Bun. Acum e acum. Deschid poarta gigantica. Aleea din gradina e dotata cu lumini care fac locul destul de elegant si romantic. Gradina e plina ochi. Intru in casa. E imensa. Bucataria e plina cu bauturi alcoolice si energizante. Caut o fata familiara, desi cunosc doar 4 persoane. In sfarsit, zaresc parul rosu al lui Mike.
"Salut!"ii zic.
"Ce faci, Amber? Pana la urma ai venit?"
"Mda, Ashton a fost destul de clar cand a zis 'fut pe cine vad' asa ca am zis de ce nu? Ar putea fi amuzant." Spun cu un zambet pe fata.
"Petrecerile date de Ashton sunt beton. Nu vei regreta. Urmeaza-ma!"Il urmez pe holuri largi si aglomerate pana la o camera din capat. Cand intram locul e destul de intunecat, si ma asteptam la o incapere mai mare.
"Amber! In sfarsit ai venit!" Spune Ashton mandru de realizarea sa.
"Mda, doar nu te-am putut refuza." Spun eu sarcastica.
"Aseaza-te!" Imi spune si imi face loc langa el, iar eu ma comformez. In incapere mai sunt Mike, Calum, Luke, un baiat si o fata.
"O, era sa uit. Amber, astia sunt Justin si Alison." Imi spune Ash, in timp ce se lasa pe spate pe canapea si se lipeste de mine.
"Buna, incantata." Spun eu uitandu-ma inspre cei doi care stau imbratisati.
"Salut, ma bucur sa te cunosc." Spune Alison si se ridica si ma trage intr-o imbratisare calduroasa. Deja cred ca o plac.
"Hei." Imi spune Justin si eu ii zambesc larg. Poate nu a fost o idee asa rea sa vin aici.Dupa vreo o ora sau doua de pralavragit si vreo 3 pahare de vodka cu cirese ma ridic sa ma duc la baie. Cand sa ies pe usa, Luke intra in incapere si se ciocneste accidental de mine. Vinul lui se varsa peste rochia mea. O, doamne. Ce ma fac?
"No, bine. Acum eu ce ma fac?" Spun si ma intorc disperata spre Ashton.
"Hmm, vino la baie. Iti dau eu haine de la mine." Se ofera cu un ranjet pervers, iar eu ii zambesc multumita. Ma conduce spre baie si imi spune sa astept pana vine cu ceva de imbracat. Cand vine, il gasesc doar cu un tricou."Ăhmm, se presupuneau si niste pantaloni?"
"Tricoul asta e larg si tu esti micuta, plus, ai forme uimitoare" Vorbele sale sunt insotite de un fluierat.
" Amm, mersi, cred. Poti sa iesi acum, cred ca o sa ma schimb" Incerc sa schitez un zambet.
"Sa crezi tu ca te las singura in baie. Schimba-te odata, de parca nu am mai vazut țâțe." Oh doamne.
"Nici gand!"
"Daca nu te schimbi in 5 secunde o sa te fut!" ... "5...4..3..."
"Asta e inutil."
"2...1!" Cand ajunge la 1 se indreapta spre mine si ma lipeste de peretele baii. Buzele lui moi se strivesc de ale mele si limba lui cere permisiunea de a intra in gura mea speriata de ceea ce tocmai se petrece.
CITEȘTI
Sentimente Efemere// a.i. ff.
AcakAshton era genul de baiat dur, nu ii pasa niciodata de nimic. Bratul lui drept era complet tatuat, cranii, pumnale, oase il umpleau. Tatuajele il faceau dur, ii placea asta. Isi dorea sa fie inconjurat de oameni dar sa se simta singur, asa nu era ra...