Asrın'dan
Esila ve yagizin telefonu çaldı ve gittiler bizde hesabı ödeyip. Yânibi Gökhan ödedi. Ve eve geldik. Saate baktığımda 8:30 tu ve gayet normal bir saatte geldiğimiz için ailemiz kizmadi.
Ben iyi geceler dileyip yukari çıktım.pijamalarimi hazırlayıp banyo ya girdim bir yarım saat sonra çıktım giyindim sonra saclarimi taradim sonra pencereden bir ses geldi pencereyi açtım birde ne öğretim benim sarı maymunum pencerede ama pencereden ona bakıyorum bildiğimiz pencereye yapışmış pencereyi açtım ve içeri atladı.
- gelmene bir şey demiyorum ama neden balkon değilde pencere valla bak çok merak ediyorum.
- asrın bırak dalgayi sana anlatmam gerekenler var.- iyi anlat bakalım.
- öncelikle rahatlık .dedi yatağıma uzandı .
- tabi sen gelince anlatacağım. Dedi bende gittim ve yanına uzandim.ve bana sarıldı.bende ona sarildim. Ve anlatmaya başladı.
- bugün gerçek babamla tanıştım bizi gerçekten terk etmediğini söyledi. Annemin hamile olduğundan bile haberi yokmuş. Ve 17 yıl boyunca ne gorusmusler ne de konuşmuşlar. Ve yeniden evleniyorlar ve üvey kız kardeşim var. Ve benim üvey kardeşim senin en yakın arkadaşın biliyor musun? Ve ben gerçekten sevineyim mi uzuleyim mi bilemedim.onun için kalbimin götürdüğü. Yere geldim.
-kalbinin götürdüğü yer benim yanım mi ?
- asrın ben galiba sana aşık oldum.
-sencr daha erken değil mi daha bir birimini tanimiyoruz bile
- sacmalama seni adım gibi tanıyorum.
-ispatla o zaman.
-tamam sor söyleyeyim
-tamam benim en sevdiğim meyve suyu
- tabi ki vişne.
-Tamam bu basitti beni tanıyan herkes bilir.
-yav he he...
- benim söylediğim en güzel şarkı
- ah bu ben mazhar alanson
- tamam bu da doğru ben kahveye kaç şeker atarim.
- sıfır çünkü sen kahve sevmezsin
-en sevdigim marş
- her gece efkarim
-en sevdigim futbolcu
- Beşiktaş tan quaresma Barcelona dan messi ve neymar real Madrid ten Ronaldo
- uğurlu rakamım.
- 7
- tamam hepsini doğru bildin beni bu kadar hızlı nasıl taniyabildin.
- seni daha iyi tanıyorum çorba yı çok sevip üfleyerek yediğinden tut yapabildiklerini kadar .
- bende seni çok iyi tanıyorum.
- sen kanıtla bakalım.
- ama sen bana sorma ben seni anlatıcam.
- güldüğü zaman gamzelerin ve elmacık kemiklerin ortaya çıkar en sevdiğin şarkı manga dünyanın sonuna doğmuşum. Çay seversin ve 3 şeker atarsin en sevdiğin marş haydi kalk ayağa en sevdiğin oyuncu besiktastan oguzhan Barcelona neymar real Madrid ten bale uğurlu rakamin senin de 7 en sevdiğin yemek mantı üzerine bol sos üstelik yapabildiğim şeyler basketbol futbol barfiks dambil falan işte bu kadar.
- gördün değil mi bi birbirimizi çok iyi tanıyoruz.
Tam ben cevaplayacakken Gökhan odama hayvan gibi daldı.
-vay yağız kardeşim sende burdaydin lan.
-he valla abi gönül ferman dinlemiyor
-neyse ya mal ikizim en yakın kankin aşağıda
-mal ikizcagizim gelirken getiraeydin ya
-getirdim zaten elisa gel.
Ve kapıdan elisa girdi.ve kadro tamamlandı
- eee ne yapacağız şimdi.dedim
-dogruluk mu cesaretlilik mi oynayalim. Dedi esila biz de onayladik ve oturduk. Elisa şişeyi çevirdi.ve ben ile yagiza geldi yağız soruyordu.
D mi c mi
-d
-gerçekten sevdiğin biri var mi
-immm..şey ..var.dedim ve yağız Piç smile yaparak şişeyi çevirdi. Bu sefer Gökhan bana soruyordu bu nedir ya soran sorana
-d mi c mi
-c
-o zaman kimi sevdiğini bağıra bağıra itiraf et
-tamam.ayağa kalktim ve annemlwrin duyamayacağı bir şekilde bağırdım.
-ben yağız i çok seviyorum hatta ona aşığım.
-inanmıyorum sen beni seviyorsan bende seni seviyorsam şimdi ki sevgilim gelecekti karım olur musun elayza hanım.?
-elayza dediğin için binkere ha evet evet ama bir daha elayza deme.
- tamam ama sende bana düşündüğün isim ile hitap etmeyecek sin . yağız tam adını biliyordum Bartu isminden hiç hoşlanmazdı.
-tamam tamam.
Ve aniden ayakların yerden kesildi. Çünkü yağız beni döndürmeye başlamıştı bende kahkaha atiyordum
- yeter yağız kusucam şimdi.
-tamam güzelim bıraktım.dedi. ve bıraktı. Şimdi bugün 23 eylüldu ve biz sevgiliydik ve bu tarihi hiç unutmayacağım
- neyse oyuna devam.
- tamam.dedik
Ve ben çevirdim. Ve esila Gökhan a soruyordu.
- d mi c mi
-d
-hoşlandığın kişinin adı E ile mi başlıyor.
-evet dedi. Gökhan utanarak bir dakika Gökhan utanarak demişti ben ce bu ikisi sevgili olmalı bana yaptığını Gökhan a yapmazsa adiyim.
Ve Gökhan çevirdi ben Gökhan a soruyordum şimdi dustun tuzagima
-d mi c mi
- c . işte asrın vurdu ve gol
- hosladigin kişi kim itiraf et bağıra
-ama yapıldı
-ya Gökhan banane mizicilik yok.
- iyi be desi aya kalkarak bağıra bagira
-esila ben seni ilk gordugun günden beri hoslaniyorum ama sen bana bakmıyor sun bende. Sen sevmiyorsun diye içindekileri soylemedim. Ama şimdi söylüyorum bir omur boyu Beşiktaş forması giyip maç yapalım mı?
- eğer benim kazanmama izin verecekse evet evet.
-abi ne oyunmus bir oyun iki çift yesertti.dedim
- aynen neyse o zaman devam edelim dedi.esila
-hayır ya ben Yoruldum.dedi yagiz
- o zaman ben size odani gosteriyim.
- ya da herkes sevgiliyisiyle uyusun.dedi Gökhan
- iyi o zaman git abim den bir şeyler al bende esila ya veriyim
-tamam.dediler ve çıktılar ben de esilaya pjamalarimdan verdim. Ve sonra esila iyi geceler dileyip.odadan çıktı.o sırada yağız iceri girdi.
- guzelim bak evlenince sağ da ben yatarim.
- ne biliyorsun belki ben seninle evlenmiycem
-bunu evlenince başına kakicam.
-iyi be...
-hadi gel .dedi ve onu arkasına takıldı ve balkona çıktık hava soğuktu ama ben fazla üşüyen biri degildim
-bak su yıldız bizim yıldızımız .
-hayır o kutup yıldızı
-işte bu yüzden bizim yıldızımız bizim askimiz kutup yıldızı gibi yön gösterecek herkese.
-seni bu yüzden seviyorum.
-yıldızları sevdiğim için mi
-hayır şapşal kendin olduğu için bazen çocuksu bazen bir kahraman bazende böyle hayallerinin prensisin sana aşık olmak için gözlerine bakmam yeterli bir sebep degil ben senin içine bakıyorum. Kalbinin üstüne elimi koydum.
-işte burası hep bana gözlerin burayı gösteriyor.gözlerinin içine bakınca benden başkasını göremiyorum ve sen sari kafa gozlerime bak senden başkasını görebiliyor musun ?
-hayır görmüyorum ve görmek dahi istemiyorum.
- işte kalbimde aynı senden başkası yok olamaz da seni Beşiktaş gibi seviyorum.
-Seni Beşiktaş tan daha çok seviyorum.
- gerçekten mi ?
- bütün çarşı şahidim olsun ki seviyorum seni.
- inanmıştım zaten
- iyi bakalım hadi gel içeriye gidelim daha fazla üşüme. Dedi ve içeri girdik.
-ya hadi benim çok uykum geldi uyuyalım mı ?
-hadi uyuyalım o zaman
-bak değerini bil yatağımda uyuyacak ilk erkek sensin Gökhan bile burada uyumadi.
-daha iyi o zaman ama kedili pjamalarin gözümden kaçmadı sanma elayza hanım ... Döndüm ve yagizin karnina yumruk geçirdim. Ve biraz acimisti galiba çünkü acidan kivraniyor gibi bir hali vardı.
- gel başımın sarı belası gel...
- vur vur sonra başımın belası
- yağız uzatma..
- iyi be geldim. Dedi ve yatağa uzandik ben ondan uzak olmak için kenara yattım. Ama yağız arkamdam sarılınca biraz kipirdandim.
-kıpırdamadan dur da uyuyalım.
-tamam .dedim ve yagizin kokusunu içime çekerek uykuya daldım....Arkadaşlar lütfen yorum yapmayı ve oylamayı unutmayalım... Sizi seven beceriksiz yazarımız :))))))) ve size arkadaşımın yazdığı kaçaklar kitabını tavsiye ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Saçın Sarı Belası
Novela Juvenilhayat normalde doğduktan hemen sonra başlar ama onların hayatı bir doğum gününde başladı... insan sevdiğini dövmemeli seveceği insanda dahil... herkesin kalbi atar marifet ritmi değiştirebilmek.. ve ikisinin ritmi davuldan beter... onlar birbirleri...