Part 1

866 46 1
                                    

Bomi berjalan masuk melangkah ke dalam perkarangan sekolah. Badan nya sudah terketar - ketar. Tuhan, jangan lah aku terjumpa dengan Jungkook dengan evil yeoja chingu dye, Bomi berdoa di dalam hati.


" Yah ! " tegur seseorang. Bomi dapat mengagak. Nk pusing ke x ? Nk pusing ke x ? Andwae !!

" Kau pekak ke ape ? " soal orang itu dengan garang. Dia menggenggam keras tangan Bomi dan memusingkan badan Bomi. Wajah nya dan wajah Bomi berdekatan. Hampir saja berkucupan ! Minyak wangi orang itu mnusuk ke rongga hidung Bomi. Wangi nya ~ Ptotlah dia jdi playboy .. Eh ! Dia selalu buli kau lah, Bomi ! Bomi menjarakkan badan nya dri namja itu.

" Wa.. waeyo ? " soal Bomi. Namja itu hanya tersenyum nakal.

" Alaa, jangan lah takut.. It was just me, Jeon Jungkook," kata namja itu smbil mengelus lembut rmbut pnjang Bomi. Bomi menepis tangan namja yang bernama Jungkook itu .

" Ohh.. Dh pandai pulak tepis - tepis ni.. Hey ! Kau ikot jelaa cakap aku !! " Jungkook mengcekik Bomi. Bomi sesak nafas.

" Oppa ~ " suara gedik Na Eun kedengaran. Jungkook menoleh.

" Eh, bae ~ " Jungkook membalas nya dengan lembut. Na Eun memeluk gedik lengan Jungkook.

" Nak makan lah. Lapar," rengek Na Eun. Jungkook menggenggam lembut tangan Na Eun. Takut nanti dibuli, Bomi cepat - cepat larikan diri.

" Hoi ! Pabo !! " jerit Jungkook. Na Eun mnjegilkan mata.

" Let her be, jom mkan ! Nnti lah bae tlong oppa buli dye keyh ? " kata - kata Na Eun diblas dengan senyuman oleh Jungkook.

" Kaja," mereka pun pergi ke kantin.

***

" Huh ~ " Bomi menghembus nafas lega.

" Ha ! " kawan Bomi, Dasom mengejutkan nya.

" Yah ! Terkejut aku," kata Bomi. Dasom tergelak.

" Hmm.. Eh ? Asal ade kesan cengkaman kat leher kau ? " soal Dasom. Bomi meraba leher nya. Eo ? Jungkook punya cengkaman tdi ! Eotteohke ?!

" Amugeotdo ~ " Bomi membalas dengan lembut. Dasom menggeleng.

" Kau jangan nak tipu.. Jungkook buli kau lagi kan ? X kan lah dia nk bunuh kau dengan cekikan pulak ! Eii, budak ni dah melampau lah ! " Dasom ingin melangkah ke luar kelas tapi di halang oleh Bomi.

" Kalau dia ade kat luar ? Eotteohke ? " Bomi risau. " Biar je ! Aku memang nak tumbuk je muka dia yg cam cilake tu ! " Dasom menyumpah. Kebetulan, Jungkook dan Na Eun lalu depan mereka.

" Yah ! " Panggil Dasom. Jungkook dan Na Eun menoleh.

" Ape kau nak hah ? " soal Jungkook garang. Dasom memutarkan mata nya. Bomi lekas mnarik Dasom masok ke kelas. Jungkook dan Na Eun prgi ke kelas mereka.

" Asal lah kau ni ? " Bomi memarahi Dasom. Dasom menggigit bibir. Bomi mulai takut;takut sekiranya Jungkook datang dn membalas nya 'teguran' Dasom tdi dengan lebih kasar.


SILENTLY ( COMPLETED )Where stories live. Discover now