Capitolul 2.

68 9 1
                                    

Cobor si imi iau valizele. Am de gand sa stau in camera asta pana totul va fi la locul lui. Am 5 valize afurisite. 2 cu haine, una cu carti, si inca 2 cu chestii la intamplare. Ma apuc si desfac valizele cu haine, si, in loc sa le impaturesc si sa le asez ordonat, le arunc in dulap si nu ma uit inapoi. Cartile sunt asezate pe rafturile celui de-al doilea dulap, alaturi de cateva plusuri, parfumuri. Un laptop MacBook Air a fost asezat pe birou, langa o tableta Apple.

Dupa ce camera mea a fost aranjata, cobor sa o gasesc pe mama. Aceasta sta in bucatarie si se gandeste.

"Buna, mama"ii zic.
"Hei. Poti sa te duci pana la magazin te rog? Cumpara ceva de mancare. Asigura-te ca il putem manca amandoua"spune si un zambet subtil ii apare pe fata.
"Ok. Unde mai exact e magazinul?"
"Dupa colt. Il gasesti imediat."
"Ok. Banii?" spun si intind o mana, aruncandu-i cea mai fitoasa privire in timp ce ea imi inmaneaza o hartie de 50. O sa ma distrez de minune.

Inainte sa plec, urc inapoi in camera mea. Daca baietii aia sunt inca acolo, trebuie sa arat impecabil. Imi iau o bluza alba decoltata semi-transparenta si niste blugi scurti. Am noroc ca e august si inca e destul de cald. Nu vreau sa imi imaginez cum va fi la iarna. Scot ondulatorul si imi fac cateva bucle lejere, apoi ma strecor afara pe usa din spate. Vreau sa evit intrebarile mamei 'De ce te-ai imbracat asa? Mergi doar la magazin'. Mi-o si imaginez cu vocea ei pitigaiata.

Acum e acum, imi spun in timp ce deschid usa portii. Cum se poate? Casa asta e fix vis-a-vis de a mea, si soseaua e cam ingusta.. Ii si pot auzi vorbind. Indruga ceva despre o petrecere si bautura si niste fete bune de futut... Sunt 4 tipi: unul dintre ei pot sa jur ca e asiatic, unul are parul rosu, evindent vopsit si piercing in spranceana, un baiat blond destul de inalt si cu creasta, si inca un baiat blond, cu parul destul de lung, ochelari negri, piercing in buza si un brat complet tatutuat. Pe cat de atragator arata, pe atat de mult ma inspaimanta bratul lui. Observ unul din tatuaje ca fiind un schelet cu un pumnal in mana. Nu il voi intelege niciodata.. Macar o sa ajungem sa ne cunoastem? O sa ne vorbim vreodata? Pe fundal se aude unul din telefoanele lor cantand cea mai de rahat melodie auzita de mine vreodata. Dibuiesc unul din versuri 'Life is a bitch but i bet i get that bitch wet.'

Trec pe langa ei. Cel roscat, asiaticul si baiatul blond cu creasta se intorc dupa mine, iar roscatul fluiera. Ii ignor. Il aud pe tatuat spunand 'pizda proaspata', 'mironosita' si 'enervanta'. Cum isi permite? Nici macar nu ma cunoaste! Probabil dupa asta nici nu va fi nevoie..

Ajung la micutul magazin si dezbat daca e nevoie sa ma mai intorc sau pot sa ma pierd printre rafturi pana ma dau angajatii afara. Ma decid sa iau o pizza congelata si o doza de energizant. Cand ajung acasa o sa mint in legatura cu pretul pizzei, am mai multa nevoie de o rezerva de bani in orasul asta ca mama, iar enrgizantul o sa il beau inainte sa intru in casa. Ajung la casa, platesc, apoi ma decid sa merg cat mai repede acasa.

Cand ajung la poarta, inevitabilul se petrece. Cei patru sunt inca la poarta de vis-a-vis, in timp ce eu beau timida energizantul.

"Hei, fata! Vino putin" striga tatuatul la mine.
"Ce e?" ma rastesc, nesigura de ce as putea spune.
"Ti-am zis sa vi putin, crede-ma, nu ai vrea sa vin eu la tine" spune, si ii observ prietenii confuzi de reactia lui.
"Ce ee?" ii spun in timp ce ma indrept spre ei, enervata de tupeul tatuatului.
"Da-ne si noua Red Bull" spune cu un ranjet pe fata.
"Ce? Tu vrei energizant. Nu noi" vorbeste roscatul in numele celor trei, iar eu deja il admir.
"Of, da-mi energizant atunci" ofteaza tatuatul si pare ca se enerveaza.
"Cumpara-ti." Daca tot voi locui aici, nu vreau ca din prima zi sa imi fac o reputatie de tot rahatul. Vreau sa stie cu cine se pun.
"Aolo, sexi si tupeista. Uite cum facem, iti pastrezi energizantul, dar vi la o petrecere in seara asta, la mine acasa. E doar ora 5, petrecerea incepe la 7." Spune si gesticuleaza spre casa din spatelui lui. Grozav, vecinul meu e un tatuat tupeist sexi care mi-a spus ca sunt sexi.
"Nici macar nu va cunosc." Ii spun in timp ce dezbat ce ar trebui sa fac.
"Eu sunt Ashton, tipul care NU e asiatic e Calum, roscatul e Mike si celalt e Luke. Acum ne cunosti." Ranjetul lui nu a fost mai mare de atat. Chiar mandru de faptul ca acum stiu cum ii cheama?
"Ok, voi nici macar nu ma cunosteti."
"Cum te cheama?" intervine Luke.
"Amber."
"Bun, acum ne cunoastem." Ranjeste Calum. Ce au toti cu ranjetele astea? Parca vor sa zica 'vreau sa te fut'.
"Mda, dar tot am lucruri de despachetat si nu cred ca m-ar lasa mama." Bun, aici mint. Am despachetat tot ce se putea, si am destul timp sa mananc cu mama, si maine e prima ei zi la munca. Vrea sa se culce devreme.
"De ce gasesti scuze?" Ashton ma da de gol.. Grozav..
"Care e motivul pentru care ma vreti la petrecere?" i-o intorc.
" De ce nu? E prima ta zi aici si sigur nu cunosti pe nimeni. Nu ar fi frumos sa te imprietenesti cu un anturaj dragut? Sunt multi oameni periculosi aici, nu te lasa pacalita de orasul asta frumos si rustic, Amber." Cata vrajeala poate avea un tip cu un singur brat tatuat?
" Vorbeste grupul tatuat cu piercinguri si par vopsit."
"Heei, roscatul meu e natural!" se apara Mike.
"Ba nu, nu e." Luke tocmai i-a stricat acoperirea, si apoi izbucnesc toti 4 in hohote de ras.
"Deci e stabilit. Vi la petrecere. Ora 7. Sa nu intarzii. Daca nu iti s-ar gardul. Pe cine gasesc prima violez." Ashton tocmai a incercat sa faca o gluma sau sa fie dat in judecata?
"Haha. Fie. La 7 e ok."

Oare ce i-a facut sa ma oblige practic sa vin la petrecere? Are legatura cu faptul ca m-a numit 'sexi'? Sau cu discutia lor cand mergeam la magazin si acele 'fete bune de futut'? Ar trebui sa ii spun mamei? Categoric nu. Aproape rad la gandul asta. Cu ce ar trebui sa ma imbrac?

Sentimente Efemere// a.i. ff.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum