Luni, 15 septembrie, prima zi la liceu....
Wow, a venit si ziua asta. M-am trezit cam acum trei ore, mi-am facut dus, mi-am uscat parul si l-am ondulat, si m-am imbracat cu o camasa alba si o fusta neagra care imi scoate perfect in evidenta fundul bombat si imi ascunde mica urma de burtica pe care o am. Sunt asa agitata. Dupa cateva cautari pe internet, am constat ca King Rivers e cel mai bun liceu din oras, si, obligata de mama, m-am inscris la el. As merge la cel mai prost liceu doar sa nu fiu nevoita sa il vad atat de mult timp pe Ashton. Nu era de ajuns ca sta peste drum, e prea mult. Luke a zis saptamana trecuta ca el e tot a 9-a. Daca o sa fiu in clasa cu el jur ca ma las de scoala. Sigur gasesc un job bine platit cu 8 clase, nu?!
Acum e acum. Ma uit mai mult speriata decat incitata la portile mari ale liceului, si, cu o mica ezitare, intru. In mail scria ca sunt clasa 9C, iar astazi doar ne vom cunoaste colegii, dirigintele si ne vom primi manualele si orarul. Doamne, de abea astept sa ii vad pe Luke si Alison, nu i-am mai vazut de saptamana trecuta. Nu pot sa spun acelasi lucru si despre Ashton totusi... Stai putin?! Ce rahat? Ce mi-a facut omul asta de ma gandesc la el? O da, am prostul obicei sa ma gandesc prea mult la oameni, dar nimic mai mult. Nu a facut decat sa ma duca in padure dupa ce m-am umilit mergand la el si cerandu-i scuze, si spunand cateva minciuni frumoase. Pff, josnic!
Clasa e asa frumoasa! Peretii sunt acoperiti cu placi de lemn pana la jumatate, iar partea de sus e alba imaculat. Bancile sunt asezate doua cate doua in trei randuri, facute din lemn, fara urme de pix sau alte mizerii.. Par noi.. Hmm, ma intreb cam cat s-a investit in toate clasele astea.. Profesorul Smith, dirigintele meu stătea la catedra si scotocea dupa niste hârtii cand am intrat. Cand m-a observat s-a ridicat, a venit la mine si s-a prezentat cu zambetul pe buze. I-am zâmbit inapoi si i-am zis ca ma cheama Amber Fitz. Mi-a arătat o banca libera si mi-a zis sa ma aşez si sa ma acomdez, pana vin si ceilalti.
M-am îndreptat spre banca a treia , rândul de la perete fara sa observ cine stătea langa mine sau cine mai era in clasa. Mi -am aşezat geanta pe spatarul scaunului si m-am aşezat si eu.
"Salut! Ce mica e lumea."
"Buna, Mike!"
"Deci, cand te-ai decis sa te muti aici?"
"Pai, saptamana trecuta. Trebuia sa ma incriu la liceu si asta e cel mai bun din oras asa ca.."
"Am inteles." Pe fata i-a aparut un zambet fermacator. "Ma bucur ca măcar mai cunoastem si noi pe cineva in clasa asta." Zambetul lui creştea.
"Cum adica 'noi'?"
"Eu si Ashton." Imi arata un băiat blond superb ce stătea in banca a patra împreuna cu o tipa pe care nu o pot descrie decat intr-un singur mod: 'usuratica'. Am incercat sa schitez un zambet.Domnul Smith ne-a tinut aproximativ doua ore, si dupa ne-a trimis acasa. Cand am iesit, in fata usii erau Alison si Justin care tocmai se sărutau, si Lume care stătea langa ei si fixa usa. Eu am fost prima care am iesit, asa ca m -am îndreptat spre Lume, deodată cu un zâmbet frumos. As fi mers la Alison mai întâi, dar se pare ca era ocupata.
"Salut, Amber! Ce parere ai de liceu? Nu vreau sa ma simt vinovat ca ti l-am recomandat." A zis si ma îmbrăţişat strans, eu raspunzandu-i fara sa stau pe gânduri. In spatele meu se auzi cineva tuşind, ca sa ne atragă atentia. M-am retras si m-am intors.
"Buna, Luke."
"O, Ashton. Esti in clasa cu Amber?" Luke părea furios ca Ashton e cu mine in clasa, de vreme ce frumosul albastru al ochilor lui se închide a din ce in ce mai mult.
"Da, ce surpriza placuta, nu?" Spuse voios, si se aproprie mai mult de mine, dar eu am facut un pas in fata, fiind mai aproape de Luke.
"Deci, Amber. Vii cu mine spre casa, de vreme ce stam vis-a-vis?" Ce.Incerca.Sa.Faca???
"Ăăă, nu sunt sigura ca e o idee prea buna."
"Oh haide, nu musc. Decat de buze." Spuse si imi facu cu ochiul."
"Mie mi-e de ajuns ca sa spun nu." Mi -am afişat un zambet victorios.
"Te roog. Ar cam trebui sa vorbim." Ma privi fix in ochi si speranţa din ei ma topi. La dracu cu victoria aia.
"Fiee. Nu te bucura prea tare, Flecher." Ce ma bucur ca dl Smith a citit catalog.
"Catalog afurisit, huh? Hai sa mergem."
"Pff, pa Luke. Ne vedem maine pe holuri."
"Pa, frumoaso." Spuse si ma îmbrăţişa. Pielea mi se facu de găină. Săptămâna trecuta, cand a zis ca el a crezut mereu ca sunt frumoasa, daca nu a fost doar o replica? Ashton tuşi din nou si ne întrerupse. I-am zâmbit si m-am îndepărtat."Deci, tu si Luke...Nu iti e frica de zvonuri?"
"Poftim? Nu sunt cu Luke."
"Dar la cum il îmbrăţişaţi, clar nu iti pasa de toate zvonurile legate de el." Spuse, si pot sa jur ca a pufnit.
"Stai, ce zvonuri?"
"Anul trecut Lume se droga. Probabil inca o face. Dar, a fost destul de nepăsător sa vina la şcoala asa. A luat o fata in baie si i-a tras-o pana cand au inceput orele si era liniste, si se auzeau doar gemetele ei. Ii plăcea la nebunie curvei. Au fost suspendaţi o săptămână, iar târfă afurisita s-a mutat din oras." Poftim? Chiar o fi adevarat? Pielea mi se facu de găină doar la gândul asta ce ma bantuia. "Si asta e doar unul dintre zvonuri..."
"Nu il cred pe Luke in stare de asa ceva. De unde stii, măcar? Anul trecut nu erai la liceu."
"Ma gandeam eu ca nu o sa ma crezi. Eu nu eram, dar Calum da. Este tot a 10-a in liceul asta, dar in alta clasa. Nu se mai deranjeaza sa vina chiar asa de des la liceu anul asta. Dar anul trecut sa facut-o. Si crede-mă schimbat sau nu, Cal tot ştie tot ce se petrece. Poate ca dupa ce o s-o belesti din cauza lui o sa ma vezi diferit."
"Poftim? Ce vrei sa zici cu 'o s-o belesti'?"
"Vorbesti cu mine de parca as fi o afurisita de târfă care s-a culcat cu iubitul tau."
"Nu e vorba de asta dar tatuaj.."
"Nu." M-a întrerupt. "Nu ar trebui sa judeci o carte după coperta. Esti deşteaptă, tu ar trebui sa stii asta mai bine. Luke a facut mai mult chestii greşite ca mine, dar pe mine ma judeci."
"Dar de ce iti pasa măcar daca te judec? Mi-ai lasat mereu impresia ca nu dai doi bani pe parerea mea."
"Asta era inainte."
"Inainte de ce?"
"Inainte de intalnirea noastra, idioato!"
CITEȘTI
Sentimente Efemere// a.i. ff.
RandomAshton era genul de baiat dur, nu ii pasa niciodata de nimic. Bratul lui drept era complet tatuat, cranii, pumnale, oase il umpleau. Tatuajele il faceau dur, ii placea asta. Isi dorea sa fie inconjurat de oameni dar sa se simta singur, asa nu era ra...