Sufletul lui Ashton o sa ne ridice ❤❤ Stiu ca nu are legatura cu cartea, dar uitati-va la media. E 100% adevarat.
Nu prea stiu cum sa reactionez. Se pare ca gura mea a ales inaintea mintii mele si de deschide sa ii permita limbii lui Ashton accesul. Acesta isi lipeste pelvisul de mine si ma impinge si mai rau in perete, nu ca as da doi bani pe asta, tot ce ma intereseaza acum e senzatia. Acesta isi baga mana pe sub tricoul meu. Cand ajunge la baza sutienului, eu imi dau seama ce faceam si il indepartez.
"Ce credeai ca faci?"
"Ceea ce vroiam sa fac din prima zi de cand te-am vazut. Nu-mi spune ca nu ti-a placut. Nu ai cum sa negi. Ti se citeste pe fata. Esti de-a dreptul coplesita."Imi spune mandru in timp ce imi facea cu ochiul.
"Ba da pot, si am sa o fac! Nu, ce spun aici, nu pot sa neg. Voi spune adevarul: gestul m-a scarbit, de asta te-am oprit. As fi vomitat."Eram destul de multumita de argumentul meu pana imi rade in nas. *pokerface*
"Ce? Nu ma crezi?"Il intreb."As fi dispusa sa recreem ca sa imi observi dezgustul, dar mi-e ca nu o sa ma mai pot abtine, si o sa faci cunostiinta cu pranzul eu. Acum scuza-ma dar, de vreme ce m-am schimbat, in hainele tale -multumesc apropo-, o sa merg sa beau putin ca sa uit." Cand am terminat el tot ranjea. Ce e inneregula cu el?
"Cum spui tu."Spune si iese din baie.Ma indrept spre bucatarie sa iau un pahar de vodka. In bucatarie ma intalnesc cu Alison.
"Buna, Amber, nu?"
"Da, salut Alison. Ce faci?"
"Pai, Calum a inceput sa faca glume proaste asa ca am zis sa vin sa beau ceva."
"Pai si Justin?"
"O, e cu Luke la etaj. Joaca poker pe dezbracate. Justin mi-a promis ca e 'intre baieti'."Spune ea cu o voce de pitipoanca, si tot ce am putut sa fac a fost ss rad. "Si tu cu Ash? Ce s-a intamplat la baie?" *perv face* Cred ca remarca ei m-a facut sa rosesc. Deabea daca am avut o conversatie cu ea, si nu era sigura care e numele meu. As putea sa am incredere in ea?
"O, nimic special. A venit, mi-a adus tricoul asta ca o rochie, si dupa m-a lasat sa ma schimb." Termin cu un chicotit si ii analizez expresia fetei.
"Stai putin. Te-a lasat sa te schimbi, adica a iesit din camara? Din baia aia micuta? In timp ce tu erai dezbracata?" Ăăă, de ce asa multe intrebari?
"...." *confuse face* "..da, de ce?"
"Nu ii sta in fire. Adica DE LOC. De obicei fute fetele frumoase din prima zi. Lui Mike, Luke si Calum nu le lasa niciuna."
"Stai."O intrerup."Si cu tine cum a fost?"
"A, il cunosc pe Justin dinainte sa ii intalnesc pe ei. Justin a fost primul prieten adevarat a lui Ash. Nu isi permitea sa faca vreo faza. Asa, ca sa revenim. Cu tine e diferit, nu a vrut sa te futa. Bine, sunt sigura ca a vrut, si inca vrea, dar te ia usor. Vrea sa il placi mai intai. Cred ca inseamna ceva. Ceva important. Chiar cred ca te place."
"Cu cate fete s-a culcat pana acum?"
"..."
"Sa inteleg ca multe.."Spun eu, si sunt sigura ca fata mea s-a intristat.
"Hei, sper ca nu o sa te intristezi. Stai putin! Iti place de el! Nu cred! Te intristezi pentru ca simti ceva pentru el am dreptate?"
CITEȘTI
Sentimente Efemere// a.i. ff.
RandomAshton era genul de baiat dur, nu ii pasa niciodata de nimic. Bratul lui drept era complet tatuat, cranii, pumnale, oase il umpleau. Tatuajele il faceau dur, ii placea asta. Isi dorea sa fie inconjurat de oameni dar sa se simta singur, asa nu era ra...