Medya asrının buluşmaya giderken kıyafeti
Bugün mesaj sesiyle uyandim. Bu saate kim mesaj atar ki saate bakdigimda 12 ye geliyordu. Ve mesaj tabi ki yağız dan
Gönderen; sarı bela
Bugün bir şeyler yapalım mi?
Gönderilen; sarı bela
Olur. sahile gidebiliriz
Gönderen; sarı bela
Tmm saat 2 de seni alırım :)
Bugün güzel başlamıştı umarım böyle gider. Hemen üstüme gri t-shirt mavi şortumu giydim ve aşağı ya indim ben hariç herkes kahvaltıdaydı .
- Günaydın ateş ailesi
Gökhan,babam annem hep bir ağızdan
-günaydın asrın ateş dediler.
Çok mutlu oldum masaya oturdum.Sessizliği gökhan bozdu.
- Anne bugün berkelerde parti var onun için geç kalicam merak etmeyin
-tamam oğlum.
-anne bende bir arkadasimla sahile gidiyorum haberiniz olsun.
-bugün de giden gidene. Dedi babam annem söze girdi.
-kocacim bende alışverişe çıkacağım.
-tamam o zaman bende holdinge gidiyorum.
Bugün herkes bir yere gidiyordu. Saat 13.30'a geliyordu. Bende hemen üstüme giyinmeye odama çıktım. Ve günlük güzel bir elbise çanta derken hazirdim ve tam zamaninda mesaj geldi.Gönderen; sarı bela
Asagidayım ve bekliyorum.
Çok heyacanliydim sanki bugün böyle icimde kelebekler ucusuyordu tamam mi mevsim sonbahar olabilir ama sanki içim ilkbaharı yaşıyordu. Siyah babetlerimi giydim. Öyle kolay kolay topuklu giymezdim. Kapıyı acmamla bir meteorla karsilamam bir oldu.-her gün böyle olmak zorunda misin?
-nasıl olmak zorunda mıyım?
-her gün diyorum beni benden almak zorunda misin ?
-tesekkur ederim.ben asrın ateş teşekkür mü etmiştim. Ama şuan cok fena kizardigima kalibimi basabilirdim yağız görmesin diye kafami aşağıya egdim. 2 parmağıyla cenemi kaldırdı.-kafani eğme prensesim tacın düşer.
Hem benden utanmana bayiliyorum. Dedikten sonra yanaklarimi sıkmaya başladı.
- ya ne yapıyorsun yağız. diyip eline vurdum sonra küçük çocuk gibi dudak büzup kollarını göğsünün üzerinde bagladi. Ama böyle çok tatlı olmuştu bu sefer dayanamayıp ben onun yanaklarimi sıkmaya başladım.
-ay ay yagizcik uzun saclisina prensesine Darılmis mi yerim ben onu....
-ne dedin sen?
- hiç hadi gitmiyor muyuz ?
-iyi öyle olsun rapunzelim benim..
Yine utanmıştım ama biraz tamam daha cok..
-prenses arabamla mi gidelim yürüyerek mi ?
-yürüyerek gidelim.
-tamam.ve sonra yürümeye başladık . tam sahilde banka oturacakken bir çocuğun caddeye firladigini gordum annesiyle telefon ile konuşuyordu. Ben bir zamanlar atletizme gitmiştim onun için hızla koşarak kiz çocuğuna araba çarpmadan onu yavaşça ittim. En son yagizin bana doğru geldiğini gördüm. Ve gerisi karanlık.Kusura bakmayın arkadaşlar biraz kısa oldu çünkü sarjim azdı anca bu kadar oldu lütfen oylayıp yorum yapmayı unutmayalım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Saçın Sarı Belası
Teen Fictionhayat normalde doğduktan hemen sonra başlar ama onların hayatı bir doğum gününde başladı... insan sevdiğini dövmemeli seveceği insanda dahil... herkesin kalbi atar marifet ritmi değiştirebilmek.. ve ikisinin ritmi davuldan beter... onlar birbirleri...