9.Bölüm

16.5K 1.3K 121
                                    


Allah'ım sen affet ya Rabb'im!Ubeyd'i düşündükce içime işliyor sanki.Bir müslüman olarak bundan nasıl kurtulmalıyım?Yani yeni devirde denilen bir nevî platoniklikten!

Bilmiyorum gönlüm daha mı çok yumuşuyor?Yada bana bakmadıkca ona daha fazla mı merak gösterdi nefsim?

Sinirle kafamı iki yana salladım.Güzelce bir abdest alıp namazıma hazırlansam iyi gelecek galiba.

Hemen hazırlanıp Rabb'imin huzuruna durdum.Seni senden daha iyi anlıyacak derdini anlatmadan bile derdini bilecek bir Rabb'in var daha ne olsun?

Huzurla namazımı bitirip tesbihimi çektim.Ardından ellerimi açıp Allah'ıma isteklerimi arzettim.Ne diyordu ayette?

"Dua edin,kabul edeyim!"

Bu kadar cömert bir sahibimiz varken ellerimizi kaldırıp yalandan mırıldanıp amin dersek vicdanımız sızlamaz mı?

Ve bir başka ayet meali:"Duanız olmazsa,ne ehemmiyetiniz var?"

Dua olmayınca bir hiçiz resmen!Ve her şekilde duamız kabul oluyor.Yani hiç biri boşa gitmiyor.

Bu dünyada verilenler veriliyor.Verilmeyenler ise ahirette daha güzel bir şekilde karşımıza çıkacak.Her hâlükarda kazançtayız aslında.

Ama ona zaman ayırmak..işte bunu yapabilirsek ne mutlu bize!

(Bu benim kendi duamdan bir kesit sizde kendinizi niyet ederek okursanız dua külliyet kesbedebilir inşallah:)

"Estağfirullah el azim el kerim ellezi lâ ilahe illa hu ve etübü ileyh subhâneh.

Allahümme salli ala seyyidina muhammediv ve ala âli seyidina muhammed.

Allah'ım sen affedicisin affetmeyi seversin beni ve bizi affet.

Bize iki dünya saadeti nasip et.

Sana lâyık bir kul,peygamberimize layik bir ümmet,anne-babama hayırlı evlat olmayı nasip et!

Ahirette peygamberimiz(s.a.v.)in sancağı altinda diğer peygamberler,ailem,akrabalarım ve diğer müslümanlarla toplanmayı nasip et!

Hallerimizi güzel hallerle hallendir!
Darda,sıkıntıda ve zorlukta kalmış müslüman kardeşlerimize yardım et Allah'ım!

Rabb'im evleneceğim insana peygamberimizin(s.a.v) ahlakını nasip et.Bana hanimlarina davrandıği gibi,çocuklarımiza da çocuklarina davrandıği gibi davransın.

Beni çok sevsin ve hiç incitmesin.
Dünya ve ahiret işlerinde hep benden önde olsun ve bana öncülük etsin.

Maddi,manevi zengin olsun.

Allah'ım çocuklarımızı senin rızân,Kur'an ahlakı ve peygamberimizin sünnetiyle yetiştirmeyi nasip et!
Amin..

Allahümme salli ala seyyidina muhammediv ve ala âli seyidina muhammed."

Duaya tövbe ile başlamak manevi olarak kirlerden arinmak için okunuyor.

Ardindan salavat ve sonunda okunan salavatin hikmeti de iki makbul dua olan salavat-ı şerifenin arasinda edilen dualar kabule daha yakın oluyor inşallah.

Secdeden kalkıp uzun zamandir aramayi niyet ettigim kardeşimi arayip uzun bir müddet konuştuk.

İki ayı kalmış sonrasinda hâfız olacak Allah nasip ederse.Bizlere de şefaatçi olur belki.

Sofrada olan durağanlığı normal karşılamaya çalıştım.Annem birşeyler söylemek istiyor gibi ama babam biraz daha beklesin dercesine bakiyordu.

Sofradan sonra anneme yardım etmek isterdim ama Zeynep'in aşaği geldiğini öğrenince ebeveynlerime haber vererek dışari çiktim.

Yanımda bir kız daha olduktan sonra içim biraz daha rahatlıyor sanki.Aslında bu vakitte çikmasaydik iyiydi ama çıktik artik.

Zeynep'le bir sokak aşağidaki parkın çardaklarından birine oturduk.

"Eee..Hümeyra ne var ne yok?" dedi sessizlikten sıkılan arkadaşım.

"Ne olsun iyiyim elhamdülillah.Ama içimde bir sıkıntı var Allah hayır etsin." dedim.

Kaşlarını çattı:"Hayır olur inşallah.Sen gönlünü ferah tut.Ben soğuk birşeyler alıp geliyim iç organlarımız da ferah olsun." dedi sona doğru kahkaha atarak.

Omzuna vurdum."Yaa..Zeynep! İyiyim bak muhteşemdim ama sen espiri yapana kadar." diyerek dil çıkardım.

Ayağa kalkti ve bana bekle işareti yaptı:"Sen biraz sessizliğin tadını çıkar ben beş dakikaya geliyorum inşallah." diyerek hızla yola çıktı.

Zeynep gidince ellerimin parmaklarıni iç içe geçirip düşünmeye başladım.

Şuan bir şey olmasa da kendimi toprakta kalmiş balık gibi hissediyorum.Derin nefes aldığimda yanimda oluşan hareketliliğe kafamı çevirdim.

Yok artık!Şaka olmalı bu!Bir ayı geçkin süreden sonra gelip konuşmaya mi çalişacak?Ondan önce kalkmak için hareketlendiğimde konuşmasıyla durdum.

"O olmaz.." dedi sadece.

Ne olmaz?

Kim olmaz?

Ne diyor bu?

Hafif kafami çevirdim.Evet bana bakmıyordu.İhtiyarsızca "Ne olmaz?" diyerek kafami ona çevirmeden dikilmeye devam ettim.

"İyi düşün Hümeyra.." dedi.

Anlamıyorum hiçbir şey!Ne olmaz?Ne yapacağim?Neyi düşüneceğim?Aklımın daha fazla bulanmasina müsade etmeyerek konuştum.

"Ne olmaz ve neyi düşüneceğim?" dedim acizce.

Yerinden kalkarak birkaç saniye bana baktiğini hissettiğimde konuşmayacağini düşünerek yürümeye başladım.

Biraz ilerlemişken arkamdan hafif sesini yükseltti.

"Fatih'e ne cevap vereceğini iyi düşün Hümeyra!"

Platonik Müslüman!(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin