3.Bölüm

21.4K 1.6K 442
                                    


Emrin olur paşam!Dalga mı geçiyor bu benimle?Bide yakışıklı çocuk diyor hey Allah'ım bana dayanma gücü ver.

Kendimi sakinleştirmek adına inşirah suresini okuyarak yattım.

***

Sabah ezaniyla aynı anda başlayan alarmımı kapatarak ezan bitene kadar abdestimi alıp seccade başında bekledim.

Bittiğinde ezan duamı yaparak namaza durdum.Namazim bittiğinde tesbihden sonra aklıma daha çok sabah namazında gelen Hz.Ali'nin duasıyla duamı bitirdim.

"Allah'ım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle.Hakkımda olanı da gönlümü razı eyle!Amin!"

***

Hassas olan uykuma kötü sözler sıralamamak için 'estağfirullah ya' diye mırıldandım.

Tamam inşaatlar lazım birşey ama bu makinelerin daha sessizini bulamazlar mı ya?!

Her neyse kimi kandırıyorum biri kaldırana kadar uyuyan insanlardan olmadım hiç.Bir müddet sonra kendim uyanıyorum zaten.

Saate baktığımda 10:10 olduğunu gördüm.Ne derler bu duruma?Biri seni düşünüyor.Kendi kendime göz devirip elimi yüzümü yıkamaya gittim.

Rütin işlerimi hallettiğimde mutfağa giderek kahvaltı hazırlamaya başladım.

Masayı güzelce donattiktan sonra annemi kaldırmak için odasına yöneldim.Babam çoktan işe gitmiş olmalı.

Beraber sohbet ederek yaptığımız kahvaltının ardından ev işlerinde anneme yardım edip okul için hazırlandım.

Tabi yolda önüme çok eğdiğim kafamı direğe çarpmaktan son anda kurtardım!

"Selamün aleyküm.." dedim yorgunca.

"Aleykümselam canim.." dediler onlarda benden farksızca.

Üzerimizde olan büyük bir sessizlikle sınıfa çikarak derse odaklanmaya çalıştık.

Molada birşeyler yemek için kantine inerken hızla koşan biri çarpınca yanımdaki boşluğa düşmekten son anda bir kol kurtardı.

Sanırım oda bunlara dikkat eden bir insan olmalı ki hemen elini kolumdan çekerek yüzüme bakmadan:"Afedersiniz..bir anda reflex oldu..hakkınızı helal edin." dedi.

Çok uzamasını istemediğim için mırıltıyla:"Helal olsun.." dedim.

Arkadan arkadaşları olduğunu tahmin ettiğim kişiler 'Fatih hadisene oğlum' dediklerinde harekete geçti.

"Teşekkürler" dedim hızla gitmeden.Kafasını sallamakla yetindi ve hızla uzaklaştı.

Kevser'in cümlesiyle Zeyneple ona bakakaldık.

Omuz silkip gülümsedi."Sevgili abim Fatih"dedi.

***

Hızla biten derslerin ardından Kevserlerin evine doğru yol almaya başladım.Son iki sokak kalmışken kolumdan tutan elle yerimden sıçradım.

Bakmaya korkuyordum.Kim bilir kimin nesi kimin fesi?Ne fesi ya?!Şuan korkudan gözlerim doldu ama kendimi çabuk toparlayıp elini kolumu çekerek kurtardim.

"Şimdi de mi kaçacaksın?" dedi alayla.

Ne döndüm ne de cevap verdim.Veremezdim ki!Benim dönmiyeceğimi anlamış olmalı ki önüme geçti.

"Hadi ama cidden mi?Neden gelmedin yarım saat seni bekledim!" dedi sitemle.

Kafamı kaldırmadan göz devirdim.Sanki ben dedim buluşalım beni bekle diye!Hey Allah'ım ya!

"Bak üzgünüm tamam mı?Şuan ne için olduğunu bilmesem de.." dedi kendi kendine.

Ben konuşmadıkca sinirlenmeye başladığını hissettim.Cevap vermeden bir iki adim atmışken bağırmaya başladı:

"Lanet olsun ya!İlk kez bir kızı çağırıyorum gelmiyor!Konuşmaya çalışıyorum beni yok sayıyor ve neden gözlerime bakmıyorsun?!!" diyerek duvara tekme attı.

Bir şey söylemeliyim yoksa burada birileri görurse yanliş anlayabilir.Yavaşca dönüp"Yapamam.." diye mırıldandım.

Hafif bir tebessüm ettiğini hissetsem de bakmadım.

Bana yaklaşmaya çaliştiğinda elimle dur işareti yaptim.

Sinirle elini saçindan geçirip bana bakti:"Neden araya mesafe koyuyorsun?Taktiğin eşarp mi mesele?Benim annemde takıyor bunu yadırgamam." dedi.

Annesinin öyle olmasina şaşirmişken kendimi toplayip konuştum:"Bak şuan burda görülürsek bile benim açimdan hiç hoş şeyler olmaz.Onun için gidiyorum.Bir daha rahatsız etmezseniz sevinirim." dedim ciddiyetle.

"Buna bir anlam veremiyorum neden?!Neden bana bakmiyorsun neden konuşmuyorsun?!" dedi önceki kadar sinirle.

Artık gitmem lazim gerçekten.Ama böyle..derin bir nefes alarak anlık gözlerine bakıp yeniden indirdim.

"Haram anlıyor musun haram!Şuan burda başbaşa olmamiz,sizinle benim konuşmam ve gözlerine bakmam!Ateşte daha fazla yanmak istemiyorum.Lütfen daha fazla rahatsiz etmeyin!" diyerek arkami dönerek dolan gözlerimi serbest bırakıp gideceğim yere yöneldim..

#Ve kötü kalpli yazar burda bitirir :)
Kızmayın bana bir gün geçmemişken yeni bölüm attım sevin beni :D#

Platonik Müslüman!(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin