub el.
"Ce ma rogi, iubito?" Soapta sa fierbinte peste gatul meu imi trimite fiori pe sina spinarii.
Mi-am strans ochii si am gemut iar. Mi-a fost dor de acest sentiment si de el.
"Doamne, Zayn. Nu ma mai amagii si tachina atat si fa dragoste cu mine o data!" Tip disperata si ii aud chicotul in timp ce se ridica de pe mine.
Si-a dat pantalonii de trening jos in cea mai mare viteza si l-am simtit intrand in mine brutal, incat i-am simtit lungimea pana in aducul meu. Am gemult prelung cand miscatile lui ai devenit din ce in ce mai ritmate. Mi-am bagat mainile in parul lui si trageam disperata, aducandu-l la buzele mele, pe care le-a sarutat pofticios.
Mi-am simtit orgasmul venind dureros de incet si i-am soptit numele, dandu-mi capul pe spate. Cand mica mea bula s-a spar si am simtit toata placerea pulsandu-mi in tot corpul, m-am lasat moale pe pat si am inchis ochii cand l-am simtit eliberandu-se in mine.
Si-a asezat capul pe pieptul meu, infasurandu-si mainile pe sub corpul meu si tinandu-ma strans lipita de al lui.
I-am mangaiat spatele, asteptand ca amandoi sa ne recapatam respiratia si sa putem scoate pe gura un cuvant dar am adormit amandoi inainte de a spune vre-unul ceva.
------------
Ok, stiu ca poate ma urati acum pentru ca nu am mai postat de ceva timp dar am lucrat imrepuna cu buna mea prietena, Ioana, la aceste povesti si ne-a cam ocupat tot timpul pentru ca am vrut sa fie perfecte, de aceea v-as ruga sa aruncati o privire.Sunt doua povesti, una a mea si una a Ioanei.
A mea se numeste Pure Seduction - Obligation.
A ei (Jemoiime) se numeste Pure Sesuction - Looks.In aceste carti unele intamplari sunt identice, dar pe parcurs devin diferite din cauza temelor povestilor.
Anyways, spre ca va placut capitolul.
Va urez un an nou plin de bucurii si impliniri! La multi ani!
*capitolul nu este editat*
CITEȘTI
His Mistake
Fanfiction-Ai promis. -Știu asta, și regret. Te vreau înapoi. -Nu mai am încredere în tine..