Capitolul 6.

47 7 0
                                    

Ashton's P.O.V.

"Bun, deci, ce ai vrea sa vezi?"O intreb pe Amber dupa ce iesim pe poarta.
"Decide tu. Sunt sigura ca sti multe locuri super."Are un zambet atat de larg. Poate ca nu ar trebui sa o dezagamagesc. Rahat?! De ce macar imi pasa? Diseara e o petrecere. Ar trebui sa fut vreo 2 fete. De ce sunt aici si incerc sa o impresionez? In fine, sa incerc. Poate iese ceva amuzant.

Scotocesc prin toate amintirile mele. Un loc super pentru mine e un loc unde se vand bauturi alcoolice si joint-uri copiilor de 16 ani. Dar nu o pot duce acolo, nu m-as mai putea distra pe seama ei.

"Bun. Urmeaza-ma. Stiu exact unde sa mergem."M-am decis sa o duc la marginea orasului, unde e o padure. Acolo sunt banci si mese pentru picnic si e liniste. Plus, pe acolo nici nu trece lume. Putem face multe lucruri."Urca in masina, e putin de mers."
"Ok.. Unde mergem"Nerabdarea e evidenta in ochii ei.
"Ai zis ca vrei sa aleg locul. Aleg sa fie si o surpriza."
"Bine. Sa vedem."Un mic ranjet se joaca pe fata ei. E aproape adorabila.. Cred.. Stai ce? Nu, nu, nu, nu. E enervanta, tinuta sub papuc, tinuta in puf, cu o viata afurisit de perfecta... O, si un zambet incantat- Stop! Imi inchid mintea si ma concentrez la drum.

"Bun am ajuns. Aici veneam mereu cand eram mai mic, acum vreo 2 ani, inainte sa descopar alte locuri si sa numai dau doi bani pe asta. Are o mare importanta sentimentala pentru mine, si ma gandeam ca s-ar putea sa iti placa si tie." Dupa ce imi termin discursul pare coplesita.
"Ok, nu stiam ca ai sentimente."A bufnit-o literalmente rasul. Coplesita pe dracu."Dar e foarte frumos. Ma bucur ca ai avut incredere in mine sa ma aduci aici si sa imi spui o mica parte din povestea locului asta."
"Mda, ma rog.. Nu e mare chestie.. Vin-o."

O conduc spre mese. Ne asezam si incercam sa purtam o conversatie decenta. E uimitor. A mers mai bine decat credeam. Incep chiar sa ii admir personalitatea puternica. Am aflat faptul ca tatal ei a inselat-o pe mama ei si asta a facut-o sa nu mai creada baietii, am aflat cum tatal ei a luat HIV, nimeni nu a stiut, si si-a dat duhul. Amber a fost cu adevarat devastata si asta se observa cu usurinta in privirea pe care fata ei adorabila a adoptat-o. Stai ce?! 'Fata adorabila'?

Ea a aflat despre mine ca locuiesc doar cu tata, sora mea a murit intr-un accident de masina si mama ne-a parasit. Asta m-a determinat sa nu mai iubesc si sa nu mai rescpect vreo fata, iar ea chiar pare sa inteleaga si ma bucur. Ma simt ca si cum nu as mai fi singur..

S-a facut ora 21:00 si afara era bezna. I-am propus sa mergem acasa ca mama ei sa nu se ingrijoreze. Am tinut-o de talie pana la masina si i-am deschis usa. Drumul a fost tacut, o oarecare amaraciune venind din amintiri demult fumate se simtea in aer..

"Pa, Amber! In ciuda a tot chiar m-am distrat."
"Si eu, Ash. Ne vedem maine! Noapte buna!"
"Noapte buna."

Sentimente Efemere// a.i. ff.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum