Bugün yağız'in mutluluk veren o şarkı gibi sesiyle uyandım demek isterdim ama öyle olmadi.
-Asrın kalk annen sana sesleniyor. Diye durtuyordu.
-yağız omzumu kirdin galiba.dedim yağız da dusunurken gibi durttugu yerleri öptü.
-şimdi geçti . dedim
-ama gerçekten rapunzelim annen geliyor.dedi ve sonra ayak sesleri duydum ve hemen yağızi yatağın altına attirdim ve sessiz olmasını söyledim. O ise kafasını sağlamakla yetindi.o sırada annem içeri girdi.
Bende esneyerek.
- Günaydın annecim.
- ne günaydın i asrın tünaydın.
-saat 12 oldu mu ya
-kızim uykuna duskun olduğunu bilirdim de bu kadar değil.
-anne ye ve oyun oynadik da ondan
- tabi tabi kalk hazırlan havalimanına gideceğiz.
-neden ?k
-Rusya'dan (ülkelere saygı asdfssdaaadqs neyse) teyzen gelecek.
- harika bana elayza adını koymasaydi iyiydi ama. Maria teyzemi çok severim zaten teyzem diye demiyorum benden daha dass ve kuzenlerimi gorseydiniz bayilirdiniz.
- kızim hadi oyalanma hiLi ol beş dakikada aşağıda olacağını umut ediyorum.
-tamam anne. Dedim ve annem. Odandan çıktı.
- yağı cikabilirsin annem gitti.yağız ses vermiyordu. Ben kafami aşağı baktığımda uyuya kaldığını gordum.ve bu fırsat kaçmaz diyerek fotoğraflarını çektim.
-yağız,yağız
-beş dakika daha aşkım.
Ben de bu tatliliga dayanamayıp yanağını öptüm. Ve yağız anın da gözlerini açarak kafasını yatağın demir kısmına vurdu.ben kahkaha atarken yağız kafasını ovuyordu.
- ne guluyorsun ya bursa kafam ezildi. Dedi ve yatağın altından cikti.
-ben uyuduktan sonra ne oldu
-teyzemler gelecekmis.
-he o zaman bisey kacirmamisim iyi.
-hadi bakalım sarı maymun sana yol göründü.
-tamam rapunzelim ben gidiyorum
- bekle bahçeye bakayimda kimse seni görmesin.dedim ve balkondan aşağıya baktım kimse yoktu.
- tamam etraf boş
- hayat hayat değil bildiğin aksiyon filmi.
- hadi hadi fazla konuşma da git.
- bir elvada öpücüğü almadan gitmem
-iyi bakalım. Dedim ve yanağından öptüm. Ve balkondan atladı iyi ki çatı katını secmemisim.
- bay bay rapunzelim tekrar geleceğim.
- bağırma ya duyacaklar dedim. Ve el sakladım o da bana el salladiktan sonra gitti ben de balkon kapısını kapattim. Ve üstüme. ( multide) bir şeyler giyindim. Ve aşağı indim.
- günaydın canim ailem Gökhan nerede acaba?
- o arkadaşlariyla gitti.
-hmm tamam o zaman dedim ve babam konuşmaya girdi
-hızlı kahvaltı et birazdan gideceğiz
-tamam babacim. Dedim ve çabucak bir şeyler atistirdim.
- hadi kalkalim anne dedim. Ve kalktik. Ben uzun hirkami ve çantamı aldıktan sonra kapıdan ciktim. Ve babâmin arabasina arka koltuğa bindim. Çünkü kesin annem öne binecekti.annem ve babam da arabaya bindiler ve babam arabayı çalıştırdı.
- Asrın yarın senin okulun başlıyor biliyorsun değil mi ? Aaa tamamen unutmusum.
- yok babacim ben unutur muyum?
- tabi canım sen unutur musun? Dedi babam yalan söylediğimi anlayan bir gülüşle. Evet bende o yalan söylerken ya. Kızarıp ya da burun ile ilgili bisey yapan bi kızim ne olmuş yanı yalan soyleyemiyorsam.
-hadi bayanlar geldik . dedi babam
Ve indik. Ve ben koştura koştura içeri girdim . ben girdigim de teyzem bir elinde bavul diğer elinde çanta olarak yürüyordu. Ben de koşarak teyzemin üstüne atladim tabi siz bilmiyorsunuz teyzem boksör du ben üzerine atladığımda o da bana sarıldı . ve beni yere indirdi.
-teyzem nasılsın kuzenimi niye getirmedin.
-gelemedi o işte dedi.ve bir anda ayakların yerden kesildi beni havaya kaldirana baktığımda bu doruk'tan başkası değildi onu girdiğinde kendimi ona bıraktım. Ve bir sure döndükten sonra beni indirdi.
- Doruk kuzen seni çok ozlemisim.
-bende seni elayzam.
-ya Doruk yapma ama ben teyzem gelmedi diyince uzuleyim.senin yaptığına bak.
-tamam Asrın şaka yaptim. Canım benim.dedi ve sarıldı.
- hadi -annenlere dışarıda bizi bekliyor.dedim ve çıkışa ilerledik ve arabanın yanına geldik.
- canım kardeşim nasılsın iyi misin?
-iyiyim ablam siz nasılsınız
-bizde iyiyiz murat ile gecinip gidiyoruz.
- iyi iyi hadi evde ederiz sohbeti. Dedim ve arabaya bindik.
-bu arada senin Gökhan nerede .dedi
- valla en son annem kahvaltıda arkadaşlarında olduğunu söyledi.
-tamam.dedi eve geldik. En son ben indim. Kapıyı çaldık. Ve Gökhan mali kapıyı acti.
-o kuzen sen buralara uğrar miydin ya dedi. Gökhan.
-senin de pek uğradığın söylenmiyor.
- hadi içeri geçin. Dedi ve içeri geçtik.
-valla ablam Enistem ve sevgili çocuklarım sonra sohbet ederiz benim çok uykum var dedi. Bizde hep bir ağızdan
- iyi uykular dedik.
-eee kuzenler valla beni gezdirmezseniz.darilirim.
-ayıp ettin hazırlan gel bekliyorum.
Dedi Gökhan
- bende gidiyim hazırlanıyor dedim.
- tamam ben odami biliyorum zaten dedi doruk biz dorukla yukarı çıktık. O odasına girdi bende kendi odama.
Ben ustume ( multimedya da ) giydim. Ve odadan çıktım. Ve merdivenleri indim.
- o kızım sen küçükken kezbandin şimdi valla daşsin valla.
-saol kuzen sende . dedim
-hadi gidelim gençlik daha sevgilimi alicam dedi " sevgilim " kısmına vurgu yaparak.
- tamam bende sevgilime mesaj atayim gideceğimiz yere gelsin
- tamam arabaya binelim öyle yaz.
Dedi Gökhan ve arabaya bindik. Sonra esilaya almaya gittik. Ve ben yagiza mesaj attım.Gönderilen; sarı bela
Sevgilim yağız bey sizi sahilde alperin cafesine bekliyorum. Çabuk gel. :))))!?
Gönderen; sarı bela
Gelmezsem ne olayim. Bekle beni elayzam...;)))))
Bu mesajına gulmustum.ve Gökhan
- geldik asrın inecekmisin artık
- iyi be dalmisim.dedim ve arabadan indim. Ve tam çantamı alacaktim ki yine ayaklarim yerden kesildi.
-sevgilim beklemiyormuydun dedi yağız
-yağız ne yapıyorsun ödüm patladı.
-ödün olayim patlat beni asrinim
- tamam yağız indir beni
-tamam tamam dedi ve beni indirdi.
Ve sonra elimden tuttu ve yürümeye başladık.
-ama cafeyi geçiyoruz.
- biliyorum onun için geciyorum ve daha farklı bir yere gideceğiz.
-tamam sen nasıl istersen beyim. Dedim
-hadi devam edelim hanım.dedi yağız bana uyarak birlikte yürümeye devam ettik ve karşıma çok güzel bir sürpriz çıkmıştı.
- evet asrın ateş bir omur boyu bu mükemmel yakışıklı baklavali sarı belası sevgilin olsun ister misin ?
- hemde çok isterim dedim.
- valla ben olsam bende isterim.
-istersen hemen Egon tavan yapmasın yere çalışmasını istemeyiz
- seviyorum lan seni dedi
- bende seni seviyorum lan dedim. Ve anira anira gülmeye başladık . sonra birden alkış sesleri duydum ve doruk,Gökhan,esila da bizi alkışlıyordu. Ve sonra yağız anlimi uzun bir sure öptü. Bende onun yanagindan öptüm
-çok masumsun ve bir omur boyu benim karanlık hayallerine beyaz bir umut olacaksın dedi.
- sende benim beyazligimda ki kara sevda olacaksın dedim.
Ve ellerimi tuttu. Ve bir yerden müzik de sesi duyuldu .tahmin ettiğiniz gibi benim en sevdiğim şarkıydı. Ve bütün çiftler dans etmeye başladı. Şimdi siz senin kuzene ne oldu diyeceksiniz doruğa baktım o da bir kızla dans ediyordu. O tiple zaten sap kalamazdı. Çevreye bakindigim herkes kalp oluşturup dans ediyorken biz kalbin içindeydik.
- gözlerini kapat rapunzelim dedi ve bende dediğini yaparak gözlerimi kapattim. Ve kafama bir şey konuldugunu hissettim
-şimdi gözlerini acabilirsin rapunzel dedi ve gözlerimi actim ve birden kafama güller yağmaya başladı . ben de göz yaşlarımi tutamadım ve yanağından süzülmelerine izin verdim.
-aglama guzelim gamzelerini goster bakiyim dediğinde bende guldun.
-işte benim rapunzelim bu gamzelerin e aşık olduğum aglama sakin dedi .
-mutluluktan olsa bile aglama dayanamam dedi. Ve bende yagizin boynuna sarildim. Ve oda bana sarıldı ve bende bu ani sonuna kadar değil sonzu kadar surdurmek istedim. Çünkü gerçek aşkı bulmuştum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Saçın Sarı Belası
Novela Juvenilhayat normalde doğduktan hemen sonra başlar ama onların hayatı bir doğum gününde başladı... insan sevdiğini dövmemeli seveceği insanda dahil... herkesin kalbi atar marifet ritmi değiştirebilmek.. ve ikisinin ritmi davuldan beter... onlar birbirleri...