okul zamanı

108 18 13
                                    

Dün harika geçmişti sürpriz den sonra yağız beni eve bırakmıştı annemin ve babâmin sorularını  cevapladim ve odama geçip uyumustum. Ve şimdi calarmdan önce uyanmıştım galiba mutluluktandı Hemen üzerime siyah şort üzerime beyaz t-shirt giydim aşağı indim saate baktığımda 05:30 tu hayatımda bu kadar erken kalkacagimi zanettmezdim bahçeye çıktım ve kucuklugumde ki gibi çevremde dönmeye başladım ve şarkı söylüyordum.telefonuma bildirim sesi geldi bende cebimden çıkardım mesaj yağız' dan di
-küçük bir çocuk gibisin. Diye bir mesaj atmıştı.bende
- neredeysen gel.diye mesaj attım. Ve bir anda bir el ağzımı kapattim ağzımi  kapatana bakmaya çalışırken izin vermedi bende  hem elini ısırıp erkekligine sert bir tekme attim. Benim ağzımı kapatan yerde kivraniyordu. Baktığımda ise bu benim sarı belamdi hemen eğilerek konuşmaya başladım.
- yağız ozur dilerim bilerek. Olmadı.
-bak kızim benden sana söylemesi çocuğumuz olmasa bu senin suçun
-sen korkma olacak olacak ben inanıyorum.
Az önce ben ne demiştim aman Allahım
- ne dedin sen diyerek hemen ayağa kalktı yağız.
-hiç bir şey dedim.
-yoo yoo bir şey dedin sen.
Bende tabi yalan söylemiyorum ya hemen anlar ki şimdi neyse şans şanstır dedim ve bir şeyler atmaya başladım.
-ben şey dedim eğer evlenirsen falan çocuğun olur senin dedim tabi bu arada Burnumu kasimayi ihmal etmiyordum.
- tamam asrın yalan söylemeyi bırak inandim. Dedi
- bugün okullar başlayacak.
-biliyorum offf ben seni görmeden nasıl yaparım.dedi
- bende sensiz yapamam sen hangi kolejdesin dedim.
- Deniz koleji ( yazarınız devlet okulu hayaller kolej) dedi.
-ben Güneş koleji dedim.
-ya of baban niye seni bizim koleje yazdirmadi ki dedim.

Yağız' dan

Aslında ben de güneş kolejindeydim.
L  ama asrina sürpriz olmasını istiyordum. Asrinimin yüzü asılmıştı.
Ama beni görünce sasiracakti saate baktığımda 8 e geliyordu.
-asrın sen git giyin seni soforun bıraksın  okul bitince ben seni alırım. Dedim.
-tamam dedi. Bende yanagindan öptüm oda beni öptü ayrıldık.
Ben hemen bahçe kapısından çıktım. Ve arabama atladim eve gidip üzerimi değiştirdim. Ve tekrar okula sürdüm şimdiden 1 ders geç kalmistim.

Asrın'dan

Yağız gittikten hemen uzerimi giyindim ve kahvti etmeden çıktım şoför beni okul a birakti. Mudur bir saat bir seyler geveledi falan sonra siniflara dagildik ben 12-b idi. 1 ders türkçe şilan hacanin dersiydi neyse sınıfa girdim tabi herkes yerini biliyor . ben en arkaya oturdum. Hiç Gökhan nerede diye sormayın o hava olsun diye geç geliyor.ama hiç havalı olamadı neyse hoca yollamayı almaya başladı tabi ben ilk siradayim benden başka a yok  hoca yağız demişti ama kimse bir şey dememisti. Bende dikkatli hocayı dinliyordum bir şeyler anlattı sonra kapı tiklatildi.
-girin dedi. Şilan hoca ve içeri Gökhan ve yağız girdi. Ben şok ben iptal ben wefad neyse
-hocam size yeni öğrenciyi getirdim.
-Gökhan bırak gevezeligi de girin içeri .dedi hoca yağız benim yanima Gökhan esilanin yanına oturdu
- evet yağız kendini tanıtır mısın?
-yağız duman türkçede çok iyiyim rakip tanımam.
- vay asrın okulun liderliğini verecek misin?
-  asla hocam.
- işte benim tanıdığım asrın bu . dedi hoca ben sadece  gülümsemekle yetindim. 10 dk sonra zil çaldı beb direk konuya daldim.
- yağız neden bu okulda olduğunu söylemiyorsun.
-sürpriz olsun istedim
- Aferin sana ben aynı okulda olmadığınızı için uzuleyim sen  bana şaka yap.
-şaka değil ki sürpriz
- banane küstüm sana
- ya asrın yap.. sözünü dinlemeden sınıftan çıktım ve kantinden vazgeçilmez ice tea mi aldim. Ama pipet almayı unuttum geri döndüm.
- serdar abi ( burdan beşiktaşlı kantincimize selamlar hahahaxxddx)
Bir pipet pipet pipet cipetpet altılı yedili sak sak  dedim ve amacima ulaştım.
- al asrın..
- ee serdar abi bu hafta ne koyduk be.
- aynen aynen bu yıl şampiyonuz dedi.bende kantinden çıktım ve benim cardaga gittim şaka şaka normal çardak da otururken en yakın kardeşim yanima geldi.
- ooo seko gel lan özlemisim.dedim
- valla bende seni özledim kötü kız
- ne kötülüğümu gordun lan
- şaka şaka alınma hemen
-tamam afettim .dedim ve sarildim sonra oturduk
- bizim tayfa nerde ya ben gormedim sınıflar zaten karma yapılmış.
- valla  pizzam bizim sınıfın yarısı 12 d de ama işte bazı mallar bizim sevmediklerimiz 12 c de
- anladım git çağır gel onları
- tamam dedi ve gitti bahçeye baktigimda çoğunuz tahmin etmişsinizdir. Yağız gordum bizim belinay sevgilime surtuyordu belinay öyle bir kız değil ama neyse işte ben dururmuyum bende yanlarına gittim ve belinay in saçını yolmaya başladım derdim ama sevdiğim kişiler için biraz acımasız olabilirim bende balinayin o güzel yüzünü dagitmak için bir yumruk indirdim. Ben oba vururken
- asrın yalvaririm bırak lütfen ne olur bırak diye cirliyordu. Yağız ise beni çekmeye çalışıyordu ama benim elimden iki şeyi alamazsınız biri sevdiğim adamı iki dövdüğüm kadını neyse kavga olurda bizim okul toplanmaz mi beni seko emircan yağız çekmeye çalışırken diğer belinay ın cadolozlari onu çekiyordu en son Müdür geldiği için bıraktım korkmayın ne öldü ne de bayıldı maşallah nasıl bir bunyeyse.
- asrın derhal odama geliyorsun.
-tamam hocam geliyorum. Dedim ama yağız gitmemi engelledi.
- ne yapıyorsun asrın kızı niye dovuyorsun
-ya sevmiyorum o kızı . dedim ve okula yürümeye başladım. Sonra yağız elimi tuttu ve beraber yürümeye elimi bırakmayacağını bildiğinden elimi  cekmedim ilk defa müdürün odasına grlmiyordum sadece iki 3 kere geldim. Ah kimi Kandırıyorum  en az 20 kere niye atilmadin derseniz benim ki ufak şeylerdi ve. Çoğunda hakliydim. İşte mudurin odasina vardık. Ben elimi çekmeye başladım ama izin vermiyordu ve hemen kapıyı çaldı tabi doğal olarak kapıyı acti ben ve yağız içeri girdik hemde el ele şuan utançtan yerin dibine girmiştim.
- okulumuzun birincisi  en iyi sesli ve sporcusu ustelik ressam olan asrın ateş  neden bir kız dovuyor açıklar misin ? Dedi mudur ama yağız şok geçirmiş gibi mudure bakıyordu ben de böyle bir inegim neyse işte sonra kafasını salladı kendine geldi ben tam söze başlayacakken  yağız atladı.
- hocam belinay denen kaş.. İndi bana bildiğiniz yurudu sonra asrin geldi kiskandi sonra kızı dövme ye başladı kız da asrina laf attı. Ben yagiza sasirsamda beni kurtarmaya çalışması hoşuma gitmisti.
- sen yeni öğrencisin galiba su meşhur yağız duman çok iyi müzik aletleri çaldığını ve basketbol ile ilgilendigin söyleniyor.desi mudur oha hemen nasıl öğrenmiş neyse yağı saol falan diyeceğine
- yüzme  ve futbolu unuttunuz. Dedi mudur şok oldu. 
- fazla uzatmayalim asrın sen arkadaşından ozur dilersin sana güveniyorum yağız bu deli kıza sahip çık. Dedi oha ya 4 senedir buradayım bana bu kadar guvenmedi. yağız ise
- benden iyi kimse sahip çıkamaz çıktırtmam zaten. Bu çocuğun egosunu kontrol edin baya bi yükselmiş.
- hadi derhal sınifa dedi müdür
- tamam hocam dedi.
Ve bana pic smile yaparak sınıftan çıktık.

Evet arkadaşlar bu bölüm biraz kısa kusura bakmayın umarım begenirsiniz elestiri- uyarı -onerilere açığım votelwmeyi ve yorum atmayı unutmayalım sizi çok seviyorum  asrın ve yagizcilar bir ad bulirsananiz sevinirim kocaman opuyorum bb :)

Uzun Saçın Sarı BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin