Bugün doruk malinin su dokmesiyle uyandım.
- malmisin lan sen nabiyon bu soğukta.
- yarım saattir uyandırmaya çalıştım uyanmadin.doruğa baktığımda bizim okulun forması vardı
- doruk yoksa sen...
- evet canım annem tekrar buraya taşınmaya karar verdi babamla Dilara da gelecekler . dedi oha bu çok güzel bir haberdi.
- oo desene hep birlikteyiz.
- dedim gitti neyse sevgilin mi dır nedir seni bekliyor.
- tamam sen çık ben geliyorum. Dedim ve doruk çıktı. bende lavabo ya girdim elimi yüzümü yikadiktan sonra okul kıyafetlerimi giydim. sacima dağınık örgü yaptim ve çıktım. Aşağı indiğinde bir tek Gökhan esila yağız ve doruk mali vardı.
- annem babam teyzem nerede
- şirkete gittiler annenler teyzeni biliyorsun zaten.kesin spor salonunda dadır
- o zaman çıkalım dedim ve çıktık.
- doruk canim sen yağızlar ile gidiyorsun dedi. Arabaya binip uzaklaştılar.
- valla kusura bakma Doruk kardeşim biz daha yeniyiz sen burdan okula yürümeye başladım mi 5 dakikada bizim okuldasin dedi ve kapımı acti ben bindim ve yağız bindi bizde yola çıktık.Doruk'tan
İki arabada beni alamayınca bende yürümeye başladım. Karşıdan çok tatlı bir kız bana doğru koşmaya başladı tamam malim falan ama çok yakisikliyimdir kız kollarını acti bende bana sarılacak derken arkamda duran güzel kıza sarıldı.
- alara seni çok özledim. Dedi benim tatlı bulduğum kiz güzel olan ise
- bende seni çok özledim seram.dedi ben önlerinde onlar ise benim arkamda yürüyorlardı. Benim hakkimda konuşmaya başladılar
- sera çocuğa bak meteor valla bizim okula yeni geldi galiba dedi alara.
- neresi meteor Allah aşkına ya dedi. Sera hanım bende doruk Akarsuysam bu lafları ona yedirtirecektim ben onları dinlerken okula havalı bir giriş yaptım bütün kızlar tabi ki de bana bakti hi hı sonra alara ve sera bana yakin oldukları için kızlar kafalarini öne eğdi. Ama bir şansları vardı tabiki etrafa baktığımda asrın bana hayvan gibi el sağladığı için görmemezlikten gelemedim ve ona doğru yürümeye başladım ama sera da arkamdaydi ikimiz gelince biraz şaşırdı.
- ben sera ya el sallamistim ama . dedi bende bozuntuya vermeden ilerdeki kızların yanına giderek konuşmaya başladık tabi beni gorunce dipleri düştü.Asrın'dan
Biz okula varmıştık cardaga gittik oturduk sohbet ettik sonra girişten havalı havalı meteor kuzim içeri girdi resmen bütün kızların dibi düştü. Arkasinda sera ve alara vardı serayi çok verdim ama alara yı biraz daha az severim ben seraya hayvan gibi el salladım görünce gelmeye başladı.
Doruk da gelmişti.
- ben seraya el salladım ama dedim. Tabi benim kuzenim altta kalmadan aramızdaki kizlara ilerledi ve konuşmaya başladılar.
- ee sera nasilsiniz dedim.
- iyiyiz sen nasılsın asrın
- bende iyiyim
- birazdan zil çalar sıraya geçelim dedi.
- tamam dedim ve sıraya geçtik erkeklerden en uzun yağız kızlardan en uzun bendim. Onun için biz hep arkadaydik bir anda gözlerimi bir el kapattı bu malligi kesin serkan yapar.
- serkan dedim. Hemen
- brova harikasın dedi serkan
- o bi kere bravo taam mi dedi alara
- bizde brova dedik ikinci aynı Anda
- neyse hadi susun dedim. Müdür konuşmaya başladı.
- evet sevgili öğrenciler okullar arası futbol maçları yapılacaktır yalnız isteğe değil yeteneğe bağlıdır sevgili meslektaşlarım beden hocalariniz seçecektir bugün ders programı yenilenmiştir bütün sınıflara yeni ders programı verilecektir .şimdi bayrak töreni için rahat hazır ol dedi ve istiklal marşına başladık müzik hocamız Sevim hoca bize işaretleri göstererek marşımızı okuttu sonra sınıflara dağıldık.
- hey gençlik artık bu sınıftayim dedi emircan
- oha neyse ya iyi olmuş dedim. Sonra hoca girdi dersimiz matematik şeref hocanın
- asrin kızım gel buraya dedi. Bende hemen koşarak yanına gittim.
- kızim seni aşağıda müdür bekliyormuş nöbetçi öğrenci bana öyle dedi.
-tamam hocam dedim ve dersten çıktım. Ben cikarimda yağız durur mu yagiza hemen peşimden yavaş yavaş geliyordu bende bic bilmiyormuş gibi devam ettim. Sonra mudurun odasını tiklattim gel sesinden sonra içeri girdim.
- buyrun hocam dedim
- evet bakalım asrın otur lütfen
Bende hemen turkuaz koltuklardan birine oturdum
- evet asrın biliyorsun ki okulumuzun. Birincisi sensin ve okullar arası yarışmalar yapılacak bir iki kişi bizi temsil edecek ve iki kişi daha lazım bnde sen ve yağız olmani istiyorum çünkü ikinizin puanları birbinize çok yakın yeteneklerinizden bahsetmiyorum bile şimdi sen niye yağızi çağırmadiniz dersen ben onu ikinci ders cagiracagim immm. İşte senin kararın kabul mü?
-hem de nasıl kabul dedim.
- tamam ama senden son ricam okula yeni bir öğrenci geldi ona yardım etmen gerek ben sizin sınıfa yolladim.
- doruk mu hocam o benim kuzenim
- o değil eray solmaz okulumuza dediğim gibi yeni geldi.
- tamam hocam izninizle ben sinifima gidiyim.
- tamam Asrın Dediklerimi unutma. Dedi müdür bende kafamı sallamakla yetindim.ve müdürün odasından çıktım ben cikyigimda sera yanima geliyordu.
- ee müdür sana yarışma için çağırdı dimi.
- evet de sen nerden biliyorsun
-sacmalama müdür başka niye cagirsin dedi ben ve sera birbirimize bakıp gülmeye başladık.sonra kendimizi zoraki bir şekilde durdurduk.
- hadi sınıfa çıkalim dedi.
- ne sınıfa çıkması zil calicak birazdan.
- o zaman kantine gidelim. Dedi
-tamam dedim ve okuldan çıkıp kantine girdik.
- serdar abi bizi iki tost iki içe tea dedim ve serdar abi kafasını salladı. Ve sonra zil çaldı bi tabikisi tostumuzu yiyoruz kantine ilk esila,Gökhan ve yağız girdi. Ve sandalye alarak bizim masaya oturdular.
- vay aşk olsun asrın sen hemen sat beni zaten
- ya knkcim anlatabilirim dedim
- gerek yok asrın ben gorecegimi gordum saol dedi
- ay cnm kardesim ay bnm küfürbaz haydom onunla karşılaştık sonra zil calicak diye kantine indik bu kadar.dedim sera bana kötü kotu bakamaya başlayınca dudak büzup omuzlarimi kaldırıp indirdim.
- gençlik bi parti varmış gidelim mi lan dedi. Gökhan
- he AMK bide senin partilerinle uğraşamayiz dedi yağız.
- ya bence gidelim kaç zamandır partilere katilmadik Dedi esila sonra yağız zorlada olsa ikna oldu bizde gitmeye karar verdik bugün çok eğlenceli olacak...Arkadaşlar kusara bakmayın geç ve kısa bir bölüm oldu ve medya çirkin yazarımız bisey bulamadım... eleştiri beğeni öneri ne varsa lütfen bana ulaşın sizi çok seven uzun sacliniz muck muck öptüm by...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Saçın Sarı Belası
Roman pour Adolescentshayat normalde doğduktan hemen sonra başlar ama onların hayatı bir doğum gününde başladı... insan sevdiğini dövmemeli seveceği insanda dahil... herkesin kalbi atar marifet ritmi değiştirebilmek.. ve ikisinin ritmi davuldan beter... onlar birbirleri...