Part 2

436 35 1
                                    

Hari ni hari Ahad. Bomi ingin menghirup udara segar;untuk menenangkan fikiran yang terbeban.

Taman Negara Seoul..

Mp3 set dikluarkan. Earphone di sumbat ke dalam telinga dan lagu Apink "Remember" dimainkan. Bomi berjalan - jalan di sekitar taman itu.

Kemudian secara x sengaja, dia terlanggar seseorang.

" Mianhaeyo," kata Bomi llu mnunduk hormat. Yeoja itu menyergah nya.

" Pabo ?! X nmpak ke ape ? Itu lah kau asyik sangat ngn Mp3 kau huh ! " kata yeoja itu. Bomi mngangkat wjah nya. Na... Na Eun ?!

" Eh ? Bomi ~ Chagiyah ~ Bomi ni ! " Na Eun memanggil Jungkook. Bomi cuba lari tetapi Na Eun menggenggam kemas tangan nya. Eotteokhaji ? Bomu mulai cemas.

" Hey girl ~ " kata Jungkook dengan cara menggoda. Dagu Bomi dipegang kemas. Bomi merenung mata Jungkook dalam2. Ternyata bnyk luka yg dpt dikesan di dlm renungan Jungkook.

" Wae.. wae yo ? " Bomi mmberanikan diri mnyoal. Jungkook tersengih.

" Kau tahu x kwn kau yg bangsat mmg bangsat ? " perli Jungkook. Bomi mnoleh.

" Kau mksudkan Dasom ? " soal Bomi acuh x acuh. 

" Dh tu sape lgi ? " Jungkook mnjling tjam Bomi. Dagu nya dipegang keras.

" Dh tu ? That's not my problem ! " bentak Bomi. Jungkook bertepuk tangan. Na Eun gelak.

" Kwn kau kan tu ? Skarang ni kau dh berani en ? " Jungkook menampar Bomi kuat mmbuatkan ramai orng yg llu llang di tman itu mlihat mereka.

" Chagi, keumanhae. Orng tngok, malu lah. Biarkanlah yeoja pabo nih," Na Eun mnarik Jungkook mningglkan Bomi yg mnahan kesakitan ditmpar.

" You wait and see, Son Na Eun.. Jeon Jeongguk !! " 

***

" Bomi !! " Dasom menyapa lmbut apabila Bomu pulang ke rumah.

" Apesal kau dtng rumah aku ? " soal Bomi dngn kasar.

" Marah ke ? " soal Dasom perlhan. Bomi mmndang Dasom.

" Sbb kau cri psal ngn Jungkook lah aku kene tmpar tdi, " kata Bomi prlhan smbil mnunjukkan kesan tamparan tdi.

" Mianhaeyo," Dasom hnya bermain jari smbil mminta maaf. Bomi hnya diam mmbatu.

" Pape jelaa. Nk senja ni kau x balik ? " soal Bomi. Dasom senyum.

" Oneul bam, aku tido rumah kau eh ? " kata Dasom. Bomi mengangguk. Dasom bersorak riang.

" Eomma kau and eomma aku tahu x ? " soak Bomi. Dasom mngangguk bersungguh - sungguh. Bomi hnya tersenyum.

" Tido jelaa," blas Bomi. Dasom mnjerit keriangan llu mmeluk Bomi erat.

" Kamsahaeyo !! " blas Dasom. Bomi hanya tersenyum kelat. Malam ni x dapat tido lena sbb si biskut hangus tu lah ! kata hati Bomi.


SILENTLY ( COMPLETED )Where stories live. Discover now