Hafif Uğultular duyuyordum. Ama ses netlesmisti. Bu ses sarı belama aitti.
-bugün sahilde sana pamuk şeker alacaktim beraber lunaparka gidecektik sonra be sana sevgilim olup beynimin etini yer misin? Diye soracaktim sende bana evet diyecektin ben seni mutluluktan donderecektim sonra seni eve birakacaktim. Sen mutluluktan uyuyamazsin diye gece camına gelecektim ama olmadı sen kendini 7 yasında ki küçük bir kız için hayatını tehlikeye attin benim küçük süper women rapunzelim bende olsam aynı şeyi yapardim ama sen benden önce davrandin be güzelim bu arada icimden umarım kalkıp erkekligime tekme atmazsin diye dua ediyorum. Hadi kalk be güzelim söz sana kokteyli dondurma alicam hemde böğürtlen de olacak bol sos bol fıstık tam istediğin gibi seni çok seviyorum hadi kalk canımın asrını söz seni ilk Beşiktaş derbisine götürmezsem adam değilim hatta senin ile maç yapacağız ben senin yenmene izin vericem hadi benim disi kartalım hadi Q7'im Allah belami versin ki seni Beşiktaş kadar seviyorum...
-bende seni kartalim.
- asrın aşk- guzelim iyi misin?
-iyiyim ben
-annenlere haber veriyim.
-neredeler ?
- hepsini kantin e gönderdim iki gün boyunca hep yanindalardi ne yemek yediler ne su içtiler neyse hemen çağırıyorum.. Dedikten sonra çıktı. Yarim saatir onu dinliyorum veya bana gerçekten aşık olduğunu anlamam uzun sürmedi ama ben ona aşık mıydım ya onu üzecek yaparsam umarım onu uzmem. Ama gerçek ten o sarı kafa yı çok seviyorum.ben bunları dusunurken içeriye annem babam Gökhan girdi. annem;
- kızim iyi misin sen deli misin arabanın önüne atiyorsun?
- anne deli değilim sadece aklımdan geçen tek şey kızı kurtarmak ti sorumsuz annesi yüzünden ona bir şey olmasını istemedim.
- bu kadar iyi kalpli olmak zorunda misin
- evet bu dünya ya senin kadar iyi kalpli insanlar bırakılmalı kardeşim.
-babacim neyse ki iyisin bir daha aynı şeyler olmaz umarim.dedikten sonra aile sarılmasına geçtik sonra içeriye doktor ve yağız girdi doktor durumunun iyi olduğunu 1 saate çıkabilir siniz dedi babam yağız ve Gökhan çıktı.annem uzerimi gitmeme yardımcı oldu ve babam hastane çıkış işlemlerini hallettikten sonra çıktık ben eve gelir gelmez kendimi yatağa attım ve uykuya daldim..Yağız'dan
Evet şuan aşık olduğum ki ile sahilde yürüyorduk ama bir an asrın koşmaya başladı ben ne olduğunu anlamaya çalışırken aynı zamanda asrının peşinden kosuyordum ben gidene kadar asrın kızı yavaş ve cani açılmayacak bir şekilde itti ama araba asrina çarptı sanki kalbime hançerler saplaniyordu. Hemen asrını kucağına aldim ve taksiye bindik hastaneye varınca adam kapımı acti hemen koşarak hastaneye girdim.
-çabuk sedye getirin doktor yok mu burada
-tamam beyefendi ben doktorum tam olarak ne oldu ve siz kimsiniz
-ben sevgilisiyim kendini küçük kızı kurtarayim derken arabanın önüne attı.
-tamam siz sakin olun yeter ki . ve benden canını söküp alıp gittiler ve n hemen Gökhan i aradım
- alo kardeşim nbr ya asrın yanında değil mi
- Gökhan sana bir söyleyecegim ama hemen telaş yapma
- ne oldu yoksa asrina mi bir şey oldu
- evet şuan özel ..... Hastanesindeyiz.
-tamam geliyorum . dedi ve kapattı o zaman doktor çıktı.
-1,2 güne uyanır hiç meraklanmayin kritik hiçbir durum yok bunca yıllık doktorum böyle sağlam bünye görmedim.. Neyse tekrardan geçmiş olsun..
- teşekkürler... Dedikten sonra doktor gitti Gökhan geldi ,2 gün asrının başında bekledik. herkes odaya girdikten sonra ben girdim. Ve diğerleri kantine gittiler ben asrinla konuşmaya başladım .ve tam seni seviyorum dişi kartalın diyip çıkacakken asrinda; bende seni kartalim demişti şuan kulaklarima inanmıyorum neyse ki sonra eski halime dönüp herşeyi anlattım ve gidip annesine falan haber verdim.esila gelmemişti çünkü kimse onun bilmesini istemedi... Sonra asrın taburcu oldu ve eve gittiler ve asrın kesinlikle gider gitmez kendini yatağa atacakti. Bende daha sonra sevgilim olmasını isteyecektim eve geldim ve asrını düşünerek güzel bir uykuya daldim...Medya da asrinin hastane kıyafeti ve taburcu olduktan sonra ki kıyafetleri lütfen voteleyip yorumlayalim bazen çok kelime hatası yapıyorum eğer söz rahatsızlık veriyorsa lütfen bana bildirin.... :)))))?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Saçın Sarı Belası
Teen Fictionhayat normalde doğduktan hemen sonra başlar ama onların hayatı bir doğum gününde başladı... insan sevdiğini dövmemeli seveceği insanda dahil... herkesin kalbi atar marifet ritmi değiştirebilmek.. ve ikisinin ritmi davuldan beter... onlar birbirleri...