Zoraki evlilik 29.bölüm "Nasıl olur?"

1.4K 77 13
                                    

Nihayet o gün gelmişti..Bugün ondan ve soyisminden kurtulacaktım..Dar kotumu giyip üzerine mavi gömleğimi geçirdim..Aynanın karşısına geçip saçlarımı sımsıkı topladım..Hafif bir makyaj yaptıktan sonra odadan çıktım..Daha kızım uyanmamıştı..Uyanana kadar kahvaltı edeyim bari..Kendine kahvaltı hazırlamaya başladım.Mutfak kapısından elinde sepetle bana el sallayan Eslem'e gülümsedim..Kapıyı açıp içeri davet ettim.elindeki sepeti masaya bırakıp sandalyeye oturdu..

Miray:Eslem o sepette ki ne

Eslem:taze fasulye. Annem memleketten gönderdi sana da getirdim

Miray:ne gerek vardı..çok teşekkür ederim

Eslem:ee minik fındık nerde?özledim ama ben pompişi

Miray:uyuyor. Şimdilerde uyanır.bende o uyanana kadar kahvaltı yapayım dedim

Eslem:aa o zaman sen et kahvaltını bende gideyim artık

Miray:yeni geldin.sende eşlik etsene bana kahvaltı edelim

Eslem:yok ben gideyim daha evde iki bebeği doyurmam gerek

Miray:2 bebek?

Eslem:biri Emrem küçük oğlum diğeri de kocam yani koca bebeğim
Miray:ilahi Eslem ya..tamam o zaman 1 saat sonra sizdeyim

Eslem gittikten sonra meyve suyumu ve tostumu alıp odaya gittim..Miniğim çoktan uyanmış,beşiğinin üstünde dönüp dolaşan oyuncaklara bakıyordu..O tatlılığına gülümseyip hemen yemeğimi yedim...Tepsiyi komodinin üzerine bırakıp beşikte minik bedeniyle hareket eden kızımı kucağıma aldım...Başımı minnak boynuna sokup bebeksi kokusunu içime çektim...Mis gibi kokuyordu..Yüzüne baktığımda o Masumiyeti neydi öyle allahım?!Bu mucize benim mi şimdi?Ever benimdi..Minik elleri gömleğimin üzerinde geziyordu..Herhalde acıktı meleğim...Yatağa oturup Miniğimin başına dikkat ederek gömleğimin birkaç düğmesini açıp Bebeğimi emzirmeye başladım..Hep yaptığı gibi ellerini yumruk yapıp gözünün üstüne koymuştu..Dudaklarını hareket ettirdiğinde bile yüzünde oluşan tatlılık...Doyurduktan sonra yatağa yatırdım..Dolaptan temiz bir bez alıp bezini değiştirdim...Body'sini çıkarıp yenisini giyindirdim..Kucağıma alıp odadan çıktım..ona özel ayırdığım kirli sepetine üzerinden çıkardığım Body'sini koydum..Salona geçip kanepeye oturup kızımı seviyordum.. "Annem" "Miniğim" "Doydun mu sen" "kıyafetini de değiştirdik" "oh mis gibi oldu benim kızım" "dimi annem" diye severken yine Gülümser gibi olmuştu.Telefonum çalıyordu..Masanın üzerindeki telefonu alıp kimin aradığına baktım...

Miray:efendim avukat

Avukat:Miray hanım hiç hoşunuza gitmeyecek şeyler oldu

Miray:ne oldu avukat?! Davaya 2 saat kaldı. .son saatlerde ne olmuş olabilir?

Avukat:Fatih bey...zorluk çıkarıyor

Miray:nasıl yani

Avukat:boşanmayacağıyla ilgili belge yollamış

Miray:Nasıl olur? Siz ne işe yarıyorsunuz peki?ne yapıp edip boşanmamızı sağlayacaksınız!

Avukat:Miray hanım dava muhtemelen bugün olacak ama hakim taraflardan birinin boşanmama isteğini görünce duruşmayı erteleye bilir muhakkak..o sürede yeniden barışma olur diye..

Miray:bu böyle olmaz..bizim bugün boşanmamız gerekiyor!

Avukat:geriye tek bir yol kalıyor...Fatih beyi boşanma için ikna etmeniz..

Miray:peki..

Telefonu kapatıp eski yerine koydum...Odaya geçip Buğlem için gerekli şeyleri alıp bebek çantasına koydum.Evden çıkıp Eslem'lere gittim..

Eslem:hoşgeldin..

Miray:hoşbuldum . Eslem birkaç saatligine Buğleme bakabilirmisin

Eslem:bakarım tabiki..sen nereye gidiyorsun..

Miray:Fatih boşanmakta zorluk çıkarıyor..gidip ikna edeceğim

Eslem:eminmisin?Aylar sonra ilk defa onu görmek iyi gelmeyecek sana

Miray:mecburum

Buğlemi ona verip bahçeden çıktım..Arabama geçip sürmeye başladım..Biran önce oraya varmak istiyordum...... Eski Evimin önünde durdum..Yine o iğrenç gün gelmişti aklıma..Derin bir nefes alıp anahtarla kapıyı açtım..Tahmin ettiğim gibi kilidi değiştirmemişti..Iceriye geçip yavaş yavaş salona doğru ilerlemeye başladım..Ayaklarım itaat etmiyormuş gibi gitmemeyi tercih ediyordu..Arkamdan gelen sesle dona kaldım..Aylar sonra ilk defa sesini duymuştum..Ona taraf döndüğümde kıpkırmızı gözleriyle karşılaştım..

Miray:konuşmamız gerek

Fatih:beklemiyordum.. şaşırdım doğrusu.. hoşgeldiniz Miray hanım çay kahve ne istersiniz?

Miray:sarhoşmusun sen?

Fatih:sanane!

Miray:ayakta bile duramıyorsun!geç otur

Fatih:Miray..lütfen inan bana

Miray:ben göreceklerimi gördüm..ve asla sana inanmam..

Fatih:Karnın...kızım Doğdu mu?

Miray:evet..

Fatih:nerde peki?!

Miray:benim yanımda..güvende yani!

Fatih:kızımın doğduğunu neden bana haber etmedin.. hiç olmazsa avukatın söyleseydi!!

Miray:bağırma bana!söylemedim evet..şu haline bak.. böyle mi görecektin kızını.. alkolik sarhoş..?!

Fatih:kızımı görmeye hakkım var

Miray:göreceksin..ama bi boşandıktan sonra haftada sadece 2 kere!

Fatih:boşanma olmayacak!bunu aklından çıkar..asla boşanmayacağım

Miray:boşanacaksın!!!

Fatih:asla!

Miray:öyle mi?o zaman beni aldatmayacaktın Saraçlı!

Fatih:ben seni aldatmadım.lutfen inan bana.

Bana doğru yaklaşırken uzak olmak için geri geri gidiyordum..Sırtım duvarla birleşince durmak zorunda kaldım..Dibime kadar girip gözlerini bana dikmisti..Elini yüzüme doğru getirdiğinde engel oldum.. "Dokunma bana!"

Fatih:seni çok özledim..Değişmişsin..ama yine eskisi kadar güz..

Miray:sus.!.

Fatih:saçlarının rengini niye değiştirdin?eskisi daha güzeldi doğal rengin mükemmeldi..

Miray:sana ne bundan ister değişir ister değişmem..Ayrıca uzak dur benden.. Ve yaklaşık 2 saat sonra mahkemede benden boşanmak istediğini söyleyeceksin..Böylece anlaşarak boşanmış olacağız

Fatih:Hayır!bunu yapmayacağım

Miray:yapacaksın!yoksa bidaha kızımın yüzünü göremezsin! Göstermem kızımı sana! Anladın mı beni!

Fatih:eğer boşanırsak ne yapar eder kızımı senden alırım..böyle bişey olursa bu sefer ben değil sen kızımızı haftada 2 kere görebilirsin!

Miray:yapamazsın!kızımı benden alamazsın..Bu kadar bencil biri değilsin sen

Fatih:inan YAPARIM!

Zoraki evlilik(devam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin