Ashton's P.O.V.
"Salut, Mike! Am nevoie sa ma asculti putin. Am nevoie de un sfat."
"Orice, omule. Te ascult. E vorba de Amber, nu?"
"Cum ai stiut?"
"Iti citesc gandurile."Poftim?!"Glumesc, am vazut te uitai la ea la petrecerea din seara aia.."
"O."Era evident? Nici macar nu stiam ca ma holbam la ea.
"Deci..?"
"O, da. Era sa uit. Ieri a venit la mine. Si-a cerut scuze."
"Ok, un pas inainte. Boule, spune-mi ca i le-ai acceptat."
"Pai, am avut un moment de ezitare, dar apoi mi-am revenit."
"Ma bucur sa aud asta."
"Stai, acum vine partea cea mai buna."Nu inteleg de ce sunt asa entuziasmat."Am iesit la o intalnire. In padure"
"Aha, o intinire cu Ash. M-am prins. Era virgina?"
"Tampitule, nu genul ala de intalnire. Am vorbit si parca am vazut alta parte a ei, una speciala si fragila."
"Deci vrei o aventura de o saptamana in loc de una de o noapte? Sau vrei una pentru totdeauna?"Tampitul de Mike a inceput sa rade ca tembelul iar mie imi vine sa ii sparg moaca.
"Potoleste-te Gordon pana nu te sparg."S-a bosumflat ca un copil mic.
"Nu e amuzant, Flecher. Deci continua. Doar ai venit la mine pentru sfaturi. De cate nopti sa fie aventura?"
Incep sa cred ca a fost o idee stupida sa vin la Mike pentru sfaturi, dar imi este cel mai bun prieten. In fine. Odata am fost toti patru cei mai buni prieteni. Eu, Luke, Cal, si Mike. Dar Cal a inceput sa uite de noi, iar eu cu Luke ne bateam tot timpul pe fete cu care vroiam sa ne-o tragem, si am facut din asta o concurenta. Dupa ce am cunoscut-o pe Amber am incercat sa il alung cat de mult din peisaj. Intervine odata intre noi si mananca cu paiul o luna.
"Nu sunt sigur. Dar simt ca are ceva special. Ceva ce ma atrage si ma face sa vreau sa scotocesc dupa el ceva timp."
"Vai, micul meu invatacel. Vrei sa zici totdeauna."
"Ma rog.. Nu stiu ce simte ea, nu stiu nici macar ce simt eu.."
"Am o idee, azi facem o zi a baietilor, iar maine mergi la ea acasa si mai petreceti timp impreuna."Amber's P.O.V.
Este aproximativ ora 10 dimineata, iar eu stau in bucatarie, la tejgheaua inalta cu un laptop si o cafea fierbinte, numai in boxeri si un tricou alb pana la jumatatea fundului. Cautam toate liceele din oras. Intr-o saptamana incepe scoala. Cu media mea nu va fi greu sa intru la un liceu, dar mai intai trebuie sa ma gandesc la care. Sunt distrasa din gandurile mele de sonerie. Mama clar nu poate fi pentru ca lucreaza pana seara, asa ca ma duc si o decschid, fara sa iau in seama varianta vizorului.
"Buna, Amber! Ce faci?"
"O, Luke. Salut. Nu ma asteptam sa vi aici. Uhm, bine tu?"
"Bine, eram in trecere si mi-am amintit ca stai aici asa ca am zis de ce nu?"
"O, dragut din partea ta. Puteai sa mergi si la Ash, e chiar peste drum."
"O, el de obicei doarme la ora asta. Probabil s-a strecurat pe la 3-4 dimineata din dormitorul vrunei fufe, si acum e mort de oboseala si mahmur."O durere in piept m-a lovit. M-a lasat acasa aseara la 11:30. Daca Luke avea dreptate si a mers la vreo fata dupa? "Eu nu prea sunt de acord cu obiceiurile lui. Eu prefer relatiile stabile." Luke imi intrerupe gandurile ranite cu un zambet minunat, observand ochii lui albastri, si fortand acelasi zambet.
"Intra daca vrei."Ii spun eliberand calea. El zambeste fermecator si observ o gropita in obrazul stang. E asa frumos.
"Vrei cafea?"In intreb politicoasa.
"Da, n-am baut astazi."El se aseaza la tejghea si imi observa laptopul deschis.
"Vrei sa te inscrii la liceu?"
"Mda, ma gandesc inca la care."
"Pai eu am trecut a 10-a. Sunt in clasa cu Alison si Justin. In acelasi liceu sunt si Ashton si Mike. Ei au trecut a 9-a. Tu ce clasa esti?"
"A 9-a."
"O. Bun asa. Vrei numele liceului, sa te interesezi?"
"Ar fi minunat"
"King Rivers."
"Mersi."
"Oricand."Ochii lui scilpesc, iar mana lui o cuprinde pe a mea pe masa si imi zambeste."In regula, eu ar trebui sa plec acum."Spune in timp ce se ridica."Dar, am o intrebare."
"Te ascult."
"Ai sentimente pentru Ashton?" Frica e clara in ochii lui de un albastru superb ca cerul de vara.
"Nu. De ce as avea?"
"Esti sigura? Pentru ca am vazut cum te uitai la el in seara aia la petrecere si..."
"Si ce..?"
"Si am fost dezamagit. Adica, de cand te-am vazut prima oara te-am considerat frumoasa el a zis doar ca esti 'buna'. De fiecare data cand e o fata frumoasa prin preajma, el o ia, isi bate joc de ea, si nu conteaza daca noua ne place de ea, ea oricum nu mai avea incredere in noi.."
"Imi pare rau sa aud asta.. Nu as putea avea sentimente pentru el atata timp cat el nu are sentimente deloc.."
"Nu sti cat ma bucur sa aud asta.." Ma saruta pe obraz, apoi pleaca si imi face cu mana. Ii zambesc si inchid usa. Idioato, acum mi-am dat seama ca nu purtam pantaloni...
CITEȘTI
Sentimente Efemere// a.i. ff.
De TodoAshton era genul de baiat dur, nu ii pasa niciodata de nimic. Bratul lui drept era complet tatuat, cranii, pumnale, oase il umpleau. Tatuajele il faceau dur, ii placea asta. Isi dorea sa fie inconjurat de oameni dar sa se simta singur, asa nu era ra...